Feedback
I.D.: 69366502

Servicii de suport tehnic pentru produsele software SIVECO Applications 2011

Data publicarii
22.05.22 Exista 788.590 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71356300-1
Termenul limita pentru depunere:
27.06.22
Pretul estimativ:
1.037.635,00 RON - 10.913.200,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 23.05.22 Publicat la 01.06.22
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Se solicită prestarea de Servicii de suport tehnic pentru produsele software SIVECO Applications 2011 detinute de autoritatea contractantă. APIA deţine un număr de 1.545 licenţe SIVECO Applications 2011, defalcate dupa cum urmează şi pentru care este necesară asigurarea de servicii de suport tehnic, în conformitate cu cerinţele caietului de sarcini: Nr. Crt. Componenta ...
Se solicită prestarea de Servicii de suport tehnic pentru produsele software SIVECO Applications 2011 detinute de autoritatea contractantă. APIA deţine un număr de 1.545 licenţe SIVECO Applications 2011, defalcate dupa cum urmează şi pentru care este necesară asigurarea de servicii de suport tehnic, în conformitate cu cerinţele caietului de sarcini: Nr. Crt. Componenta Număr licenţe 1. Managementul Salarizării 70 2. Managementul Resurselor Umane 77 3. Managementul Financiar Contabil 215 4. Managementul Contractelor 2 5. Managementul Bugetelor 65 6. Managementul Mijloacelor Fixe si al Obiectelor de Inventar 69 7. Managementul Stocurilor 62 8. Managementul Investitiilor 39 9. SIVECO Business Analyzer 28 10. Managementul Litigiilor 4 11. Managementul Angajamentelor Bugetare" 124 12. Managementul Plăţilor Subvenţionate din Bugetul Naţional" 109 13. Managementul Avansurilor si Garantiilor 12 14. Managementul Debitelor 219 15. Managementul platilor pe beneficiari din schemele europene 450 Total 1.545 Se va încheia un acord-cadru de servicii pentru o perioadă de 36 luni, cu un singur operator economic. În baza acordului-cadru se vor atribui contracte subsecvente care vor constitui temei legal pentru plată, în funcţie de necesităţile autorităţii contractante. Contractele subsecvente se vor încheia cu respectarea tarifelor unitare lunare/tip de modul (componentă) licenţiabil(ă) prevăzute în acordul-cadru, actualizate, după caz, şi cu încadrarea în fondurile bugetare alocate. Tarifele unitare lunare prevăzute în acordul cadru, actualizate, după caz, vor guverna toate contractele subsecvente care urmează a fi atribuite pe parcursul derulării acordului cadru. Acordul cadru se va încheia cu un singur operator economic Durata acordului-cadru: Durata în luni: 36 luni. Calendarul estimativ de aplicare a procedurii de atribuire a acordului-cadru: Se estimeaza ca Acordul-cadru se va aplica în perioada: septembrie 2022–septembrie 2025. Se estimează ca se vor atribui între 2 şi 4 contracte subsecvente pe an, în funcţie de necesităţile APIA, ori de câte ori apare această necesitate. Descrierea detaliata a serviciilor care se solicita a fi realizate, precum şi cerinţele tehnice ale serviciilor, sunt prezentate în Caietul de sarcini. Operatorii economici pot solicita clarificări cu un număr de 18 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va elabora şi posta în SICAP răspunsul la toate solicitările de clarificări depuse în termenul de mai sus, în a 11- a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu