Durata contractului este de 58 de luni perioadă în cadrul căreia prestatorul se obligă să efectueze serviciile prevăzute în
contract, după cum urmează:-1 lună, pentru supervizarea activităților de proiectare (analiză și recepție a documentației tehnice,
faza obținere avize, acorduri solicitate prin CU, D.T.A.D., D.T.A.C., D.T.O.E., P.Th. + D.D.E.). Această etapă se va derula
de la data menționată în Ordinu...
Durata contractului este de 58 de luni perioadă în cadrul căreia prestatorul se obligă să efectueze serviciile prevăzute în
contract, după cum urmează:-1 lună, pentru supervizarea activităților de proiectare (analiză și recepție a documentației tehnice,
faza obținere avize, acorduri solicitate prin CU, D.T.A.D., D.T.A.C., D.T.O.E., P.Th. + D.D.E.). Această etapă se va derula
de la data menționată în Ordinului de începere a prestării serviciilor de supervizare și consultanță (dirigenție de șantier
și supraveghere) lucrări. -21 luni, interval care include perioada de la data menționată în Ordinului de începere a execuției
lucrărilor emis de către autoritatea contractantă către antrepenorul general, și până la realizarea recepţiei la terminarea
lucrărilor. -36 luni, interval care include supervizarea pentru perioada de garanţie a lucrărilor (durata perioadei de garanţie,
de la data semnării Procesului Verbal de Recepţie la terminarea lucrării până la Recepţia Finală).Prin acest contract se va
achiziționa:- supervizarea activităților de proiectare (analiză și recepție a documentației tehnice, faza obținere avize,
acorduri solicitate prin C.U., D.T.A.D., D.T.A.C., D.T.O.E., P.Th. + D.D.E.);- întocmirea programului de realizare a investiției;-
organizarea, coordonarea și controlul realizării programului;- organizarea și controlul activității de diriginte de șantier;-
efectuarea serviciului de dirigenție de șantier, conform prevederilor legale în vigoare;- verificarea asigurării resurselor
financiare necesare, conform programului de realizare a investiției și a contractelor încheiate;- verificarea respectării
clauzelor contractuale încheiate cu antreprenori și furnizori;- gestiunea contractelor încheiate pentru realizarea obiectivului;-
organizarea și asigurarea desfășurării recepției la terminarea lucrărilor conform prevederilor legale;- întocmirea cărții
tehnice a construcției conform prevederilor legale;- organizarea și efectuarea urmăririi comportării în timp a investiției
pe perioada de garanție, conform prevederilor legale;- organizarea și asigurarea desfășurării recepției finale.Valoarea estimată
a serviciilor de supervizare și consultanță (dirigenție de șantier și supraveghere) lucrări, pentru lucrările ce vor fi executate
este de 666.729,83 lei fără T.V.A., respectiv 793.408,50 lei cu T.V.A., având ca bază valorile capitolelor 3.7.1 și 3.8.2
– Dirigenție de șantier din Devizul General pentru poziția de plan 2021.I.326 Buzău.Astfel, prețul contractului de supervizare
și consultanță (dirigenție de șantier și supraveghere) lucrări se va majora cu procentul dintre valoarea contractului de servicii
care va rezulta ca urmare a derulării prezentei proceduri și valoarea contractului de lucrări, aplicat la valoarea lucrărilor
suplimentare. Modificarea se va face printr-un act adițional. Clarificările se pot solicita cu 18 zile înainte de data
limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va comunica tuturor operatorilor economici răspunsurile la
întrebările de clarificare primite – însoţite de întrebările aferente – luând măsuri pentru a nu dezvălui identitatea celui
care a solicitat clarificările respective, prin publicarea acestora pe site-ul www.e-licitatie.ro - SEAP - în cadrul anunțului
de participare aferent prezentei proceduri în secţiunea „Documentaţii şi clarificări”.Autoritatea contractantă va răspunde
în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare/informațiilor suplimentare în a 11-a zi înainte de termenul limită
stabilit pentru depunerea ofertelor.