Obiectul contractului Servicii de Supervizare „Proiectare si Executie Modernizarea centurii rutiere a Municipiului Bucuresti,
intre A1-DN7 si DN2-A2, Sector DN2–A2” va consta în furnizarea de servicii de supervizare de înaltă calitate, atât în timpul
perioadei de proiectare și execuție a lucrărilor, cât și pe parcursul perioadei de garanție a lucrărilor, în vederea urmăririi
corectei utilizări a fondurilor...
Obiectul contractului Servicii de Supervizare „Proiectare si Executie Modernizarea centurii rutiere a Municipiului Bucuresti,
intre A1-DN7 si DN2-A2, Sector DN2–A2” va consta în furnizarea de servicii de supervizare de înaltă calitate, atât în timpul
perioadei de proiectare și execuție a lucrărilor, cât și pe parcursul perioadei de garanție a lucrărilor, în vederea urmăririi
corectei utilizări a fondurilor disponibile și pentru a se asigura că Antreprenorul proiectează și execută lucrările în conformitate
cu obligațiile contractuale, în special în ceea ce privește durata, cantitatea, calitatea și costul proiectarii și al lucrărilor.În
conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, termenul
limită până la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achiziţie publică are dreptul de a solicita
clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire este cu 18 zile înainte de termenul limită
de depunere a ofertelor. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificările şi completările
ulterioare, Autoritatea Contractantă stabileşte un singur termen limită în care va răspunde tuturor solicitărilor de clarificare/
informaţiilor suplimentare, după cum urmează: cu 11 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. Termenul de răspuns
la clarificări a fost stabilit astfel încât operatorii economici să aibă o perioadă adecvată pentru analizarea documentaţiei
de atribuire şi, ulterior, pentru elaborarea ofertelor prin prisma răspunsurilor oferite de Autoritatea Contractantă.In conformitate
cu prevederile art. 104 alin (8) din Legea nr. 98/2016, Autoritatea Contractantă optează pentru achiziționarea ulterioară
de noi servicii similare de la ofertantul a cărui ofertă va fi declarată câștigătoare în cadrul prezentei proceduri de achiziție
publică în cuantum de 2.001.200,00 lei fara TVA, valoarea reprezentand 20% din valoarea estimată a contractului (fără sumele
provizionate si rezerve de implementare). Valoarea Estimata Totala a contractului (inclusiv servicii similare) este de 13.167.800,00
lei fără TVA.Valoarea minima a intervalului de la Sectiunea II.1.5 reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri, in
functie de care se va elabora si evalua oferta, iar valoarea maxima a intervalului de la Sectiunea II.1.5 reprezinta valoarea
estimata ce contine atat valoarea estimata a prezentei proceduri cat si valoarea posibilelor servicii noi similare conform
art. 104 alin (8) din Legea nr. 98/2016.