Feedback
I.D.: 49910149

Servicii de suport tehnic hardware si software pentru utilizatori platforma eCampus de predare cursuri online

Data publicarii
23.09.20 Exista 231.548 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71356300-1
Termenul limita pentru depunere:
28.09.20
Pretul estimativ:
15.149,00 RON - 15.149,00 RON
Documente participare:
  1. Contract si conventie SSM.doc
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de suport tehnic hardware si software pentru utilizatori platforma eCampus de predare cursuri online, constand, nelimitativ, in: - determinarea cauzelor intreruperilor serviciilor de comunicatii de date si anuntarea defectelor catre cei insarcinati sa remedieze (provideri Internet, firma mentenanta sisteme IT interne); - oferirea de lamuriri clare si argumentate catre reclamanti (profesori/studenti) in situatia in ...
Servicii de suport tehnic hardware si software pentru utilizatori platforma eCampus de predare cursuri online, constand, nelimitativ, in: - determinarea cauzelor intreruperilor serviciilor de comunicatii de date si anuntarea defectelor catre cei insarcinati sa remedieze (provideri Internet, firma mentenanta sisteme IT interne); - oferirea de lamuriri clare si argumentate catre reclamanti (profesori/studenti) in situatia in care exista disfunctionalitati/disfunctionalitatile se datoreaza reclamantilor; - asistarea la sediul UMC sau remote a reclamantilor (profesori sau studenti) pentru derularea orelor in regim online; - asistarea proceselor de predare folosind sistemul de teleconferinta inclus in platforma eCampus (configurare browsere HTML5, configurare ad-blocker etc.); - suport pentru configurarea modulelor de curs de catre profesori, module disponibile pe eCampus; (configurare si adaugare teme, manuale, chat text, teleconferinta video, foldere web, forumuri, glosare, teste grila, documentare video); - suport pentru configurarea sesiunilor de examinare (restrictii pentru timp, useri, adrese etc.); - configurarea sesiunilor de inregistrare/streaming oferite de platforma eCampus; - suport in montarea, configurarea si mutarea echipamentelor audio-video si a computerelor implicate in procesul de predare online. În vederea desfăşurării în bune condiţii a activităţilor specifice, Universitatea Maritimă din Constanţa intenţionează să achiziţioneze Servicii de asistenta tehnică hardware şi software, cod CPV 72611000-6 Servicii de asistenta tehnica informatica (Rev.2); Servicii de reparare şi întreţinere calculatoare si periferice informatice, cod CPV 50312000-5 - Repararea si i Prestatorul va lua în calcul, la întocmirea ofertei, faptul că va asigura ori de câte ori este necesar, pe toată durata contractului, transportul personalului de service la şi de la locul intervenţiei/intervenţiilor: - Sediul Central al UMC, strada Mircea cel Bătrân nr. 104, Constanţa, - Sediul Lac Mamaia al UMC, strada Cuarţului cu nr.2, Constanţa. In cadrul ofertei: - vor fi desemnate NUMAI persoane calificate in domeniul in care autoritatea contractanta solicita serviciile pe care doreste sa le achizitioneze; - va fi desemnata o persoana responsabila cu derularea contractului (de preferat o persoana care cunoaste sistemele IT ale Universitatii Maritime din Constanta, care a participat la informarile anuale asupra dotărilor IT ale universităţii, organizate anual anterioare depunerilor de oferte pentru achizitia anuala de "Servicii de asistenta tehnică hardware şi software; Servicii de reparare şi întreţinere calculatoare si periferice informatice"); - va fi prezentata o lista cu persoanele calificate ce vor fi implicate in derularea contractului si document/documente "conform cu originalul" care sa dovedeasca calificarea acestora. Perioada derulare contract: 1 octombrie 2020-30 decembrie 2020.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
LOT I_Servicii de asistenta tehnică hardware şi software; Servicii de reparare şi întreţinere calculatoare si periferice informatice; LOT II_Servicii de suport tehnic hardware si software pentru utilizatori platforma eCampus de predare cursuri online 23.12.20
Servicii de suport tehnic hardware si software pentru utilizatori platforma eCampus ADV1171839  
"Servicii de asistenta tehnică, de reparare şi întreţinere", ADV1190879-Act aditional 3  
"Servicii de asistenta tehnică, de reparare şi întreţinere", ADV1190879-Act aditional 3  
"Servicii de asistenta tehnică, de reparare şi întreţinere"-ADV1190879-Act aditional 1  
"Servicii de asistenta tehnică, de reparare şi întreţinere;"-ADV1190879  
Servicii de reparare si intretinere a echipamentului informatic ",in perioadele convenite şi în conformitate cu obligaţiile asumate prin prezentul contract. Echipamentele care fac obiectul contractului sunt: - 3 buc. retele informatice - 98 buc. Calculatoare, - 81 buc. Imprimante si fax 26.02.23
Prestatorul se obligă să execute "Servicii de reparare si intretinere a echipamentului informatic ", 28.03.24
Licitatii Viitoare - Servicii de suport tehnic hardware si software pentru utilizatori platforma eCampus de predare cursuri online (Programul achizitiilor publice 2020) 31.12.20
Licitatii Viitoare - Servicii de asistenta tehnica informatica,hardware si software, support tehnic utilizatori platforma eCampus de predare cursuri ; Servicii de reparare si intretinere calculatoare si periferice (Programul achizitiilor publice 2021) 10.12.21