Obiectul contractului Servicii de Supervizare pentru Contractul de Proiectare si Executie Autostrada Targu Mures – Targu Neamt,
Sectiunea I Targu Mures – Miercurea Nirajului si legatura la Autostrada A3 va consta in furnizarea de servicii de supervizare
de inalta calitate, atat in timpul perioadei de proiectare si executie a lucrarilor, cat si pe parcursul perioadei de garantie
a lucrarilor, in vederea urm...
Obiectul contractului Servicii de Supervizare pentru Contractul de Proiectare si Executie Autostrada Targu Mures – Targu Neamt,
Sectiunea I Targu Mures – Miercurea Nirajului si legatura la Autostrada A3 va consta in furnizarea de servicii de supervizare
de inalta calitate, atat in timpul perioadei de proiectare si executie a lucrarilor, cat si pe parcursul perioadei de garantie
a lucrarilor, in vederea urmaririi corectei utilizari a fondurilor disponibile si pentru a se asigura ca Antreprenorul proiecteaza
si executa lucrarile in conformitate cu obligatiile contractuale, in special in ceea ce priveste durata, cantitatea, calitatea
si costul proiectarii si al lucrarilor.In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile
si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de
achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire
este cu 18 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din
Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste un singur termen limita in care
va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare, dupa cum urmeaza: cu 11 zile inainte de termenul
limita de depunere a ofertelor. Termenul de raspuns la clarificari a fost stabilit astfel incat operatorii economici sa aiba
o perioada adecvata pentru analizarea documentatiei de atribuire si, ulterior, pentru elaborarea ofertelor prin prisma raspunsurilor
oferite de Autoritatea Contractanta.In conformitate cu prevederile art. 104 alin (8) din Legea nr. 98/2016, Autoritatea Contractanta
opteaza pentru achizitionarea ulterioara de noi servicii similare de la ofertantul a carui oferta va fi declarata castigatoare
in cadrul prezentei proceduri de achizitie publica in cuantum de 7.137.430,70 lei, fara TVA, valoarea reprezentand 20% din
valoarea estimata a contractului (fara sumele provizionate), iar Valoarea Estimata Totala a contractului (incluzand si serviciile
similare) va fi: 46.610.799,53 lei, fara TVA.Valoarea minima a intervalului de la Sectiunea II.1.5 reprezinta valoarea estimata
a prezentei proceduri, in functie de care se va elabora si evalua oferta, iar valoarea maxima a intervalului de la Sectiunea
II.1.5 reprezinta valoarea estimata ce contine atat valoarea estimata a prezentei proceduri cat si valoarea posibilelor servicii
noi similare conform art. 104 alin (8) din Legea nr. 98/2016.