Scopul serviciilor de supervizare – dirigenţie de şantier este de asigurare a urmăririi şi verificării execuţiei lucrărilor, precum şi administrare eficientă a contractului de lucrări, în conform. cu Legea 10/1995 privind calitatea în construcţii, cu modificările şi completările ulterioare, Ordinului 1496/2011 şi Anexa 2 la Hotărârii Guvernului 1/2008 pentru aprobarea condiţiilor generale şi specifice pentru anumite categor...
Scopul serviciilor de supervizare – dirigenţie de şantier este de asigurare a urmăririi şi verificării execuţiei lucrărilor, precum şi administrare eficientă a contractului de lucrări, în conform. cu Legea 10/1995 privind calitatea în construcţii, cu modificările şi completările ulterioare, Ordinului 1496/2011 şi Anexa 2 la Hotărârii Guvernului 1/2008 pentru aprobarea condiţiilor generale şi specifice pentru anumite categorii de contracte de achiziţie aferente obiectivelor de investiţii finanţate din fonduri publice. Serviciile de supervizare, asigurate prin personal specializat, care trebuie prestate, cuprind: asistenţă tehnică pentru beneficiar legată de managementul contractului de lucrări; monitorizarea şi supervizarea lucrărilor (proiectare şi execuţie); urmărirea realizării acestora în conformitate cu prevederile contractuale şi legislaţia în vigoare la data implementării, în domeniul construcţii, precum şi cu Instrucţiunile AM POIM. Prestatorul va trebui să presteze asistenţă tehnică pe parcursul derulării execuţiei şi garanţiei lucrărilor conform caietului de sarcini, a atribuţiilor ce decurg din prevederile actelor normative in vigoare. Responsabilităţile prestatorului în ceea ce priveşte administrarea contractului de lucrări sunt descrise în caietul de sarcini nr. 2181/02.02.2023. Prestatorul va avea următoarele responsabilităţi: pregătirea şi organizarea întâlnirilor de lucru periodice, în timpul execuţiei lucrărilor, cu toate părţile implicate în executarea lucrărilor: beneficiar, antreprenor, etc şi consemnarea în minutele şedinţelor a problemelor discutate şi a soluţiilor şi concluziilor stabilite. În propunerea tehnică va aloca o durată de timp necesară pentru întâlnirile de lucru periodice; participarea la vizitele de monitorizare organizate de către AM POIM la amplasamentul proiectului; va avea obligativitatea întocmirii, în două exemplare originale, a Rapoartelor de activitate lunare şi a celor conform legislaţiei incidente în vigoare. Raportul de activitate lunar trebuie să conţină cel puţin următoarele: Descrierea lucrărilor executate în luna raportată corelat cu situaţia de lucrări înaintată de antreprenor; Descrierea stadiului fizic şi valoric al lucrărilor executate; Referiri la asigurarea calităţii lucrărilor; Capitol distinct referitor la monitorizarea decontărilor detaliate. Raportul de activitate lunar va fi înaintat beneficiarului în maximum 10 zile calendaristice de la finalizarea perioadei de raportare. Raportul de activitate aferent ultimei luni va fi predat până la data de 15.11.2023. De asemenea, Supervizorul, prin echipa sa, potrivit Caietului de Sarcini va avea responsabilităţile şi obligativitatea întocmirii documentelor premergătoare recepţiei la terminarea lucrărilor (Raport la Terminarea Lucrărilor conform prevederilor H.G. 1/2018 – Anexa 2/referate conform prevederilor Hotărârii Guvernului 273/1994 privind aprobarea Regulamentului privind recepţia construcţiilor şi a legislaţiei incidente în vigoare).