Feedback
I.D.: 101180471

Servicii de supervizare și consultanță a serviciilor de proiectare și execuție lucrări aferente obiectivului de investiție imobiliară 2021.I.326 Buzău - „PAVILION NOU ADMINISTRATIV/ BLOC ALIMENTAR ÎN CAZARMA 326 BUZAU” pentru care s-a încheiat Acordul Contractual nr. A-1418 din 21.02.2024

Data publicarii
08.08.24
Coduri CPV
71310000
Locul realizarii:
Buzău, Vrancea
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Durata contractului este de 58 de luni perioadă în cadrul căreia prestatorul se obligă să efectueze serviciile prevăzute în contract, după cum urmează:-1 lună, pentru supervizarea activităților de proiectare (analiză și recepție a documentației tehnice, faza obținere avize, acorduri solicitate prin CU, D.T.A.D., D.T.A.C., D.T.O.E., P.Th. + D.D.E.). Această etapă se va derula de la data menționată în Ordinu...
Durata contractului este de 58 de luni perioadă în cadrul căreia prestatorul se obligă să efectueze serviciile prevăzute în contract, după cum urmează:-1 lună, pentru supervizarea activităților de proiectare (analiză și recepție a documentației tehnice, faza obținere avize, acorduri solicitate prin CU, D.T.A.D., D.T.A.C., D.T.O.E., P.Th. + D.D.E.). Această etapă se va derula de la data menționată în Ordinului de începere a prestării serviciilor de supervizare și consultanță (dirigenție de șantier și supraveghere) lucrări. -21 luni, interval care include perioada de la data menționată în Ordinului de începere a execuției lucrărilor emis de către autoritatea contractantă către antrepenorul general, și până la realizarea recepţiei la terminarea lucrărilor. -36 luni, interval care include supervizarea pentru perioada de garanţie a lucrărilor (durata perioadei de garanţie, de la data semnării Procesului Verbal de Recepţie la terminarea lucrării până la Recepţia Finală).Prin acest contract se va achiziționa:- supervizarea activităților de proiectare (analiză și recepție a documentației tehnice, faza obținere avize, acorduri solicitate prin C.U., D.T.A.D., D.T.A.C., D.T.O.E., P.Th. + D.D.E.);- întocmirea programului de realizare a investiției;- organizarea, coordonarea și controlul realizării programului;- organizarea și controlul activității de diriginte de șantier;- efectuarea serviciului de dirigenție de șantier, conform prevederilor legale în vigoare;- verificarea asigurării resurselor financiare necesare, conform programului de realizare a investiției și a contractelor încheiate;- verificarea respectării clauzelor contractuale încheiate cu antreprenori și furnizori;- gestiunea contractelor încheiate pentru realizarea obiectivului;- organizarea și asigurarea desfășurării recepției la terminarea lucrărilor conform prevederilor legale;- întocmirea cărții tehnice a construcției conform prevederilor legale;- organizarea și efectuarea urmăririi comportării în timp a investiției pe perioada de garanție, conform prevederilor legale;- organizarea și asigurarea desfășurării recepției finale.Valoarea estimată a serviciilor de supervizare și consultanță (dirigenție de șantier și supraveghere) lucrări, pentru lucrările ce vor fi executate este de 666.729,83 lei fără T.V.A., respectiv 793.408,50 lei cu T.V.A., având ca bază valorile capitolelor 3.7.1 și 3.8.2 – Dirigenție de șantier din Devizul General pentru poziția de plan 2021.I.326 Buzău.Astfel, prețul contractului de supervizare și consultanță (dirigenție de șantier și supraveghere) lucrări se va majora cu procentul dintre valoarea contractului de servicii care va rezulta ca urmare a derulării prezentei proceduri și valoarea contractului de lucrări, aplicat la valoarea lucrărilor suplimentare. Modificarea se va face printr-un act adițional. Clarificările se pot solicita cu 18 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va comunica tuturor operatorilor economici răspunsurile la întrebările de clarificare primite – însoţite de întrebările aferente – luând măsuri pentru a nu dezvălui identitatea celui care a solicitat clarificările respective, prin publicarea acestora pe site-ul www.e-licitatie.ro - SEAP - în cadrul anunțului de participare aferent prezentei proceduri în secţiunea „Documentaţii şi clarificări”.Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare/informațiilor suplimentare în a 11-a zi înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu