Obiectul achiziţiei îl constituie contractarea serviciilor de supervizare şi supraveghere tehnică a lucrărilor prin diriginţi de şantier pentru domeniile: arhitectură, structură de rezistenţă, instalaţii termice, instalaţii electrice (curenţi tari, curenţi slabi), instalaţii sanitare, sisteme climatizare şi ventilaţie, sisteme alimentare cu apă şi canalizare pentru obiectivul de investiţii "CONSOLIDARE, MODERNIZARE ŞI EXTIN...
Obiectul achiziţiei îl constituie contractarea serviciilor de supervizare şi supraveghere tehnică a lucrărilor prin diriginţi de şantier pentru domeniile: arhitectură, structură de rezistenţă, instalaţii termice, instalaţii electrice (curenţi tari, curenţi slabi), instalaţii sanitare, sisteme climatizare şi ventilaţie, sisteme alimentare cu apă şi canalizare pentru obiectivul de investiţii "CONSOLIDARE, MODERNIZARE ŞI EXTINDERE CORP A", Penitenciarul IASI, jud. IAŞI .
Scopul serviciilor de supervizare şi supraveghere tehnică prin diriginţi de şantier este acela de a oferi Beneficiarului garanţia că Executantul căruia i-a fost atribuit contractul de lucrări îşi va îndeplini toate responsabilităţile asumate prin contract, va respecta prevederile legale, reglementările tehnice şi caietele de sarcini.
Realizarea activităţii de dirigenţie de şantier pentru obiectivul de investiţii "CONSOLIDARE, MODERNIZARE ŞI EXTINDERE CORP A", Penitenciarul IASI, jud. IAŞI se face de către persoane autorizate conform prevederilor Ordinului nr. 1496/2011 pentru aprobarea Procedurii de autorizare a diriginţilor de şantier, cu modificările şi completările ulterioare.
Diriginţii de şantier îşi vor desfăşura activitatea ca reprezentanţi al Beneficiarului în relaţiile cu Proiectantul, Executantul lucrării, Furnizorii şi Prestatorii de servicii în derularea contractului de lucrări, cu respectarea prevederilor din capitolul VIII al O.M.D.R.T nr.1496/2011.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii. Solicitările de clarificări la documentaţia de atribuire se vor depune de către potenţialii ofertanţi, cel mai târziu, cu 7 zile înainte de expirarea termenului de depunere a ofertelor. Astfel, în conformitate cu art. 161 din Legea 98/2016, autoritatea contractantă va răspunde solicitărilor de clarificări, cel mai târziu, în a 4-a zi înainte de expirarea termenului de depunere a ofertelor.