Feedback
I.D.: 99973931

Servicii de supervizare pentru executarea lucrărilor la obiectivul DN 73 km 13+800-km 42+850, km 54+050-km 128+250 Piteşti - Câmpulung - Brasov Sector km 54+050 – km 128+250 LOT 1 km 54+050 – km 92+000 LOT 2 km 92+000 – km 128+250

Data publicarii
15.07.24 Exista 131.031 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71520000-9
Pretul estimativ:
6.680.094,44 RON - 7.875.384,34 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
1. LOT 1 km 54+050 – km 92+000, Obiectul contractului va consta în furnizarea de servicii de supervizare de înaltă calitate, în timpul perioadei de execuţie a lucrărilor, cât şi pe parcursul perioadei de garanţie a lucrărilor, în vederea urmăririi corectei utilizări a fondurilor disponibile şi pentru a se asigura că Antreprenorul execută lucrările în conformitate cu obligaţiile contractuale, în special în ceea...
1. LOT 1 km 54+050 – km 92+000, Obiectul contractului va consta în furnizarea de servicii de supervizare de înaltă calitate, în timpul perioadei de execuţie a lucrărilor, cât şi pe parcursul perioadei de garanţie a lucrărilor, în vederea urmăririi corectei utilizări a fondurilor disponibile şi pentru a se asigura că Antreprenorul execută lucrările în conformitate cu obligaţiile contractuale, în special în ceea ce priveşte durata, cantitatea, calitatea lucrărilor.Prestatorul va avea rolul de Supervizor conform prevederilor Conditiilor Contractului de Servicii pentru obiectivul ,,Modernizare DN 73 km 13+800-km 42+850, km 54+050-km 128+250 Piteşti-Câmpulung-BraşovSector km 54+050 – km 128+250, LOT 1 km 54+050 – km 92+000.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a opera modificari ale contractului in conformitate cu prevederile art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu conditia ca aceste modificari sa nu se incadreze in prevederile art. 221 alin. (7) din Legea nr. 98/2016, adica sa nu reprezinte modificari substantiale. Eventualele modificari care pot interveni in perioada de prestare a serviciilor, se refera la urmatoarele, fara a se limita la acestea: a)Modificari ale partilor contractante; b)Schimbarea denumirii si/sau formei societatii, schimbari care nu atrag crearea unei persoane juridice noi ;c)Modificari care rezulta din implementarea solicitarilor provenite de la diverse institutii/autoritati/entitati care au atributii in legatura cu obiectivul de investitie (ca de exemplu: Ministere, JASPERS, Autoritati/Institutii centale si/sau locale, Verificatori atestati, organisme de control, etc); d)Modificari generate de includerea de noi subcontractanti si/sau inlocuirea subcontractantilor initiali; e)Modificari generate de schimbarea/inlocuirea personalului cheie/non-cheie/alt personal (altul decat expertii/persoanele care au facut obiectul punctarii in cadrul factorilor de evaluare aferenti criteriului de atribuire);f)Modificările privind prelungirea termenelor de predare de catre Prestator a rapoartelor/livrabilelor specificate in contract sau modificari referitoare la verificarea si aprobarea rapoartelor/livrabilelor de catre Beneficiar; g)Modificarea Graficului de Activitati, existent initial in cadrul Contractului, pe parcursul Perioadei de Prestare a Serviciilor prin prisma realocarii personalului si/sau a resurselor/economiilor existente. h)Realocarea resurselor sau economiilor in cadrul contractului de servicii generate de: i)neconsumarea zilelor lucratoare datorita nemobilizarii/ demobilizarii/ mobilizarii reduse a expertilor/personalului; j)probabilitatea ca anumite resurse sa nu mai fie consumate/ necesare;k)aplicarea de penalitati (diminuare onorariu expert cheie/non-cheie) Prestatorului;l)neconsumarea perioadelor de mobilizare pentru personal datorita semnarii cu intarziere a contractului de servicii fata de contractul de executie (in conditiile in care anumite faze ale contractului de executie au fost deja realizate);m)redistribuirea perioadelor de mobilizare intre experti/persoane si/sau intre etapele/fazele contractului de servicii in scopul corelarii serviciilor de supervizare cu durata/faza/etapa/evoluţia/stadiul fizic/progresul fizic al contractului de execuţie lucrări.n)Prelungirea termenelor de predare a Rapoartelor/livrabilelor.Interval anticipat de prelungire: 1-9 luni. Necesitatea corelării duratei contractului de supervizare cu evoluţia contractului de lucrări, având în vedere:Riscuri cu caracter specific care pot produce întârzieri cu privire la termenul de depunere a rapoartelor, în special în ceea ce priveşte obţinerea avizelor, permiselor, certificatelor şi autorizaţiilor ce trebuie obţinute de la terţi, care pot conduce la întârzieri în desfăşurarea activităţii Antreprenorului şi care vor fi soluţionate de către părţi, potrivit prevederilor legale în vigoare;Întârzieri în execuţia lucrărilor ca urmare a unor dificultăţi întâmpinate de Antreprenor (de exemplu: a condiţiilor meteo nefavorabile);Reglementări/dispoziţii ale Poliţiei Rutiere;Neînţelegeri financiare între Antreprenor şi Beneficiar;Apariţia de lucrări suplimentare identificate după începerea lucrărilor;Descoperirea unor reţele de utilităţi care nu au fost menţionate în avizele iniţiale emise de proprietarii reţelelor de utilităţi;Mobilizarea slabă şi îndelungată a Antreprenorului;Omiterea unor lucrări din Proiectul Tehnic;Adaptarea PTE-ului la natura terenului;Modificări legislative sau de normative/ standarde; etc.In cazul in care Beneficiarul va suspenda executarea Contractului de Servicii, durata acestuia se va prelungi cu perioada in care a fost suspendat.. 2. LOT 2 km 92+000 – km 128+250, Obiectul contractului va consta în furnizarea de servicii de supervizare de înaltă calitate, în timpul perioadei de execuţie a lucrărilor, cât şi pe parcursul perioadei de garanţie a lucrărilor, în vederea urmăririi corectei utilizări a fondurilor disponibile şi pentru a se asigura că Antreprenorul execută lucrările în conformitate cu obligaţiile contractuale, în special în ceea ce priveşte durata, cantitatea, calitatea lucrărilor.Prestatorul va avea rolul de Supervizor conform prevederilor Conditiilor Contractului de Servicii pentru obiectivul ,,Modernizare DN 73 km 13+800-km 42+850, km 54+050-km 128+250 Piteşti-Câmpulung-BraşovSector km 54+050 – km 128+250, LOT 2 km 92+000 – km 128+250.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a opera modificari ale contractului in conformitate cu prevederile art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu conditia ca aceste modificari sa nu se incadreze in prevederile art. 221 alin. (7) din Legea nr. 98/2016, adica sa nu reprezinte modificari substantiale. Eventualele modificari care pot interveni in perioada de prestare a serviciilor, se refera la urmatoarele, fara a se limita la acestea: a)Modificari ale partilor contractante; b)Schimbarea denumirii si/sau formei societatii, schimbari care nu atrag crearea unei persoane juridice noi ;c)Modificari care rezulta din implementarea solicitarilor provenite de la diverse institutii/autoritati/entitati care au atributii in legatura cu obiectivul de investitie (ca de exemplu: Ministere, JASPERS, Autoritati/Institutii centale si/sau locale, Verificatori atestati, organisme de control, etc); d)Modificari generate de includerea de noi subcontractanti si/sau inlocuirea subcontractantilor initiali; e)Modificari generate de schimbarea/inlocuirea personalului cheie/non-cheie/alt personal (altul decat expertii/persoanele care au facut obiectul punctarii in cadrul factorilor de evaluare aferenti criteriului de atribuire);f)Modificările privind prelungirea termenelor de predare de catre Prestator a rapoartelor/livrabilelor specificate in contract sau modificari referitoare la verificarea si aprobarea rapoartelor/livrabilelor de catre Beneficiar; g)Modificarea Graficului de Activitati, existent initial in cadrul Contractului, pe parcursul Perioadei de Prestare a Serviciilor prin prisma realocarii personalului si/sau a resurselor/economiilor existente. h)Realocarea resurselor sau economiilor in cadrul contractului de servicii generate de: i)neconsumarea zilelor lucratoare datorita nemobilizarii/ demobilizarii/ mobilizarii reduse a expertilor/personalului; j)probabilitatea ca anumite resurse sa nu mai fie consumate/ necesare;k)aplicarea de penalitati (diminuare onorariu expert cheie/non-cheie) Prestatorului;l)neconsumarea perioadelor de mobilizare pentru personal datorita semnarii cu intarziere a contractului de servicii fata de contractul de executie (in conditiile in care anumite faze ale contractului de executie au fost deja realizate);m)redistribuirea perioadelor de mobilizare intre experti/persoane si/sau intre etapele/fazele contractului de servicii in scopul corelarii serviciilor de supervizare cu durata/faza/etapa/evoluţia/stadiul fizic/progresul fizic al contractului de execuţie lucrări.n)Prelungirea termenelor de predare a Rapoartelor/livrabilelor.Interval anticipat de prelungire: 1-9 luni. Necesitatea corelării duratei contractului de supervizare cu evoluţia contractului de lucrări, având în vedere:Riscuri cu caracter specific care pot produce întârzieri cu privire la termenul de depunere a rapoartelor, în special în ceea ce priveşte obţinerea avizelor, permiselor, certificatelor şi autorizaţiilor ce trebuie obţinute de la terţi, care pot conduce la întârzieri în desfăşurarea activităţii Antreprenorului şi care vor fi soluţionate de către părţi, potrivit prevederilor legale în vigoare;Întârzieri în execuţia lucrărilor ca urmare a unor dificultăţi întâmpinate de Antreprenor (de exemplu: a condiţiilor meteo nefavorabile);Reglementări/dispoziţii ale Poliţiei Rutiere;Neînţelegeri financiare între Antreprenor şi Beneficiar;Apariţia de lucrări suplimentare identificate după începerea lucrărilor;Descoperirea unor reţele de utilităţi care nu au fost menţionate în avizele iniţiale emise de proprietarii reţelelor de utilităţi;Mobilizarea slabă şi îndelungată a Antreprenorului;Omiterea unor lucrări din Proiectul Tehnic;Adaptarea PTE-ului la natura terenului;Modificări legislative sau de normative/ standarde; etc.In cazul in care Beneficiarul va suspenda executarea Contractului de Servicii, durata acestuia se va prelungi cu perioada in care a fost suspendat..
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Executie lucrari la obiectivul "Modernizare DN 73 km 13+800 - km 42+850, km 54+050 - km 128+250 Pitesti-Campulung-Brasov" - sector km 54+050-km 128+250, LOT 1 km 54+050 – km 92+000; LOT 2 km 92+000 – km 128+250 - DRDP Brasov  
Servicii de verificare tehnică a documentaţiei pentru obiectivul ,,Actualizare PT+DDE modernizare DN 73 Piteşti-Câmpulung-Braşov km 54+050 – km 128+250" – DRDP Brasov  
Servicii de supervizare pentru executarea lucrărilor la obiectivul DN 73 km 13+800-km 42+850, km 54+050-km 128+250 Piteşti - Câmpulung - Brasov Sector km 54+050 – km 128+250 LOT 1 km 54+050 – km 92+000 LOT 2 km 92+000 – km 128+250 15.03.24
Servicii de supervizare pentru executarea lucrărilor la obiectivul DN 73 km 13+800-km 42+850, km 54+050-km 128+250 Pitești - Câmpulung - Brasov Sector km 54+050 – km 128+250 LOT 1 km 54+050 – km 92+000 LOT 2 km 92+000 – km 128+250 15.03.24
Servicii de supervizare pentru executarea lucrărilor la obiectivul DN 73 km 13+800-km 42+850, km 54+050-km 128+250 Pitești - Câmpulung - Brasov Sector km 54+050 – km 128+250 LOT 1 km 54+050 – km 92+000 LOT 2 km 92+000 – km 128+250  
Servicii de supervizare pentru executarea lucrărilor la obiectivul DN 73 km 13+800-km 42+850, km 54+050-km 128+250 Pitești - Câmpulung - Brasov Sector km 54+050 – km 128+250 LOT 1 km 54+050 – km 92+000 LOT 2 km 92+000 – km 128+250  
Executie lucrari la obiectivul "Modernizare DN 73 km 13+800 - km 42+850, km 54+050 - km 128+250 Pitesti-Campulung-Brasov" - sector km 54+050-km 128+250, LOT 1 km 54+050 – km 92+000; LOT 2 km 92+000 – km 128+250 - DRDP Brasov 19.07.23
Executie lucrari la obiectivul „Modernizare DN 73 km 13+800 - km 42+850, km 54+050 - km 128+250 Pitesti-Campulung-Brasov” - sector km 54+050-km 128+250, LOT 1 km 54+050 – km 92+000; LOT 2 km 92+000 – km 128+250 - DRDP Brasov  
Executie lucrari la obiectivul „Modernizare DN 73 km 13+800 - km 42+850, km 54+050 - km 128+250 Pitesti-Campulung-Brasov” - sector km 54+050-km 128+250, LOT 1 km 54+050 – km 92+000; LOT 2 km 92+000 – km 128+250 - DRDP Brasov  
Actualizare PT+DDE modernizare DN 73 Piteşti - Câmpulung - Braşov km 54+050 - km 128+250 - DRDP Brasov