Entitatea contractantă, Distribuţie Energie Electrică Romania S.A. (DEER S.A.), are ca obiect principal de activitate distribuţia energiei electrice, precum si exploatarea, modernizarea şi retehnologizarea instalaţiilor energetice existente, prestări de servicii în domeniul tehnologiilor informatice şi de telecomunicaţii, în corelare cu sistemele de producere şi transport pe bază de licenţe conform legii.
Societatea îşi d...
Entitatea contractantă, Distribuţie Energie Electrică Romania S.A. (DEER S.A.), are ca obiect principal de activitate distribuţia energiei electrice, precum si exploatarea, modernizarea şi retehnologizarea instalaţiilor energetice existente, prestări de servicii în domeniul tehnologiilor informatice şi de telecomunicaţii, în corelare cu sistemele de producere şi transport pe bază de licenţe conform legii.
Societatea îşi desfăşoară activitatea pe raza a 3 regiuni (unităţi teritoriale): Transilvania Nord, Transilvania Sud, Muntenia Nord şi răspunde de funcţionarea instalaţiilor energetice proprii în condiţii de calitate, siguranţă, eficienţă economică şi de protecţie a mediului înconjurător.
Aplicaţia EMID gestionează datele privind incidentele apărute în reţeaua de distribuţie, pentru entităţi de tip staţie, linie, post (denumite generic "ansamblu funcţional"). Incidentele sunt evenimente accidentale care apar în instalaţiile de distribuţie a energiei electrice cu tensiunea peste 1 kV, care se manifestă prin modificarea stării anterioare a ansamblurilor funcţionale prin abateri ale parametrilor funcţionali ai acestora în afara limitelor prevăzute prin reglementări sau contracte, indiferent de efectul lor asupra consumatorilor şi indiferent de momentul în care se produc. Acestea pot fi însoţite de deteriorarea unor echipamente. Ansamblul funcţional constituie ansamblul de instalaţii, echipamente, elemente, obiecte etc. fată de care se defineşte noţiunea de incident.
INCIDENTE ŞI ECHIPAMENTE
Principalele funcţionalităţi ale modulului sunt:
- Gestionare date privind incidentele: clasificare incidente, asociere cu echipamentele afectate, timpi de rezolvare estimaţi.
- Completare fişe de incidente şi echipamente asociate, cu date tehnice specifice.
- Istoric incidente, pe fiecare tip de ansamblu funcţional în parte.
- Calculul parametrilor de calitate şi indicatorilor de performanţă (energie nelivrată, număr consumatori afectaţi, funcţie de localizarea incidentului/echipamentului deteriorate în structura arborescentă), pe zone administrative, global etc. (SAIFI, SAIDI etc.).
- Costul lucrărilor de reparaţii pe fiecare incident în parte şi/sau echipamentele asociate ;
Scopul achiziţiei este de a se asigura serviciile de suport fix si serviciile de suport variabil aferente software-ului adaptat EMID [Electrica Managementul Incidentelor şi Deranjamentelor].
Număr zile pana la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 20 (înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor)
Termenul limita in care entitatea contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificare/ informaţiilor suplimentare este: in a 10-a zi înainte de termenul limita stabilit in Anunţul de participare pentru depunerea ofertelor