Feedback
I.D.: 102557385

Servicii de supervizor al lucrărilor de execuţie şi servicii de asistenţă tehnică din partea dirigintelui de şantier privind investiţia "REABILITAREA EXTERIOARĂ A CLĂDIRII PRIMĂRIEI"

Data publicarii
11.09.24
Coduri CPV
71520000-9
Termenul limita pentru depunere:
23.09.24
Pretul estimativ:
317.896,69 RON - 317.896,69 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 11.09.24 Publicat la 18.09.24
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prestarea serviciilor de supervizor al lucrărilor de execuţie şi servicii de asistenţă tehnică din partea dirigintelui de şantier privind investiţia "REABILITAREA EXTERIOARĂ A CLĂDIRII PRIMĂRIEI", din Municipiul Miercurea-Ciuc: Serviciile de supervizare care trebuiesc prestate cuprind: - Monitorizarea şi supervizarea execuţiei lucrărilor şi a implementării proiectului, urmărirea realizării în conformitate cu prevederile...
Prestarea serviciilor de supervizor al lucrărilor de execuţie şi servicii de asistenţă tehnică din partea dirigintelui de şantier privind investiţia "REABILITAREA EXTERIOARĂ A CLĂDIRII PRIMĂRIEI", din Municipiul Miercurea-Ciuc: Serviciile de supervizare care trebuiesc prestate cuprind: - Monitorizarea şi supervizarea execuţiei lucrărilor şi a implementării proiectului, urmărirea realizării în conformitate cu prevederile contractului de lucrări şi legislaţia în vigoare la data implementării în domeniul construcţiilor; - Asistenţă tehnică pentru beneficiar legată de managementul contractului de lucrări. Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor în zile: 10. Răspunsurile la solicitarile de clarificări cu privire la documentaţia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la sectiunea "Listă, clarificări, notificări şi decizii" din cadrul anunţului de participare. Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul limită stabilit conform art. 27 alin. (3) din HG 395/2016. Autoritatea contractantă va răspunde NUMAI la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul limită stabilit. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări/ informaţiilor suplimentare, după cum urmează: În a 6-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor, pentru solicitările de clarificări transmise de operatorii economici cu 10 de zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Execuţia lucrărilor având ca obiect “ REALIZARE PARC DE SPECIALIZARE INTELIGENTĂ - COD SMIS 319239" 15.10.24
Actualizarea Proiectului tehnic nr. 05-001/2019, asistenţă tehnică pe perioada de execuţie a lucrărilor şi execuţia lucrărilor de "AMENAJAREA CURŢII LA ŞCOALA GIMNAZIALĂ NAGY IMRE" din Municipiul Miercurea-Ciuc, jud. Harghita 18.09.24
“LUCRĂRI DE REALIZARE AVÂND SCOPUL CREŞTERII EFICIENŢEI ENERGETICE ALE CLĂDIRII PRIMĂRIEI ORAŞULUI SĂCUENI": Lot 1: Lucrări de modernizare Lot 2: Lucrări de extindere 29.12.23
Furnizare produse în cadrul proiectului "Revitalizarea fizică, economică și socială a Orașului Săcueni" cod SMIS 126139 lotizat după cum urmează: LOT 1 - Achiziționarea de produse IT LOT 2 – Achiziționarea de mobilier școlar și dotări specifice LOT 3 – Achiziționarea de aparate electrice  
Furnizare produse în cadrul proiectului "Revitalizarea fizică, economică și socială a Orașului Săcueni" cod SMIS 126139 lotizat după cum urmează: LOT 1 - Achiziționarea de produse IT LOT 2 – Achiziționarea de mobilier școlar și dotări specifice LOT 3 – Achiziționarea de aparate electrice 09.08.24
Furnizare produse în cadrul proiectului "Revitalizarea fizică, economică și socială a Orașului Săcueni" cod SMIS 126139 lotizat după cum urmează: LOT 1 - Achiziționarea de produse IT LOT 2 – Achiziționarea de mobilier școlar și dotări specifice LOT 3 – Achiziționarea de aparate electrice 02.08.24
Furnizare produse în cadrul proiectului "Revitalizarea fizică, economică și socială a Orașului Săcueni" cod SMIS 126139 lotizat după cum urmează: LOT 1 - Achiziționarea de produse IT LOT 2 – Achiziționarea de mobilier școlar și dotări specifice LOT 3 – Achiziționarea de aparate electrice 02.08.24
Construirea a 6 ateliere şcolare moderne la Liceul Tehnologic Nr. 1, Cadea în cadrul proiectului “ CONSTRUCŢIA ŞI DOTAREA A 6 ATELIERE ŞCOLARE MODERNE LA LICEUL TEHNOLOGIC NR. 1, CADEA" 23.08.24
Execuţie lucrări în cadrul proiectului “REABILITARE ÎN VEDEREA EFICIENTIZĂRII ENERGETICE A ŞCOLII GIMNAZIALE “TOLDY" DIN LOCALITATEA SÂNNICOLAU DE MUNTE, ORAŞ SĂCUENI, JUDEŢUL BIHOR" 22.11.23
Execuţie lucrări în cadrul proiectului “REABILITARE ÎN VEDEREA EFICIENTIZĂRII ENERGETICE A ŞCOLII GIMNAZIALE “TOLDY" DIN LOCALITATEA SÂNNICOLAU DE MUNTE, ORAŞ SĂCUENI, JUDEŢUL BIHOR" 21.08.23