Informaţii despre contextul care a determinat achiziţionarea serviciilor
Proiectul va fi finantat din fonduri nerambursabile aferente cadrului financiar 2021-2027 – POT si de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Transporturilor si Infrastructurii.;
Prin fondurile alocate în urma semnării contractului de finanţare, Achizitorul intenţionează să realizeze "Varianta Ocolitoare Giurgiu"
Localizarea proiectului
ROMÂN...
Informaţii despre contextul care a determinat achiziţionarea serviciilor
Proiectul va fi finantat din fonduri nerambursabile aferente cadrului financiar 2021-2027 – POT si de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Transporturilor si Infrastructurii.;
Prin fondurile alocate în urma semnării contractului de finanţare, Achizitorul intenţionează să realizeze "Varianta Ocolitoare Giurgiu"
Localizarea proiectului
ROMÂNIA
REGIUNEA: SUD
JUDEŢUL: GIURGIU
Varianta 2 – Se desprinde in dreptul sensului giratoriu al proiectului “Drum de legatura DN 5 km 60+500- soseaua de Centura de centura – Pod Prieteniei km 61+400 (7 km drum nou).Aceasta varianta se continua pe terenuri agricole, urmand ca in dreptul kilometrului 1 +020 sa se realizeze un pod peste Calea Ferata, urmand ca la intersectia cu DC 115 sa se realizeze un sens giratoriu.Traseul dupa DC115 se continua pe terenuri Agricole private intersectand pe rand DN 5B, DJ 503, DJ 504, DN 5C.
Informaţii despre beneficiile anticipate de către Achizitor
Obiectivul general al proiectului. Scopul proiectului
Scopul principal al acestei investitii este de a asigura legatura directa cu drumul, de a asigura legatura cu punctul vamal servind ca si varianta de ocolire a municipiului Giurgiu, asigurand astfel conexiunea rutiera intre DN5, DC115, DN5B, , DJ503, DJ504 si DN5C.
Obiectivele specifice ale proiectului
Asigurarea de capacitatea de circulatie necesara si conditii corespuzatoare de circulatiei aferente retelei rutiere TEN-T CORE cu efecte negative minime la nivelul mediului si ale ocuparii de terenuri. Imbunatatirea conditiilor de circulatie la nivel de retea rutiera nationala de transport inclusiv sub aspect de siguranta rutiera, reducerea emisiilor poluante, reducerea costurilor de operare, raspunzind astfel cerintelor de dezvoltarea economica concretizata prin adaptarea retelei rutiere nationale la cererea reala de transport. Generarea unor efecte socio-economice pozitive si importante inclusiv prin “micsorarea distantelor" si dezvoltarea regionala prin marirea zonei de influenta economica “gravitationala" a oraselor mari asupra localitatilor mai mici “satelitare" acestora. Integrarea si adaptarea drumului Varianta Ocolitoare Giurgiu la infrastructura de transport secundara (drumuri judetene, drumuri comunale, drumuri de exploatare).
Descrierea detaliata a serviciilor este prezentata in continutul documentatiei de atribuire.
Operatorii economici vor putea solicita clarificari/informatii suplimentare privind documentatia de atribuire pana la termenul de 20 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor astfel incat raspunsul autoritatii contractante sa fie transmis cu cel putin 11 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţii suplimentare cu 11 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor, în măsura în care solicitările sunt transmise in termenul de 20 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.