Feedback
I.D.: 91521274

Servicii de suport tehnic pentru produsele software SIVECO Applications 2011

Data publicarii
08.01.24 Exista 323.246 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71356300
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Se solicită prestarea de Servicii de suport tehnic pentru produsele software SIVECO Applications 2011 detinute de autoritatea contractantă.APIA deţine un număr de 1.545 licenţe SIVECO Applications 2011, defalcate dupa cum urmează și pentru care este necesară asigurarea de servicii de suport tehnic, în conformitate cu cerințele caietului de sarcini:Nr. Crt. Componenta ...
Se solicită prestarea de Servicii de suport tehnic pentru produsele software SIVECO Applications 2011 detinute de autoritatea contractantă.APIA deţine un număr de 1.545 licenţe SIVECO Applications 2011, defalcate dupa cum urmează și pentru care este necesară asigurarea de servicii de suport tehnic, în conformitate cu cerințele caietului de sarcini:Nr. Crt. Componenta Număr licențe1. Managementul Salarizării 702. Managementul Resurselor Umane 773. Managementul Financiar Contabil 2154. Managementul Contractelor 25. Managementul Bugetelor 656. Managementul Mijloacelor Fixe si al Obiectelor de Inventar 697. Managementul Stocurilor 628. Managementul Investitiilor 399. SIVECO Business Analyzer 2810. Managementul Litigiilor 411. Managementul Angajamentelor Bugetare” 12412. Managementul Plăţilor Subvenţionate din Bugetul Naţional” 10913. Managementul Avansurilor si Garantiilor 1214. Managementul Debitelor 21915. Managementul platilor pe beneficiari din schemele europene 450 Total 1.545 Se va încheia un acord-cadru de servicii pentru o perioadă de 36 luni, cu un singur operator economic.În baza acordului-cadru se vor atribui contracte subsecvente care vor constitui temei legal pentru plată, în funcție de necesitățile autorității contractante. Contractele subsecvente se vor încheia cu respectarea tarifelor unitare lunare/tip de modul (componentă) licențiabil(ă) prevăzute în acordul-cadru, actualizate, după caz, şi cu încadrarea în fondurile bugetare alocate. Tarifele unitare lunare prevăzute în acordul cadru, actualizate, după caz, vor guverna toate contractele subsecvente care urmează a fi atribuite pe parcursul derulării acordului cadru. Acordul cadru se va încheia cu un singur operator economic Durata acordului-cadru: Durata în luni: 36 luni.Calendarul estimativ de aplicare a procedurii de atribuire a acordului-cadru: Se estimeaza ca Acordul-cadru se va aplica în perioada: septembrie 2022–septembrie 2025.Se estimează ca se vor atribui între 2 și 4 contracte subsecvente pe an, în funcție de necesitățile APIA, ori de câte ori apare această necesitate.Descrierea detaliata a serviciilor care se solicita a fi realizate, precum și cerințele tehnice ale serviciilor, sunt prezentate în Caietul de sarcini.Operatorii economici pot solicita clarificări cu un număr de 18 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va elabora şi posta în SICAP răspunsul la toate solicitările de clarificări depuse în termenul de mai sus, în a 11- a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu