Feedback
I.D.: 99120975

Servicii de supervizare/ supraveghere tehnică şi diriginţie de şantier pentru contractul de tip execuţie de lucrări aferente obiectivului de investiţii "Renovarea energetică a sediului IPJ Sălaj şi S.R.I. – UM 0603 Cluj-Napoca, a Corpului administrativ şi a Poliţiei Municipiului Zalău"

Data publicarii
26.06.24
Coduri CPV
71520000-9 71521000-6
Termenul limita pentru depunere:
08.07.24
Pretul estimativ:
285.000,00 RON - 285.000,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 26.06.24 Publicat la 03.07.24
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului ce urmează a fi atribuit prin achiziţie publică, conform prevederilor legale în vigoare, constă în achiziţia de servicii de supervizare/ supraveghere tehnică şi diriginţie de şantier pentru contractul de tip execuţie de lucrări aferente obiectivului de investiţii "Renovarea energetică a sediului IPJ Sălaj şi S.R.I. – UM 0603 Cluj-Napoca, a Corpului administrativ şi a Poliţiei Municipiului Zalău", în ca...
Obiectul contractului ce urmează a fi atribuit prin achiziţie publică, conform prevederilor legale în vigoare, constă în achiziţia de servicii de supervizare/ supraveghere tehnică şi diriginţie de şantier pentru contractul de tip execuţie de lucrări aferente obiectivului de investiţii "Renovarea energetică a sediului IPJ Sălaj şi S.R.I. – UM 0603 Cluj-Napoca, a Corpului administrativ şi a Poliţiei Municipiului Zalău", în cadrul Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă, Componenta C5 – Valul Renovării, Axa 2 - Schema de granturi pentru eficienţă energetică şi rezilienţă în clădiri publice, operaţiunea B.2. - Renovarea energetică moderată sau aprofundată a clădirilor publice, Apelul de proiecte PNRR/2022/C5/2/B.2.2/1 Scopul investiţiei îl reprezintă realizarea lucrărilor eligibile de îmbunătăţire a performanţei energetice a clădirilor, precum şi a lucrărilor neeligibile incluse în documentaţiile tehnico-economice, care sunt necesare implementării proiectului. Investiţia trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute în Ghidului Specific privind regulile si Conditiile Aplicabile finanţării din Fondurile Europene aferente Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă in cadrul apelului de proiecte PNNR/2022/C5/2/ B.2.2/1, componenta C5 - Valul renovării anexa 2 – Schema de granturi pentru eficienţă energetică şi rezilienţă în clădiri publice, operaţiunea B.2: renovarea energetică aprofundată a clădirilor publice. Realizarea investiţiei preconizate urmăreşte îndeplinirea standardelor şi cerinţelor Uniunii Europene, coroborat cu necesitatea mondială de a reduce consumurile de energii convenţionale, reducerea consumului de energie şi al emisiilor de dioxid de carbon, reducerea cheltuielilor cu utilităţile şi implicit protejarea mediului înconjurător etc. -Implementarea unor măsuri de reducere a consumului anual specific de energie, implicit a consumului anual de energie finală; -Implementarea unor măsuri de reducere a consumului anual de energie pentru încălzire şi iluminat; -Implementarea unor măsuri de reducere a emisiilor de gaze în atmosfera, echivalent kg CO2, pentru cele trei clădiri incluse în obiectivul de investiţii prin măsuri de reabilitare termică, modernizarea instalaţiilor aferente clădirii şi utilizarea surselor de energie regenerabilă.Obiectul contractului ce urmează a fi atribuit prin achiziţie publică, conform prevederilor legale în vigoare, constă în prestarea de către agentul economic desemnat câştigător, denumit în continuare ofertant, a serviciilor de supervizare/ supraveghere tehnică şi diriginţie de şantier pentru contractul de tip execuţie de lucrări aferente obiectivului de investiţii "Renovarea energetică a sediului IPJ Sălaj şi S.R.I. – UM 0603 Cluj-Napoca, a Corpului administrativ şi a Poliţiei Municipiului Zalău". Scopul serviciilor de supervizare/ supraveghere tehnică şi diriginţie de şantier este acela de a garanta beneficiarului că Operatorul economic căreia i-a fost atribuit contractul execuţie a lucrărilor de construcţie îşi va îndeplini toate responsabilităţile asumate prin contract, va respecta prevederile legale, reglementările tehnice, precum şi proiectele tehnice şi caietele de sarcini. Activităţi solicitate : - asistenţă tehnică prin Supervizor, care va fi operator economic, având atribuţiile tehnice, financiare şi contractuale stabilite în atribuţiile tehnice, financiare şi contractuale stabilite în prezentul caiet de sarcini şi transpus în condiţii contractuale; - supervizorul are în echipa sa diriginţi de şantier autorizaţi, potrivit prevederilor Legii, şi orice alte persoane pentru îndeplinirea rolului său, pentru a realiza verificarea şi certificarea lucrărilor executate din punct de vedere fizic, cantitativ, calitativ şi valoric, precum şi certificarea legalităţii, necesităţii, oportunităţii, realităţii şi exactităţii operaţiunilor supuse decontării;
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de supervizare/ supraveghere tehnică şi diriginţie de şantier pentru contractul de tip execuţie de lucrări aferente obiectivului de investiţii "Renovarea energetică a sediului IPJ Sălaj şi S.R.I. – UM 0603 Cluj-Napoca, a Corpului administrativ şi a Poliţiei Municipiului Zalău"  
Achiziţie de servicii de proiectare constând în: întocmire Documentaţie tehnică pentru autorizarea executării lucrărilor de construire (D.T.A.C.), Documentaţie tehnică de organizare a execuţiei lucrărilor (D.T.O.E.), Proiect tehnic (P.T.) cu Detalii de execuţie (D.E.), asistenţă tehnică proiectant şi certificare performanţă energetică a sediului IPJ Sălaj şi S.R.I. – UM 0603 Cluj-Napoca 17.08.23
Achiziţie LUCRĂRI DE EXECUŢIE pentru obiectivul de investiţii "Renovarea energetică a sediului IPJ Sălaj şi S.R.I. – UM 0603 Cluj-Napoca, a Corpului administrativ şi a Poliţiei Municipiului Zalău"  
Achiziţie LUCRĂRI DE EXECUŢIE pentru obiectivul de investiţii "Renovarea energetică a sediului IPJ Sălaj şi S.R.I. – UM 0603 Cluj-Napoca, a Corpului administrativ şi a Poliţiei Municipiului Zalău" 11.04.24
Achiziție LUCRĂRI DE EXECUȚIE pentru obiectivul de investiții „Renovarea energetică a sediului IPJ Sălaj și S.R.I. – UM 0603 Cluj-Napoca, a Corpului administrativ și a Poliției Municipiului Zalău” 11.04.24
Achiziție LUCRĂRI DE EXECUȚIE pentru obiectivul de investiții „Renovarea energetică a sediului IPJ Sălaj și S.R.I. – UM 0603 Cluj-Napoca, a Corpului administrativ și a Poliției Municipiului Zalău” 11.04.24
Achiziție LUCRĂRI DE EXECUȚIE pentru obiectivul de investiții „Renovarea energetică a sediului IPJ Sălaj și S.R.I. – UM 0603 Cluj-Napoca, a Corpului administrativ și a Poliției Municipiului Zalău”  
Achiziţie de servicii de proiectare constând în: întocmire Documentaţie tehnică pentru autorizarea executării lucrărilor de construire (D.T.A.C.), Documentaţie tehnică de organizare a execuţiei lucrărilor (D.T.O.E.), Proiect tehnic (P.T.) cu Detalii de execuţie (D.E.), asistenţă tehnică proiectant şi certificare performanţă energetică a sediului IPJ Sălaj şi S.R.I. – UM 0603 Cluj-Napoca  
Servicii de proiectare şi execuţie lucrări în cadrul proiectului "RENOVAREA ENERGETICĂ A CLĂDIRILOR REZIDENTIALE MULTIFAMILIALE DIN COMUNA CRASNA - LOT 2" 18.09.23
Servicii de Auditare Energetica