Feedback
I.D.: 95367899

Servicii de supervizare şi consultanţă a serviciilor de proiectare şi execuţie lucrări aferente obiectivului de investiţie imobiliară 2021.I.326 Buzău - "PAVILION NOU ADMINISTRATIV/ BLOC ALIMENTAR ÎN CAZARMA 326 BUZAU" pentru care s-a încheiat Acordul Contractual nr. A-1418 din 21.02.2024

Data publicarii
03.04.24 Exista 74.341 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71310000-4
Termenul limita pentru depunere:
08.05.24
Pretul estimativ:
666.729,83 RON - 666.729,83 RON
Documente participare:
  1. CS si anexe.7z.001
  2. 20240306_N_A-Model contract de servicii_326 Buzau_supervizare.doc
  3. CS si anexe.7z.002
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Durata contractului este de 58 de luni perioadă în cadrul căreia prestatorul se obligă să efectueze serviciile prevăzute în contract, după cum urmează: -1 lună, pentru supervizarea activităţilor de proiectare (analiză şi recepţie a documentaţiei tehnice, faza obţinere avize, acorduri solicitate prin CU, D.T.A.D., D.T.A.C., D.T.O.E., P.Th. + D.D.E.). Această etapă se va derula de la data menţionată în Ordinului de începere ...
Durata contractului este de 58 de luni perioadă în cadrul căreia prestatorul se obligă să efectueze serviciile prevăzute în contract, după cum urmează: -1 lună, pentru supervizarea activităţilor de proiectare (analiză şi recepţie a documentaţiei tehnice, faza obţinere avize, acorduri solicitate prin CU, D.T.A.D., D.T.A.C., D.T.O.E., P.Th. + D.D.E.). Această etapă se va derula de la data menţionată în Ordinului de începere a prestării serviciilor de supervizare şi consultanţă (dirigenţie de şantier şi supraveghere) lucrări. -21 luni, interval care include perioada de la data menţionată în Ordinului de începere a execuţiei lucrărilor emis de către autoritatea contractantă către antrepenorul general, şi până la realizarea recepţiei la terminarea lucrărilor. -36 luni, interval care include supervizarea pentru perioada de garanţie a lucrărilor (durata perioadei de garanţie, de la data semnării Procesului Verbal de Recepţie la terminarea lucrării până la Recepţia Finală). Prin acest contract se va achiziţiona: - supervizarea activităţilor de proiectare (analiză şi recepţie a documentaţiei tehnice, faza obţinere avize, acorduri solicitate prin C.U., D.T.A.D., D.T.A.C., D.T.O.E., P.Th. + D.D.E.); - întocmirea programului de realizare a investiţiei; - organizarea, coordonarea şi controlul realizării programului; - organizarea şi controlul activităţii de diriginte de şantier; - efectuarea serviciului de dirigenţie de şantier, conform prevederilor legale în vigoare; - verificarea asigurării resurselor financiare necesare, conform programului de realizare a investiţiei şi a contractelor încheiate; - verificarea respectării clauzelor contractuale încheiate cu antreprenori şi furnizori; - gestiunea contractelor încheiate pentru realizarea obiectivului; - organizarea şi asigurarea desfăşurării recepţiei la terminarea lucrărilor conform prevederilor legale; - întocmirea cărţii tehnice a construcţiei conform prevederilor legale; - organizarea şi efectuarea urmăririi comportării în timp a investiţiei pe perioada de garanţie, conform prevederilor legale; - organizarea şi asigurarea desfăşurării recepţiei finale. Valoarea estimată a serviciilor de supervizare şi consultanţă (dirigenţie de şantier şi supraveghere) lucrări, pentru lucrările ce vor fi executate este de 666.729,83 lei fără T.V.A., respectiv 793.408,50 lei cu T.V.A., având ca bază valorile capitolelor 3.7.1 şi 3.8.2 – Dirigenţie de şantier din Devizul General pentru poziţia de plan 2021.I.326 Buzău. Astfel, preţul contractului de supervizare şi consultanţă (dirigenţie de şantier şi supraveghere) lucrări se va majora cu procentul dintre valoarea contractului de servicii care va rezulta ca urmare a derulării prezentei proceduri şi valoarea contractului de lucrări, aplicat la valoarea lucrărilor suplimentare. Modificarea se va face printr-un act adiţional. Clarificările se pot solicita cu 18 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va comunica tuturor operatorilor economici răspunsurile la întrebările de clarificare primite – însoţite de întrebările aferente – luând măsuri pentru a nu dezvălui identitatea celui care a solicitat clarificările respective, prin publicarea acestora pe site-ul www.e-licitatie.ro - SEAP - în cadrul anunţului de participare aferent prezentei proceduri în secţiunea "Documentaţii şi clarificări". Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare în a 11-a zi înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de supervizare și consultanță a serviciilor de proiectare și execuție lucrări aferente obiectivului de investiție imobiliară 2021.I.326 Buzău - „PAVILION NOU ADMINISTRATIV/ BLOC ALIMENTAR ÎN CAZARMA 326 BUZAU” pentru care s-a încheiat Acordul Contractual nr. A-1418 din 21.02.2024 08.05.24
Servicii de supervizare și consultanță a serviciilor de proiectare și execuție lucrări aferente obiectivului de investiție imobiliară 2021.I.326 Buzău - „PAVILION NOU ADMINISTRATIV/ BLOC ALIMENTAR ÎN CAZARMA 326 BUZAU” pentru care s-a încheiat Acordul Contractual nr. A-1418 din 21.02.2024  
2018.C/I/RK.1256 Buzău - CONSULTANŢĂ ŞI DIRIGENŢIE PENTRU OBIECTIVUL "Lucrări de intervenţie în cazarma 1256 Buzău" 21.12.22
Servicii de consultanta, dirigenţie de şantier şi supraveghere lucrări pentru obiectul de investiţie imobiliară cod 2017-I-3516 Buzău-“ Cimitir militar în cazarma 3516 Buzău" 20.12.23
“Combaterea inundaţiilor în bazinul hidrografic al râului Slănic şi afluenţi, jud.Buzău" – Lot 2/Tronson 2 :– zona 2 - Mâzalesti, zona 3 – Vintilă Vodă, zona 4 – Beceni, zona 5 – Cernătesti, zona 6 - Săpoca 09.05.24
Supraveghere tehnică execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţie: “Combaterea inundaţiilor în bazinul hidrografic al râului Slănic şi afluenţi, jud.Buzău" – Lot 2/Tronson 2 :– zona 2 - Mâzalesti, zona 3 – Vintilă Vodă, zona 4 – Beceni, zona 5 – Cernătesti, zona 6 – Săpoca" 10.09.24
2020-C/I-830 BUZĂU - “ LUCRĂRI DE INTERVENŢII LA PAVILIONUL A DIN CAZARMA 830 BUZĂU" 30.06.22
2020-C/I-830 BUZĂU - “ LUCRĂRI DE INTERVENŢII LA PAVILIONUL A DIN CAZARMA 830 BUZĂU" 30.06.22
2020-C/I-830 BUZĂU - “ LUCRĂRI DE INTERVENŢII LA PAVILIONUL A DIN CAZARMA 830 BUZĂU" 14.07.22
2020-C/I-830 BUZĂU - “ LUCRĂRI DE INTERVENŢII LA PAVILIONUL A DIN CAZARMA 830 BUZĂU" 14.07.22