Feedback
I.D.: 106998593

Servicii de suport, asistență tehnică și mentenanță preventivă, corectivă și evolutivă pentru Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP)

Data publicarii
16.12.24
Coduri CPV
72250000 72230000
Termenul limita pentru depunere:
31.01.25 15:00
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Pentru menținerea la parametrii optimi și în condițiile de performanță și disponibilitate în care au fost implementate componentele soluției informatice, care stau la baza SEAP, serviciile de suport, asistență tehnică și mentenanță preventivă, corectivă și evolutivă pentru Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP) ce urmează a fi achiziționate, trebuie să acopere cel puțin următoarele arii: • Asigura...
Pentru menținerea la parametrii optimi și în condițiile de performanță și disponibilitate în care au fost implementate componentele soluției informatice, care stau la baza SEAP, serviciile de suport, asistență tehnică și mentenanță preventivă, corectivă și evolutivă pentru Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP) ce urmează a fi achiziționate, trebuie să acopere cel puțin următoarele arii: • Asigurarea de servicii lunare de suport pentru exploatarea sistemului informatic, incluzând asigurarea de servicii de suport, asistență tehnică și servicii de mentenanță preventivă și corectivă pentru funcționalitățile sistemului informatic SEAP.• Asigurarea la cererea autorității contractante, a serviciilor de mentenanță evolutivă și dezvoltare de noi funcționalități.Serviciile de mentenanță se vor asigura astfel încât în cazul unei defecțiuni software, se va păstra/repune sistemul în funcțiune la parametrii normali de funcționare (se vor realiza toate operațiunile necesare pentru ca sistemul să funcționeze la parametrii normali, respectiv menținerea acestuia la valorile agreate).Valoarea maximă estimată a acordului cadru pentru 4 ani: 20.773.104,00 lei fără TVA. Valoarea minimă estimată a acordului cadru este de 333.773,00 lei fără TVA. Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent este de 5.940.000,00 lei fără TVA. Cantitățile minime si maxime ale acordului cadru si a contractelor subsecvente sunt conform capitolului 11 al Caietul de sarcini. Se vor încheia minim 2 și maxim 6 contracte subsecvente pe an.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu