Obiectul contractului Servicii de Supervizare „Proiectare si Executie Autostrada de Centură București km 0+000 – km 100+900”
Sector Centură Nord km 0+000 – km 52+770, Lot 1: km 2+500 – km 20+000”va consta în furnizarea de servicii de supervizare de
înaltă calitate, atât în timpul perioadei de proiectare și execuție a lucrărilor, cât și pe parcursul perioadei de garanție
a lucrărilor, în vederea urmăririi c...
Obiectul contractului Servicii de Supervizare „Proiectare si Executie Autostrada de Centură București km 0+000 – km 100+900”
Sector Centură Nord km 0+000 – km 52+770, Lot 1: km 2+500 – km 20+000”va consta în furnizarea de servicii de supervizare de
înaltă calitate, atât în timpul perioadei de proiectare și execuție a lucrărilor, cât și pe parcursul perioadei de garanție
a lucrărilor, în vederea urmăririi corectei utilizări a fondurilor disponibile și pentru a se asigura că Antreprenorul proiectează
și execută lucrările în conformitate cu obligațiile contractuale, în special în ceea ce privește durata, cantitatea, calitatea
și costul proiectarii și al lucrărilor.In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile
si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de
achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire
este cu 18 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea
98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste doua termene limita in care va raspunde
tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare, dupa cum urmeaza: primul termen - limita este cu 25 zile
inainte de termenul limita de depunere a ofertelor; al doilea termen - limita este cu 11 zile inainte de termenul limita de
depunere a ofertelor.Precizam ca cele doua termene de raspuns la clarificari nu afecteaza dreptul operatorilor economici de
a adresa solicitari de clarificare pe parcursul intregii perioade care se scurge de la momentul publicarii Anuntului de Participare
si pana la termenul limita cu 18 zile anterior termenului limita de depunere a ofertelor stabilit de Autoritatea Contractanta.
Cu toate acestea, avand in vedere faptul ca Autoritatea Contractanta are obligatia de a raspunde in mod clar si complet tuturor
solicitarilor de clarificare, sens in care aceasta trebuie sa isi aloce un termen rezonabil pentru procesarea solicitarilor
de clarificarea si formularea raspunsurilor care se impun, la primul termen de raspuns la clarificari Autoritatea Contractanta
va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare adresate de operatorii economici in intervalul de la publicarea Anuntului
de Participare si pana la data la care se implineste termenul cu 33 de zile anterior datei limita de depunere a ofertelor,
iar la al doilea termen de raspuns Autoritatea Contractanta va raspunde restului de solicitari de clarificare adresate pana
la termenul limita cu 18 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor. In functie de complexitatea solicitarilor de
clarificare adresate de operatorii economici, pentru care raspunsurile ar trebui publicate la primul termen indicat mai sus,
Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a publica raspunsurile la clarificarile respective la al doilea termen stabilit
in Documentatia de Atribuire.Termenele de raspuns la clarificari au fost stabilite astfel incat operatorii economici sa aiba
o perioada adecvata pentru analizarea documentatiei de atribuire si, ulterior, pentru elaborarea ofertelor prin prisma raspunsurilor
oferite de Autoritatea Contractanta.In conformitate cu prevederile art. 104 alin (8) din Legea nr. 98/2016, Autoritatea Contractanta
opteaza pentru achizitia ulterioara de noi servicii similare de la ofertantul a carui oferta va fi declarata castigatoare
in cadrul prezentei proceduri de achizitie publica in cuantum de 3.941.238,83 Lei fara TVA, valoarea reprezentand 20% din
valoarea estimata a contractului (fara sumele provizionate si rezerve de implementare). Valoarea Estimata Totala a contractului
(inclusiv servicii similare) este de 26.701.052,41 lei fara TVA.Valoarea minima a intervalului de la Sectiunea II.1.5 reprezinta
valoarea estimata a prezentei proceduri, in functie de care se va elabora si evalua oferta, iar valoarea maxima a intervalului
de la Sectiunea II.1.5 reprezinta valoarea estimata ce contine atat valoarea estimata a prezentei proceduri cat si valoarea
posibilelor servicii noi similare conform art. 104 alin (8) din Legea nr. 98/2016.