Feedback
I.D.: 94020546

Servicii de Supervizare EXECUŢIE LUCRĂRI AUTOSTRADA BACĂU – PAŞCANI: LOT 1 BACĂU (SAUCESTI) – TRIFESTI KM 0+000 - KM 30+300 LOT 2 TRIFESTI – GHERAESTI, km 30+300 – km 49+299.0 LOT 3 MIRCESTI – PAŞCANI, km 49+299 - km 77+393.70

Data publicarii
01.03.24 Exista 768.382 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71520000-9
Pretul estimativ:
43.771.452,01 RON - 51.690.352,38 RON
43.771.452,01 RON - 51.690.352,38 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
1. Servicii de Supervizare EXECUŢIE LUCRĂRI AUTOSTRADA BACĂU – PAŞCANI: LOT 1 BACĂU (SAUCESTI) – TRIFESTI KM 0+000 - KM 30+300, Obiectivele specifice ale contractului sunt furnizarea de servicii de supervizare de înalta calitate, atat in timpul perioadei de executie a lucrarilor, cat si pe parcursul perioadei de garantie a lucrarilor, in vederea urmăririi corectei utilizări a fondurilor disponibile si pentru a...
1. Servicii de Supervizare EXECUŢIE LUCRĂRI AUTOSTRADA BACĂU – PAŞCANI: LOT 1 BACĂU (SAUCESTI) – TRIFESTI KM 0+000 - KM 30+300, Obiectivele specifice ale contractului sunt furnizarea de servicii de supervizare de înalta calitate, atat in timpul perioadei de executie a lucrarilor, cat si pe parcursul perioadei de garantie a lucrarilor, in vederea urmăririi corectei utilizări a fondurilor disponibile si pentru a se asigura ca Antreprenorul executa lucrările in conformitate cu obligaţiile contractuale, in special in ceea ce priveşte durata, cantitatea, calitatea si costul lucrărilor.Supervizorul va avea rolul de Supervizor conform prevederilor Conditiilor Contractului ,,EXECUŢIE LUCRĂRI AUTOSTRADA BACĂU – PAŞCANI: LOT 1 BACĂU (SAUCESTI) – TRIFESTI KM 0+000 - KM 30+300", respectiv a Condiţiilor generale şi specifice pentru anumite categorii de contracte de achiziţie aferente obiectivelor de investiţii finanţate din fonduri publice, aprobate prin H.G. nr. 1/10.01.2018 cu modificarile si completarile ulterioare.În conformitate cu prevederile art. 221 din Legea 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, şi cu respectarea articolului 24 din Contractul de servicii, eventualele modificări care pot interveni în perioada de derulare a contractului se referă la următoarele, fără a se limita la acestea: 1.Modificari ale partilor contractante; 2.Modificari care rezulta din necesitatea efectuarii unor studii suplimentare/expertize; 3.Modificari care rezulta din implementarea solicitarilor provenite de la diverse institutii/autoritati/entitati care au atributii in legatura cu obiectivul de investitie (ca de exemplu: Ministere, JASPERS, Autoritati/Institutii centale si/sau locale, Verificatori atestati, organisme de control, etc); 4.Modificari legislative sau de norme tehnice/stas-uri/normative/standarde pe parcursul derularii contractului; 5.Modificari generate de includerea/introducerea de noi subcontractanti si/sau inlocuirea subcontractantilor initiali; 6. Modificari generate de schimbarea/inlocuirea personalului cheie/non-cheie (altul decat expertii/persoanele care au facut obiectul punctarii in cadrul factorilor de evaluare aferenti criteriului de atribuire);7.Modificările privind prelungirea termenelor de predare de catre Prestator a rapoartelor/livrabilelor specificate in contract sau modificari referitoare la verificarea si aprobarea raportelor/livrabilelor de catre Beneficiar8. Modificarea Graficului de Activitati Gantt existent initial in cadrul Contractului pe parcursul Perioadei de Prestare a Serviciilor prin prisma realocarii personalului si/sau a resurselor/economiilor existente. 9.Realocarea resurselor sau economiilor in cadrul contractului de servicii provenite din: a) neconsumarea zilelor lucratoare datorita nemobilizarii/demobilizarii/mobilizarii reduse a expertilor/personalului; b) probabilitatea ca anumite resurse sa nu mai fi consumate/necesare; c) aplicarea prevederilor art. 20.9 din Contractul de Servicii; d) neconsumarea zilelor lucratoare datorita semnarii cu intarziere a contractului de servicii fata de contractul de executie (in conditiile in care anumite etape ale contractului de executie au fost deja realizate); e) redistribuirea zilelor lucratoare intre experti/persoane si/sau intre etapele/fazele contractului de servicii in scopul corelarii serviciilor de supervizare cu durata/faza/etapa/evoluţia/stadiul fizic/progresul fizic al contractului de execuţie lucrări;10.Prelungirea Perioadei de Prestare a Serviciilor avand la baza modificarile mentionate la punctele de mai sus precum si in urmatoarele situatii: a) prelungirea duratei de executie a lucrarilor si/sau a perioadei de garantie a lucrarilor; b) necesitatea corelării perioadei de prestare a serviciilor cu durata/faza/etapa/ evoluţia/ stadiul fizic/ progresul fizic al contractului de proiectare şi execuţie lucrări; c) intârzierea în execuţia lucrărilor ca urmare a unor dificultăţi întâmpinate de Antreprenor; d) suspendarea/rezilierea contractului de executie; e) aparitia unor reglementări/dispoziţii ale Poliţiei Rutiere ulterior semnarii contractului de executie; f) apariţia unor lucrări suplimentare in cadrul contractului de executie identificate după începerea lucrărilor; g) mobilizarea slabă şi îndelungată a Antreprenorului; h) aparitia necesitatii utilizarii sumelor aferente rezervelor de implementare; i) aparitia necesitatii realocarii/utilizarii resurselor sau economiilor in cadrul contractului de servicii; j) aparitia riscurilor privind obtinerea avizelor/permiselor/certificatelor/autorizatiilor ce trebuie obtinute de la terti;Modificarile vor fi realizate ulterior semnarii contractului, in conformitate cu prevederile contractuale, numai in conditiile in care acestea nu reprezinta modificari substantiale in sensul prevederilor art. 221 alin. (7) din Legea nr. 98/2016. Prelungirea Perioadei de Prestare a Serviciilor se va realiza in conformitate cu prevederile articolului 24 din Contractul de servicii. Mai multe informatii se regasesc in Contract.. 3. Servicii de Supervizare EXECUŢIE LUCRĂRI AUTOSTRADA BACĂU – PAŞCANI: LOT 3 MIRCESTI – PAŞCANI, km 49+299 - km 77+393.70, Obiectivele specifice ale contractului sunt furnizarea de servicii de supervizare de înalta calitate, atat in timpul perioadei de executie a lucrarilor, cat si pe parcursul perioadei de garantie a lucrarilor, in vederea urmăririi corectei utilizări a fondurilor disponibile si pentru a se asigura ca Antreprenorul executa lucrările in conformitate cu obligaţiile contractuale, in special in ceea ce priveşte durata, cantitatea, calitatea si costul lucrărilor.Supervizorul va avea rolul de Supervizor conform prevederilor Conditiilor Contractului ,,EXECUŢIE LUCRĂRI AUTOSTRADA BACĂU – PAŞCANI: LOT 3 MIRCESTI – PAŞCANI, km 49+299 - km 77+393.70", respectiv a Condiţiilor generale şi specifice pentru anumite categorii de contracte de achiziţie aferente obiectivelor de investiţii finanţate din fonduri publice, aprobate prin H.G. nr. 1/10.01.2018 cu modificarile si completarile ulterioare.În conformitate cu prevederile art. 221 din Legea 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, şi cu respectarea articolului 24 din Contractul de servicii, eventualele modificări care pot interveni în perioada de derulare a contractului se referă la următoarele, fără a se limita la acestea: 1.Modificari ale partilor contractante; 2.Modificari care rezulta din necesitatea efectuarii unor studii suplimentare/expertize; 3.Modificari care rezulta din implementarea solicitarilor provenite de la diverse institutii/autoritati/entitati care au atributii in legatura cu obiectivul de investitie (ca de exemplu: Ministere, JASPERS, Autoritati/Institutii centale si/sau locale, Verificatori atestati, organisme de control, etc); 4.Modificari legislative sau de norme tehnice/stas-uri/normative/standarde pe parcursul derularii contractului; 5.Modificari generate de includerea/introducerea de noi subcontractanti si/sau inlocuirea subcontractantilor initiali; 6. Modificari generate de schimbarea/inlocuirea personalului cheie/non-cheie (altul decat expertii/persoanele care au facut obiectul punctarii in cadrul factorilor de evaluare aferenti criteriului de atribuire);7.Modificările privind prelungirea termenelor de predare de catre Prestator a rapoartelor/livrabilelor specificate in contract sau modificari referitoare la verificarea si aprobarea raportelor/livrabilelor de catre Beneficiar8. Modificarea Graficului de Activitati Gantt existent initial in cadrul Contractului pe parcursul Perioadei de Prestare a Serviciilor prin prisma realocarii personalului si/sau a resurselor/economiilor existente. 9.Realocarea resurselor sau economiilor in cadrul contractului de servicii provenite din: a) neconsumarea zilelor lucratoare datorita nemobilizarii/demobilizarii/mobilizarii reduse a expertilor/personalului; b) probabilitatea ca anumite resurse sa nu mai fi consumate/necesare; c) aplicarea prevederilor art. 20.9 din Contractul de Servicii; d) neconsumarea zilelor lucratoare datorita semnarii cu intarziere a contractului de servicii fata de contractul de executie (in conditiile in care anumite etape ale contractului de executie au fost deja realizate); e) redistribuirea zilelor lucratoare intre experti/persoane si/sau intre etapele/fazele contractului de servicii in scopul corelarii serviciilor de supervizare cu durata/faza/etapa/evoluţia/stadiul fizic/progresul fizic al contractului de execuţie lucrări;10.Prelungirea Perioadei de Prestare a Serviciilor avand la baza modificarile mentionate la punctele de mai sus precum si in urmatoarele situatii: a) prelungirea duratei de executie a lucrarilor si/sau a perioadei de garantie a lucrarilor; b) necesitatea corelării perioadei de prestare a serviciilor cu durata/faza/etapa/ evoluţia/ stadiul fizic/ progresul fizic al contractului de proiectare şi execuţie lucrări; c) intârzierea în execuţia lucrărilor ca urmare a unor dificultăţi întâmpinate de Antreprenor; d) suspendarea/rezilierea contractului de executie; e) aparitia unor reglementări/dispoziţii ale Poliţiei Rutiere ulterior semnarii contractului de executie; f) apariţia unor lucrări suplimentare in cadrul contractului de executie identificate după începerea lucrărilor; g) mobilizarea slabă şi îndelungată a Antreprenorului; h) aparitia necesitatii utilizarii sumelor aferente rezervelor de implementare; i) aparitia necesitatii realocarii/utilizarii resurselor sau economiilor in cadrul contractului de servicii; j) aparitia riscurilor privind obtinerea avizelor/permiselor/certificatelor/autorizatiilor ce trebuie obtinute de la terti;Modificarile vor fi realizate ulterior semnarii contractului, in conformitate cu prevederile contractuale, numai in conditiile in care acestea nu reprezinta modificari substantiale in sensul prevederilor art. 221 alin. (7) din Legea nr. 98/2016. Prelungirea Perioadei de Prestare a Serviciilor se va realiza in conformitate cu prevederile articolului 24 din Contractul de servicii. Mai multe informatii se regasesc in Contract.. 2. Servicii de Supervizare EXECUŢIE LUCRĂRI AUTOSTRADA BACĂU – PAŞCANI: LOT 2 TRIFESTI – GHERAESTI, km 30+300 – km 49+299.0, Obiectivele specifice ale contractului sunt furnizarea de servicii de supervizare de înalta calitate, atat in timpul perioadei de executie a lucrarilor, cat si pe parcursul perioadei de garantie a lucrarilor, in vederea urmăririi corectei utilizări a fondurilor disponibile si pentru a se asigura ca Antreprenorul executa lucrările in conformitate cu obligaţiile contractuale, in special in ceea ce priveşte durata, cantitatea, calitatea si costul lucrărilor.Supervizorul va avea rolul de Supervizor conform prevederilor Conditiilor Contractului ,,EXECUŢIE LUCRĂRI AUTOSTRADA BACĂU – PAŞCANI: LOT 2 TRIFESTI – GHERAESTI, km 30+300 – km 49+299.0", respectiv a Condiţiilor generale şi specifice pentru anumite categorii de contracte de achiziţie aferente obiectivelor de investiţii finanţate din fonduri publice, aprobate prin H.G. nr. 1/10.01.2018 cu modificarile si completarile ulterioare.În conformitate cu prevederile art. 221 din Legea 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, şi cu respectarea articolului 24 din Contractul de servicii, eventualele modificări care pot interveni în perioada de derulare a contractului se referă la următoarele, fără a se limita la acestea: 1.Modificari ale partilor contractante; 2.Modificari care rezulta din necesitatea efectuarii unor studii suplimentare/expertize; 3.Modificari care rezulta din implementarea solicitarilor provenite de la diverse institutii/autoritati/entitati care au atributii in legatura cu obiectivul de investitie (ca de exemplu: Ministere, JASPERS, Autoritati/Institutii centale si/sau locale, Verificatori atestati, organisme de control, etc); 4.Modificari legislative sau de norme tehnice/stas-uri/normative/standarde pe parcursul derularii contractului; 5.Modificari generate de includerea/introducerea de noi subcontractanti si/sau inlocuirea subcontractantilor initiali; 6. Modificari generate de schimbarea/inlocuirea personalului cheie/non-cheie (altul decat expertii/persoanele care au facut obiectul punctarii in cadrul factorilor de evaluare aferenti criteriului de atribuire);7.Modificările privind prelungirea termenelor de predare de catre Prestator a rapoartelor/livrabilelor specificate in contract sau modificari referitoare la verificarea si aprobarea raportelor/livrabilelor de catre Beneficiar8. Modificarea Graficului de Activitati Gantt existent initial in cadrul Contractului pe parcursul Perioadei de Prestare a Serviciilor prin prisma realocarii personalului si/sau a resurselor/economiilor existente. 9.Realocarea resurselor sau economiilor in cadrul contractului de servicii provenite din: a) neconsumarea zilelor lucratoare datorita nemobilizarii/demobilizarii/mobilizarii reduse a expertilor/personalului; b) probabilitatea ca anumite resurse sa nu mai fi consumate/necesare; c) aplicarea prevederilor art. 20.9 din Contractul de Servicii; d) neconsumarea zilelor lucratoare datorita semnarii cu intarziere a contractului de servicii fata de contractul de executie (in conditiile in care anumite etape ale contractului de executie au fost deja realizate); e) redistribuirea zilelor lucratoare intre experti/persoane si/sau intre etapele/fazele contractului de servicii in scopul corelarii serviciilor de supervizare cu durata/faza/etapa/evoluţia/stadiul fizic/progresul fizic al contractului de execuţie lucrări;10.Prelungirea Perioadei de Prestare a Serviciilor avand la baza modificarile mentionate la punctele de mai sus precum si in urmatoarele situatii: a) prelungirea duratei de executie a lucrarilor si/sau a perioadei de garantie a lucrarilor; b) necesitatea corelării perioadei de prestare a serviciilor cu durata/faza/etapa/ evoluţia/ stadiul fizic/ progresul fizic al contractului de proiectare şi execuţie lucrări; c) intârzierea în execuţia lucrărilor ca urmare a unor dificultăţi întâmpinate de Antreprenor; d) suspendarea/rezilierea contractului de executie; e) aparitia unor reglementări/dispoziţii ale Poliţiei Rutiere ulterior semnarii contractului de executie; f) apariţia unor lucrări suplimentare in cadrul contractului de executie identificate după începerea lucrărilor; g) mobilizarea slabă şi îndelungată a Antreprenorului; h) aparitia necesitatii utilizarii sumelor aferente rezervelor de implementare; i) aparitia necesitatii realocarii/utilizarii resurselor sau economiilor in cadrul contractului de servicii; j) aparitia riscurilor privind obtinerea avizelor/permiselor/certificatelor/autorizatiilor ce trebuie obtinute de la terti;Modificarile vor fi realizate ulterior semnarii contractului, in conformitate cu prevederile contractuale, numai in conditiile in care acestea nu reprezinta modificari substantiale in sensul prevederilor art. 221 alin. (7) din Legea nr. 98/2016. Prelungirea Perioadei de Prestare a Serviciilor se va realiza in conformitate cu prevederile articolului 24 din Contractul de servicii. Mai multe informatii se regasesc in Contract..
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de Supervizare ,, Proiectare si executie pentru realizarea autostrazii Braşov – Târgu Mureş – Cluj – Oradea, Secţiunea 2A: Ogra – Câmpia Turzii, Lot 3: Cheţani – Câmpia Turzii (km 21+500 - km 37+191"  
Servicii de verificare tehnica a proiectului la cerintele A4, B2 si D pentru obiectivele de investitie: "Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic pentru Drum de mare viteza PLOIESTI – BUZAU" – LOT 1 “Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic pentru Drum de mare viteza BUZAU – FOCSANI" – LOT 2 “Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic pentru Drum de mare viteza FOCSANI – BACAU" – LOT 3 "Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic pentru Drum de mare viteza BACAU – PASCANI" – LOT 4  
Servicii de verificare a Proiectului Tehnic de Executie (cu Detalii de Execuţie) pentru Infrastructura Integrata pentru Zona Orbitala a Municipiului Bucuresti: Lot 1: Largire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucuresti Sud intre A2 km.23+600 si A1 km.55+520; Lot 1: Amenajare nod rutier CB - DN 4 (Oltenita) km.29+500 – km.33+190 Lot 2: Largire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucuresti Sud intre A2 km.23+600 si A1 km.55+520; Lot 2: Amenajare nod rutier CB – DJ401 (Berceni) km.33+190 – km.35+600  
Servicii de expertiza tehnica aferente Autostrazii Ploiesti – Buzau LOT 1 Poduri exigentele A4.2, B2.2, D2.2 aferent LOT 1 Dumbrava – Mizil (km 0+000 - km 21+000) LOT 2 Geotehnica exigenta Af aferent LOT 1 Dumbrava – Mizil (km 0+000 - km 21+000) si LOT 2 Mizil – Pietroasele (km 21+000 - km 49+350)  
Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect pentru Autorizarea Lucrarilor de Construire pentru realizarea obiectivelor de investitii: Lot1, Lot 2, Lot 3, Lot 4, Lot 5, Lot 6  
Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect pentru Autorizarea Lucrarilor de Construire pentru realizarea obiectivelor de investitii: Lot 1-Lot 9  
Supervizare la obiectivul de investitii "EDIFICAREA UNEI STAŢII DE METROU LA NIVEL SUPRATERAN SITUATĂ ÎNTRE STAŢIA DE METROU BERCENI ŞI ŞOSEAUA DE CENTURĂ- PROIECTARE SI EXECUTIE"  
Contractul de servicii pentru achizitia serviciilor de intocmire documentatii cadastrale si rapoarte de evaluare in vederea dobândirii prin expropriere/transfer a imobilelor necesare realizării lucrării de utilitate publică “Varianta de ocolire a municipiului Zalău, etapa 2, între DN1F, km 79+625 – DJ 191C"  
Proiectare şi Execuţie "Nod rutier Cumpana A4 (km 16+700) – DN 39E"  
EXECUŢIE LUCRĂRI AUTOSTRADA PLOIESTI-BUZAU LOT 1 Dumbrava-Mizil km 0+000 – km 21+000 LOT 2 Mizil-Pietroasele km 21+000 – km 49+350 LOT 3 Pietroasele – Municipiul Buzau km 49+350 – km 63+250