Contractul constă în achiziţ de ,,Servicii de supervizare a lucrărilor de construire aferente obiectiv de investiţii CENTRU PENTRU COORDONAREA ŞI CONDUCEREA INTERVENŢIILOR ÎN SITUAŢII DE URGENŢĂ, în cadrul proiectului COMAND – Synchronization of operational emergency situations in border region, cod proiect HUSKROUA/1901/8.1/0059".
Consiliul Judeţean Maramureş în parteneriat cu Inspectoratul Judeţean pt Situaţii de Urgenţă ...
Contractul constă în achiziţ de ,,Servicii de supervizare a lucrărilor de construire aferente obiectiv de investiţii CENTRU PENTRU COORDONAREA ŞI CONDUCEREA INTERVENŢIILOR ÎN SITUAŢII DE URGENŢĂ, în cadrul proiectului COMAND – Synchronization of operational emergency situations in border region, cod proiect HUSKROUA/1901/8.1/0059".
Consiliul Judeţean Maramureş în parteneriat cu Inspectoratul Judeţean pt Situaţii de Urgenţă "Gheorghe Pop de Băseşti" al Judeţ MM derulează un proiect având ca scop implement unui sistem de management informaţional şi de intervenţie în situaţii de urgenţă în regiunea de graniţă Maramureş-Zakarpatia-Ivano-Frankivsk. Pt realiz acestuia este necesară înfiinţarea unui Centru Judeţean pentru Coordonare şi Conducere a Intervenţiilor, având rolul de coordonare a acţiunilor de intervenţie asociate situaţ de urgenţă produse sau care au efect pe terit judeţ.
Obiectul contr de achiz publ este prestarea serviciilor de supervizare a lucrărilor de construcţii pentru obiectivul de investiţii CENTRU PENTRU COORDONAREA ŞI CONDUCEREA INTERVENŢIILOR ÎN SITUAŢII DE URGENŢĂ în cadrul proiectului COMAND - SYNCHRONIZATION OF OPERATIONAL EMERGENCY SITUATION IN BORDER REGION.
Având în vedere rolul Centr Judeţ de Coord şi Conduc a Interv, acesta, va funcţ neîntrerupt pe timpul manifestării şi gestionării sit de urg şi va fi în măsură să asigure următ cerinţe: flexibilitate, suport logistic, securitate, continuitate, interoperabilitate.
Supervizarea lucrărilor se va realiza în conformitate cu legislaţia aplicabilă (Hotărârea de Guvern nr. 1 din 10 ianuarie 2018 pentru aprobarea condiţiilor generale şi specifice pentru anumite categorii de contracte de achiziţie aferente obiectivelor de investiţii finanţate din fonduri publice, Legea nr. 10/1995 (republicată, cu modificările şi completările ulterioare) privind calitatea în construcţii şi Ordinul MDRT pentru aprobarea Procedurii de autorizare a diriginţilor de şantier nr.1496/2011), pentru întreaga perioadă de pregătire, executare, recepţionare a lucrărilor şi perioada de notificare a defectelor, cu deontologie profesională, imparţialitate atât faţă de Beneficiar cât şi faţă de Antreprenorul lucrării, cu orientare permanentă către finalizarea cu succes a contractului.
Scop servic de supervizare pentru lucrările de execuţie CENTRU PENTRU COORDONAREA ŞI CONDUCEREA INTERVENŢIILOR ÎN SITUAŢII DE URGENŢĂ în cadrul proiectului COMAND - SYNCHRONIZATION OF OPERATIONAL EMERGENCY SITUATION IN BORDER REGION este de a oferi Beneficiarului garanţia că Antreprenorul lucrărilor îşi va îndeplini toate obligaţiile contractuale, va respecta prevederile legale, proiectul tehnic şi caietele de sarcini.
Superviz va oferi Benefic asistenţă tehnică din punct de vedere administr (predare amplasament, vizite în şantier, participare faze determinante, verificare lucrări ascunse, recepţia la terminarea lucrărilor, etc. ), tehnic (respectarea PT, tehnologia de lucru, calitatea lucrărilor, materialelor, încadrarea în programul de execuţie), şi financiar (certificarea plăţilor în funcţie de progresul lucrărilor) conf HG 1/2018 şi a legislaţiei în vigoare.
Beneficiarul va pune la dispoziţia ofertantului declarat câştigător, după semnarea contractului, toate documentele, constând în: Cerinţele Beneficiarului şi orice proiecte, piese desenate, calcule, programe, manuale, modele şi alte documente tehnice (dacă există), elaborate de către Beneficiar sau în numele acestuia, în conform cu preved Contract de execuţie a lucrărilor de construire a Cent pt coordon şi conduc interv în sit de urgenţă.
Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări sau informaţii suplimentare în a 6-a zi înainte de termen limită de depunere a ofertelor, în măsura în care aceste solicitări vor fi adresate în termenul prevăzut la secţiunea I din Fişa de Date, respectiv 10 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.