Feedback
I.D.: 93664368

Servicii de suport, asistență tehnică și mentenanță software pentru sistemul informatic Punctul de Contact Unic electronic (PCUe)

Data publicarii
21.02.24 Exista 699.868 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72250000
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Pentru menținerea componentelor soluției la parametrii optimi și în condițiile de performanță și disponibilitate în care au fost implementate, serviciile de mentenanță ce urmează a fi achiziționate trebuie să acopere cel puțin următoarele arii: • Asigurarea de servicii lunare de suport pentru exploatarea sistemului informatic incluzând asigurarea de servicii de suport tehnic și servicii de mentenanță preve...
Pentru menținerea componentelor soluției la parametrii optimi și în condițiile de performanță și disponibilitate în care au fost implementate, serviciile de mentenanță ce urmează a fi achiziționate trebuie să acopere cel puțin următoarele arii: • Asigurarea de servicii lunare de suport pentru exploatarea sistemului informatic incluzând asigurarea de servicii de suport tehnic și servicii de mentenanță preventivă și corectivă pentru funcționalitățile sistemului informatic PCUe.• Asigurarea de servicii de administrare incluzând administrarea bazelor de date și a serverelor de aplicație ale PCUe, respectiv monitorizarea și creșterea performanței sistemului, actualizări, documentare, back-up și restaurare aplicații;• Asigurarea la cererea autorității contractante, a serviciilor de mentenanță evolutivă și dezvoltare de noi funcționalități.Serviciile de mentenanță se vor asigura astfel încât în cazul unei defecțiuni software se va păstra/repune soluția în funcțiune la parametrii normali de funcționare (se vor realiza toate operațiunile necesare pentru ca soluția să funcționeze la parametrii normali, respectiv menținerea sistemului la valorile agreate).Operatorii economici pot solicita clarificări cu un număr de 18 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va elabora şi posta în SICAP răspunsul la toate solicitările de clarificări depuse în termenul de mai sus, în a 11-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de suport, asistență tehnică și mentenanță software pentru sistemul informatic Punctul de Contact Unic electronic (PCUe)  
Servicii de suport, asistență tehnică și mentenanță software pentru sistemul informatic Punctul de Contact Unic electronic (PCUe)  
Servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software pentru sistemul informatic Punctul de Contact Unic electronic (PCUe) 05.07.23
Servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software pentru Sistemul Informatic de Atribuire Electronică în Transporturi(S.I.A.E) 05.09.23
Servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software pentru Sistemul Informatic de Atribuire Electronică în Transporturi(S.I.A.E) 05.09.23
Acord cadru pentru prestarea de servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software pentru sistemul informatic Punctul de Contact Unic electronic (PCUe)  
Contract de servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă pentru asigurarea menţinerii în parametrii normali de funcţionare a ,,Aplicaţiei online pentru compararea ofertelor de comunicaţii destinate utilizatorilor finali“ 22.12.23
Contract de servicii integrate de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software 18.04.22
Contract de servicii integrate de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software, pentru asigurarea menţinerii în parametrii optimi de funcţionare a sistemului ,,Aplicaţie online pentru compararea ofertelor de comunicaţii destinate utilizatorilor finali“ 14.12.22
Contract având ca obiect prestarea serviciilor de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software pentru asigurarea menţinerii în parametri optimi de funcţionare a "Soluţiei software pentru securizarea posturilor de lucru (desktop-uri şi laptop-uri)“ 17.12.21