Feedback
I.D.: 82826244

Servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software pentru sistemul informatic Punctul de Contact Unic electronic (PCUe)

Data publicarii
01.06.23 Exista 705.540 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72250000-2
Termenul limita pentru depunere:
05.07.23
Pretul estimativ:
1.398.200,00 RON - 1.398.200,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 01.06.23 Publicat la 18.06.23 Publicat la 21.06.23
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Pentru menţinerea componentelor soluţiei la parametrii optimi şi în condiţiile de performanţă şi disponibilitate în care au fost implementate, serviciile de mentenanţă ce urmează a fi achiziţionate trebuie să acopere cel puţin următoarele arii: • Asigurarea de servicii lunare de suport pentru exploatarea sistemului informatic incluzând asigurarea de servicii de suport tehnic şi servicii de mentenanţă preventivă şi corectiv...
Pentru menţinerea componentelor soluţiei la parametrii optimi şi în condiţiile de performanţă şi disponibilitate în care au fost implementate, serviciile de mentenanţă ce urmează a fi achiziţionate trebuie să acopere cel puţin următoarele arii: • Asigurarea de servicii lunare de suport pentru exploatarea sistemului informatic incluzând asigurarea de servicii de suport tehnic şi servicii de mentenanţă preventivă şi corectivă pentru funcţionalităţile sistemului informatic PCUe. • Asigurarea de servicii de administrare incluzând administrarea bazelor de date şi a serverelor de aplicaţie ale PCUe, respectiv monitorizarea şi creşterea performanţei sistemului, actualizări, documentare, back-up şi restaurare aplicaţii; • Asigurarea la cererea autorităţii contractante, a serviciilor de mentenanţă evolutivă şi dezvoltare de noi funcţionalităţi. Serviciile de mentenanţă se vor asigura astfel încât în cazul unei defecţiuni software se va păstra/repune soluţia în funcţiune la parametrii normali de funcţionare (se vor realiza toate operaţiunile necesare pentru ca soluţia să funcţioneze la parametrii normali, respectiv menţinerea sistemului la valorile agreate). Operatorii economici pot solicita clarificări cu un număr de 18 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va elabora şi posta în SICAP răspunsul la toate solicitările de clarificări depuse în termenul de mai sus, în a 11-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de suport, asistență tehnică și mentenanță software pentru sistemul informatic Punctul de Contact Unic electronic (PCUe)  
Servicii de suport, asistență tehnică și mentenanță software pentru sistemul informatic Punctul de Contact Unic electronic (PCUe)  
Servicii de suport, asistență tehnică și mentenanță software pentru sistemul informatic Punctul de Contact Unic electronic (PCUe)  
Servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software pentru Sistemul Informatic de Atribuire Electronică în Transporturi(S.I.A.E) 05.09.23
Servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software pentru Sistemul Informatic de Atribuire Electronică în Transporturi(S.I.A.E) 05.09.23
Acord cadru pentru prestarea de servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software pentru sistemul informatic Punctul de Contact Unic electronic (PCUe)  
Contract de servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă pentru asigurarea menţinerii în parametrii normali de funcţionare a ,,Aplicaţiei online pentru compararea ofertelor de comunicaţii destinate utilizatorilor finali“ 22.12.23
Contract de servicii integrate de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software 18.04.22
Contract de servicii integrate de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software, pentru asigurarea menţinerii în parametrii optimi de funcţionare a sistemului ,,Aplicaţie online pentru compararea ofertelor de comunicaţii destinate utilizatorilor finali“ 14.12.22
Servicii de asistență tehnică și mentenanță software pentru sistemul informatic Sistem de Interoperabilitate Tehnologică cu Statele Membre UE (SITUE) 24.10.24