Se vor achiziţiona servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă pe o perioadă de 1 an (începând cu data de 01.01.2025 până la 31.12.2025), astfel încât să se asigure atât funcţionarea în parametrii normali de funcţionare a echipamentelor hardware de protecţie reţea de tip firewall Forcepoint 2105 şi Forcepoint 3305, cât şi repunerea acestora în funcţiune în cazul unor defecţiuni hardware sau software majore, prin efe...
Se vor achiziţiona servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă pe o perioadă de 1 an (începând cu data de 01.01.2025 până la 31.12.2025), astfel încât să se asigure atât funcţionarea în parametrii normali de funcţionare a echipamentelor hardware de protecţie reţea de tip firewall Forcepoint 2105 şi Forcepoint 3305, cât şi repunerea acestora în funcţiune în cazul unor defecţiuni hardware sau software majore, prin efectuarea tuturor operaţiunilor necesare pentru a asigura funcţionarea acestora în integralitatea lor.
Serviciile achiziţionate vor asigura menţinerea în parametrii normali de funcţionare a patru echipamente hardware de protecţie reţea de tip firewall de generaţie nouă (NGFW – Next Generation Firewall, astfel:
- două echipamente Forcepoint 2105 aflate în infrastructura IT&C din sediul central ANCOM;
- două echipamente Forcepoint 3305 aflate în infrastructura IT&C a sistemului de Portabilitate a Numerelor din centrul de date existent la Direcţia Regională Bucureşti.
Serviciile vor fi prestate pe bază de abonament lunar şi trebuie să asigure cel puţin următoarele:
• acces la centrele de suport şi resurse tehnice ale producătorului echipamentelor hardware de protecţie reţea de tip firewall şi a componentelor hardware şi software adiţionale;
• drept de acces la actualizările furnizate de producătorul software-ului existent pe echipamentele hardware de protecţie reţea de tip firewall şi la pachetele de corecţie care remediază bug-urile şi problemele de securitate descoperite în acestea;
• acces bazat pe credenţiale de autentificare la resursele extinse de informaţii tehnice (knowledge-based), specifice producătorului echipamentelor hardware de protecţie reţea de tip firewall;
• acces pe site-ul producătorului, în secţiunea de suport, pentru deschiderea de tichete în vederea remedierii problemelor de funcţionare;
• mentenanţa şi asistenţa tehnică astfel încât în cazul unei defecţiuni, hardware sau software, echipamentele hardware de protecţie reţea de tip firewall se vor păstra / repune în funcţiune la parametrii normali de funcţionare (se vor realiza toate operaţiunile necesare pentru ca acestea să funcţioneze la parametrii normali);
• accesul permanent la actualizările software, firmware, semnăturile antivirus, semnăturile IPS, listele de domenii sau IP-uri maliţioase pentru filtrare web, detecţia aplicaţiilor, analiza de tip sandbox în cloud pe toată perioada de asigurare a serviciilor de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă pentru echipamentele hardware de protecţie reţea de tip firewall;
• suport şi asistenţă tehnică în menţinerea tuturor componentelor software existente la ultima versiune disponibilă furnizată de producătorul acestora şi migrarea setărilor şi reconfigurarea componentelor software care sunt actualizate / înlocuite.
Toate cerinţele şi specificaţiile tehnice sunt detaliate în Caietul de sarcini, parte a documentului anexat prezentului anunt de publicitate.