Obiectul contractului Servicii de Supervizare "EXECUTIE LUCRARI DRUM EXPRES CRAIOVA-PITESTI, TRONSON 1 - RELICITARE" va consta
în furnizarea de servicii de supervizare de înaltă calitate, atât în timpul perioadei de execuție a lucrărilor, cât și pe
parcursul perioadei de garanție a lucrărilor, în conformitate cu prevederile Caietului de Sarcini şi ale legislaţiei în domeniu.
În conformitate cu prevederile ...
Obiectul contractului Servicii de Supervizare "EXECUTIE LUCRARI DRUM EXPRES CRAIOVA-PITESTI, TRONSON 1 - RELICITARE" va consta
în furnizarea de servicii de supervizare de înaltă calitate, atât în timpul perioadei de execuție a lucrărilor, cât și pe
parcursul perioadei de garanție a lucrărilor, în conformitate cu prevederile Caietului de Sarcini şi ale legislaţiei în domeniu.
În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, termenul
limită până la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achiziţie publică are dreptul de a solicita
clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire este cu 18 zile înainte de termenul limită
de depunere a ofertelor. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificările şi completările
ulterioare, Autoritatea Contractantă stabileşte un singur termen limită în care va răspunde tuturor solicitărilor de clarificare/
informaţiilor suplimentare, după cum urmează: cu 11 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. Termenul de răspuns
la clarificări a fost stabilit astfel încât operatorii economici să aibă o perioadă adecvată pentru analizarea documentaţiei
de atribuire şi, ulterior, pentru elaborarea ofertelor prin prisma răspunsurilor oferite de Autoritatea Contractantă.In conformitate
cu prevederile art. 104 alin (8) din Legea nr. 98/2016, Autoritatea Contractantă optează pentru achiziționarea ulterioară
de noi servicii similare de la ofertantul a cărui ofertă va fi declarată câștigătoare în cadrul prezentei proceduri de achiziție
publică în cuantum de 2.515.553,68 lei fara TVA, valoarea reprezentand 20% din valoarea estimată a contractului (fără sumele
provizionate si rezerve de implementare). Valoarea Estimata Totala a contractului (inclusiv servicii similare) este de 16.466.098,94
lei fără TVA.Valoarea minima a intervalului de la Sectiunea II.1.5 reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri, in
functie de care se va elabora si evalua oferta, iar valoarea maxima a intervalului de la Sectiunea II.1.5 reprezinta valoarea
estimata ce contine atat valoarea estimata a prezentei proceduri cat si valoarea posibilelor servicii noi similare conform
art. 104 alin (8) din Legea nr. 98/2016.