Feedback
I.D.: 85440310

Servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software pentru Sistemul Informatic de Atribuire Electronică în Transporturi(S.I.A.E)

Data publicarii
04.08.23 Exista 806.544 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72250000-2
Termenul limita pentru depunere:
05.09.23
Pretul estimativ:
445.278,99 RON - 445.278,99 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 04.08.23 Publicat la 25.08.23
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Pentru menţinerea componentelor soluţiei la parametrii optimi şi în condiţiile de performanţă şi disponibilitate în care au fost implementate, serviciile de mentenanţă ce urmează a fi achiziţionate trebuie să acopere cel puţin următoarele arii: • Asigurarea de servicii lunare de suport pentru exploatarea sistemului informatic incluzând asigurarea de servicii de suport tehnic şi servicii de mentenanţă preventivă şi corect...
Pentru menţinerea componentelor soluţiei la parametrii optimi şi în condiţiile de performanţă şi disponibilitate în care au fost implementate, serviciile de mentenanţă ce urmează a fi achiziţionate trebuie să acopere cel puţin următoarele arii: • Asigurarea de servicii lunare de suport pentru exploatarea sistemului informatic incluzând asigurarea de servicii de suport tehnic şi servicii de mentenanţă preventivă şi corectivă pentru funcţionalităţile sistemului informatic SIAE. • Asigurarea de servicii de administrare incluzând administrarea bazelor de date şi a serverelor de aplicaţie ale SIAE, respectiv monitorizarea şi creşterea performanţei sistemului, actualizări, documentare, back-up şi restaurare aplicaţii; • Asigurarea la cererea autorităţii contractante, a serviciilor de mentenanţă evolutivă şi dezvoltare de noi funcţionalităţi. Serviciile de mentenanţă se vor asigura astfel încât în cazul unei defecţiuni software se va păstra/repune soluţia în funcţiune la parametrii normali de funcţionare (se vor realiza toate operaţiunile necesare pentru ca soluţia să funcţioneze la parametrii normali, respectiv menţinerea sistemului la valorile agreate). Număr de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 18 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va elabora şi posta în SICAP răspunsul la toate solicitările de clarificări depuse în termenul de mai sus, în a 11-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Cantităţile minime şi maxime estimate care ar putea fi solicitate pe durate întregului acord cadru sunt următoarele: Servicii de mentenanţă preventivă şi corectivă: - cantitate minimă – 14 luni, raportată la nivelul a 4 operaţiuni; - cantitate maximă – 24 de luni, raportată la nivelul a 6 operaţiunisituaţie. Servicii de mentenanţă evolutivă, la cerere: - cantitate minimă – 600 ore ; - cantitate maximă – 1.239 ore. Cantităţile minime şi maxime estimate care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent sunt următoarele: Servicii de mentenanţă preventivă şi corectivă: - cantitate minimă – minim 1 luna; - cantitate maximă – maxim 12 luni. Servicii de mentenanţă evolutivă, la cerere: - cantitate minimă – 50 ore; - cantitate maximă – 300 ore
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software pentru Sistemul Informatic de Atribuire Electronică în Transporturi(S.I.A.E) 05.09.23
Servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software pentru sistemul informatic Punctul de Contact Unic electronic (PCUe) 05.07.23
Servicii de suport, asistență tehnică și mentenanță software pentru sistemul informatic Punctul de Contact Unic electronic (PCUe)  
Servicii de suport, asistență tehnică și mentenanță software pentru sistemul informatic Punctul de Contact Unic electronic (PCUe)  
Servicii de suport, asistență tehnică și mentenanță software pentru sistemul informatic Punctul de Contact Unic electronic (PCUe)  
Servicii mentenanţă preventivă şi corectivă (mentenanţă şi administrare soft şi bază de date, întreţinere şi rezolvarea incidentelor care pot apărea) şi evolutivă pentru aplicaţia IPA-ONLINE – 2023-2025 07.12.23
Servicii mentenanță preventivă și corectivă (mentenanță și administrare soft și bază de date, întreținere şi rezolvarea incidentelor care pot apărea) și evolutivă pentru aplicația IPA-ONLINE – 2023-2025  
Servicii mentenanță preventivă și corectivă (mentenanță și administrare soft și bază de date, întreținere şi rezolvarea incidentelor care pot apărea) și evolutivă pentru aplicația IPA-ONLINE – 2023-2025  
Servicii mentenanță preventivă și corectivă (mentenanță și administrare soft și bază de date, întreținere şi rezolvarea incidentelor care pot apărea) și evolutivă pentru aplicația IPA-ONLINE – 2023-2025  
Servicii mentenanță preventivă și corectivă (mentenanță și administrare soft și bază de date, întreținere şi rezolvarea incidentelor care pot apărea) și evolutivă pentru aplicația IPA-ONLINE – 2023-2025