Feedback
I.D.: 84534754

Servicii de supraveghere a lucrărilor de construcţii obiectiv de investiţii "Spital Regional de Urgenţă Cluj"

Data publicarii
12.07.23 Exista 229.742 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71247000-1 71310000-4 79411000-8
Termenul limita pentru depunere:
28.08.23
Pretul estimativ:
37.408.574,96 RON - 37.408.574,96 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 13.07.23 Publicat la 05.08.23
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului constă în furnizarea de servicii de supraveghere de înaltă calitate pentru obiectivul de investiţii "Spital Regional de Urgenţă Cluj", în timpul perioadei de execuţie a lucrărilor, în timpul perioadei de întreţinere şi protejare a lucrărilor cât şi pe parcursul perioadei de garanţie a lucrărilor, în vederea urmăririi corectei utilizări a fondurilor disponibile şi pentru a se asigura că Antreprenorul ex...
Obiectul contractului constă în furnizarea de servicii de supraveghere de înaltă calitate pentru obiectivul de investiţii "Spital Regional de Urgenţă Cluj", în timpul perioadei de execuţie a lucrărilor, în timpul perioadei de întreţinere şi protejare a lucrărilor cât şi pe parcursul perioadei de garanţie a lucrărilor, în vederea urmăririi corectei utilizări a fondurilor disponibile şi pentru a se asigura că Antreprenorul execută lucrările în conformitate cu obligaţiile contractuale, în special în ceea ce priveşte durata, cantitatea, calitatea şi costul lucrărilor, în conformitate cu prevederile Caietului de Sarcini si ale Contractului de servicii. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, termenul limită până la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achiziţie publică are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire cu 18 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea contractantă stabileşte un termen limită în care va răspunde tuturor solicitărilor de clarificare/ informaţiilor suplimentare, respectiv cu 11 zile înainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Termenul de răspuns la clarificări a fost stabilit astfel încât operatorii economici să aibă o perioadă adecvată pentru analizarea documentaţiei de atribuire şi, ulterior, pentru elaborarea ofertelor prin prisma răspunsurilor oferite de Autoritatea contractantă.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de supraveghere a lucrărilor de construcții obiectiv de investiții "Spital Regional de Urgență Cluj"  
SERVICII DE SUPERVIZARE SI CONSULTANTA SSM PENTRU CONTRACTELE DE PROIECTARE ŞI EXECUŢIE "Drum TransRegio Feleac TR 35- Etapa I Centura Metropolitană TR 35 şi Drumuri de Legătură “ Faza I – Centura Metropolitană TR 35 şi Drumuri de legătură " TRONSON 1 , TRONSON 2 SI TRONSON 3 04.12.23
SERVICII DE SUPERVIZARE SI CONSULTANTA SSM PENTRU CONTRACTELE DE PROIECTARE ȘI EXECUȚIE „Drum TransRegio Feleac TR 35- Etapa I Centura Metropolitană TR 35 și Drumuri de Legătură “ Faza I – Centura Metropolitană TR 35 şi Drumuri de legătură „ TRONSON 1 , TRONSON 2 SI TRONSON 3  
Pachet 59: Proiectare- faza adaptare la amplasament, executie lucrari şi asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor pentru obiectivul de investitie: Lot 1 – 13601-"Proiect tip- Construire creşă medie, sat Jucu de Mijloc, comuna Jucu, judeţul Cluj"- V1 combustibil gazos Lot 2 - 13338- "Proiect tip- Construire creşă mică, sat Colibaşi, comuna Colibaşi, jud. Giurgiu 25.06.24
Executia lucrarilor pentru obiectivul de investitii inclus in Subprogramul "Asezaminte Culturale" - “Construire şi dotare cămin cultural în sat Sâncraiu, nr.330-331-332, comuna Sâncraiu, judetul Cluj" 22.11.22
Proiectare, executie lucrari şi asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor pentru obiectivul de investitie: Reabilitare, modernizare şi dotare cămin cultural în sat Sânpaul, nr.165, comuna Sânpaul, Judeţul Cluj" - 5707 29.07.24
Pachet 36: Proiectare – faza adaptare la amplasament, executie lucrari şi asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor pentru obiectivul de investitie: Lot 1 – Proiect tip - Construire creşă mică, Oraşul Baia Sprie, judeţul Maramureş - 11928 Lot 2 - Proiect tip - Construire creşă medie în municipiul Turda, Str. Mihai Viteazu Nr. 43, judeţul Cluj - 12352 16.07.24
Pachet 69: Proiectare- faza adaptare la amplasament, execuţie lucrări şi asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor pentru obiectivul de investiţie: Lot 1 – 14424 -"Proiect tip-Construire creşă mică, str. Iii, nr. 242/A, sat Sic, comuna Sic, judeţul Cluj" Lot 2 - 16595- “Proiect tip- Construire creşă medie, str. Lebedei, nr. 18, municipiul Braşov, judeţul Braşov" 25.06.24
Lucrări de construcții (pachet 2) obiectiv de investiții “Spital Regional de Urgență Cluj" 23.09.24
Lucrări de construcții (pachet 2) obiectiv de investiții “Spital Regional de Urgență Cluj" 02.09.24