Obiectul contractului Servicii de Supervizare „Proiectare si Executie Autostrada Sibiu – Fagaras, Tronsonul 2: km 14+253
– km 34+175 Avrig-Marsa (DJ105G) – Arpasu de Jos (DN1)” va consta în furnizarea de servicii de supervizare de înaltă calitate,
atât în timpul perioadei de proiectare și execuție a lucrărilor, cât și pe parcursul perioadei de garanție a lucrărilor, în
vederea urmăririi corectei utilizări...
Obiectul contractului Servicii de Supervizare „Proiectare si Executie Autostrada Sibiu – Fagaras, Tronsonul 2: km 14+253
– km 34+175 Avrig-Marsa (DJ105G) – Arpasu de Jos (DN1)” va consta în furnizarea de servicii de supervizare de înaltă calitate,
atât în timpul perioadei de proiectare și execuție a lucrărilor, cât și pe parcursul perioadei de garanție a lucrărilor, în
vederea urmăririi corectei utilizări a fondurilor disponibile și pentru a se asigura că Antreprenorul proiectează și execută
lucrările în conformitate cu obligațiile contractuale, în special în ceea ce privește durata, cantitatea, calitatea și costul
proiectarii și al lucrărilor.În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificările şi completările
ulterioare, termenul limită până la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achiziţie publică
are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire este cu 18 zile
înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu
modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă stabileşte un singur termen limită în care va răspunde tuturor
solicitărilor de clarificare/ informaţiilor suplimentare, după cum urmează: cu 11 zile înainte de termenul limită de depunere
a ofertelor. Termenul de răspuns la clarificări a fost stabilit astfel încât operatorii economici să aibă o perioadă adecvată
pentru analizarea documentaţiei de atribuire şi, ulterior, pentru elaborarea ofertelor prin prisma răspunsurilor oferite de
Autoritatea Contractantă.In conformitate cu prevederile art. 104 alin (8) din Legea nr. 98/2016, Autoritatea Contractantă
optează pentru achiziționarea ulterioară de noi servicii similare de la ofertantul a cărui ofertă va fi declarată câștigătoare
în cadrul prezentei proceduri de achiziție publică în cuantum de 8.767.574,43 lei fara TVA, valoarea reprezentand 20% din
valoarea estimată a contractului (fără sumele provizionate si rezerve de implementare). Valoarea Estimata Totala a contractului
(inclusiv servicii similare) este de 57.219.233,82 lei fără TVA.Valoarea minima a intervalului de la Sectiunea II.1.5 reprezinta
valoarea estimata a prezentei proceduri, in functie de care se va elabora si evalua oferta, iar valoarea maxima a intervalului
de la Sectiunea II.1.5 reprezinta valoarea estimata ce contine atat valoarea estimata a prezentei proceduri cat si valoarea
posibilelor servicii noi similare conform art. 104 alin (8) din Legea nr. 98/2016.