Feedback
I.D.: 9788407

Servicii de suport tehnic, mentenanta si service pentru sistemul de scanare A1

Data publicarii
22.10.15 Exista 1.000.918 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50312000-5
Termenul limita pentru depunere:
29.10.15
Pretul estimativ:
2.200,00 RON
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
1.1 Suport tehnic si mentenanta sistemului constand in: 1.1.1 Asistenta tehnica, de regula prin telefon sau / si de la distanta prin Internet (remote connection) pentru indrumarea utilizatorilor in vederea eliminarii unor blocaje / disfunctionalitati sau pentru utilizarea corespunzatoare a aplicatiilor software. In anumite situatii se va asigura suportul si direct la sediul beneficiarului (de exemplu, asistenta tehnica pent...
1.1 Suport tehnic si mentenanta sistemului constand in: 1.1.1 Asistenta tehnica, de regula prin telefon sau / si de la distanta prin Internet (remote connection) pentru indrumarea utilizatorilor in vederea eliminarii unor blocaje / disfunctionalitati sau pentru utilizarea corespunzatoare a aplicatiilor software. In anumite situatii se va asigura suportul si direct la sediul beneficiarului (de exemplu, asistenta tehnica pentru reinstalarea si reconfigurarea sistemului) 1.1.2 Verificarea aplicatiilor si aplicarea unor masuri pentru functionarea normala a aplicatiilor software. Verificarile se vor face la cererea beneficiarului in limita a 4 verificari pe an. 1.1.3 Reconfigurarea software a sistemului si reinstalarea sistemului de operare si a aplicatiilor atunci cand este necesar. Daca este necesar, aceste operatii se vor face cu ajutorul personalului de specialitate al beneficiarului. 1.2 Service echipamente 1.2.1 Service-ul echipamentelor se va face de regula la sediul central al beneficiarului. Pentru unele categorii de defecte repararea se poate efectua si la prestator, acesta avand obligatia sa preia echipamentele defecte si sa returneze la sediul central al beneficiarului echipamentele dupa reparare. Costul preluarii si returnarii echipamentelor va fi inclus in pretul serviciilor de service. 1.2.2 Cand este necesara interventia personalului prestatorului la beneficiar pentru rezolvarea unei sesizari, atunci se va efectua la cererea beneficiarului si o revizie a echipamentului in afara celor patru revizii anuale “planificate” fara a se depasi max 6 revizii (nu se va plati manopera pentru revizia suplimentara). In cadrul reviziilor se va verifica functionarea la parametri normali a sistemului, se va face curatarea sistemului optic de preluare a imaginii documentului, se va verifica si curata masa de scanare documente. Fiecare revizie sau interventie se va incheia cu o nota de interventie / constatare in care se vor consemna operatiile efectuate, rezultatele verificarilor si recomandarile pentru beneficiar.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu