Feedback
I.D.: 46424429

Servicii de supraveghere a lucrărilor "Reabilitare DJ 123, km 7+000 - 21+500, Inclusiv refacerea drumului la km 7+900 – 7+940 şi repararea a 4 podeţe afectate de inundaţiile din perioada 7 iunie – 4 iulie 2016"

Data publicarii
18.05.20 Exista 110.210 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71520000-9
Pretul estimativ:
295.000,00 RON - 295.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Harghita
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Conform prevederilor art. 13 din Legea nr. 10/1995, privind calitatea în construcţii, verificarea calităţii execuţiei lucrărilor de construcţii este obligatorie şi se efectuează de către investitori prin diriginţi de specialitate. Pentru executarea lucrărilor în condiţii de calitate optimă şi în vederea utilizării cât mai eficiente a fondurilor publice destinate acestui scop, este necesară supravegherea executării lucrărilo...
Conform prevederilor art. 13 din Legea nr. 10/1995, privind calitatea în construcţii, verificarea calităţii execuţiei lucrărilor de construcţii este obligatorie şi se efectuează de către investitori prin diriginţi de specialitate. Pentru executarea lucrărilor în condiţii de calitate optimă şi în vederea utilizării cât mai eficiente a fondurilor publice destinate acestui scop, este necesară supravegherea executării lucrărilor şi monitorizarea acestora în perioada de garanţie. Monitorizarea şi supravegherea lucrărilor de construcţii se efectuează conform prevederilor legislaţiei române în vigoare (Legea nr. 10/1995 privind Calitatea în Construcţii şi Ordinul 1496/2011 privind Procedura de Autorizare a diriginţilor de şantier, cu modificările si completările ulterioare). Prestatorul va acţiona în calitate de reprezentant al Beneficiarului, Beneficiarul fiind Consiliul Judeţean Harghita. Pentru desfăşurarea contractului de lucrări "Reabilitare DJ 123, km 7+000 - 21+500, inclusiv refacerea drumului la km 7+900 – 7+940 şi repararea a 4 podeţe afectate de inundaţiile din perioada 7 iunie – 4 iulie 2016", prestatorul va asigura: - servicii de supraveghere a executării lucrărilor de construcţii şi monitorizarea/raportarea acestora, - servicii de supervizare, conform prevederilor caietului de sarcini; Fiecare din aceste categorii de servicii vor fi prestate de câte o persoană autorizată pentru domeniul corespunzător contractului. Serviciile prestate, conform prevederilor caietului de sarcini vor acoperi: - perioada de pregătire a executării lucrărilor; - perioada de executare a lucrărilor; - recepţia lucrărilor; - după recepţia la terminarea lucrărilor, monitorizarea în timpul garanţiei lucrărilor; - recepţia finală a lucrărilor;
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu