Durata contractului este de 76 de luni perioadă în cadrul căreia prestatorul se obligă să efectueze serviciile prevăzute în contract, după cum urmează:
-1 lună, pentru supervizarea activităţilor de proiectare (analiză şi recepţie a documentaţiei tehnice, faza obţinere avize, acorduri solicitate prin CU, D.T.A.D., D.T.A.C., D.T.O.E., P.Th. + D.D.E.). Această etapă se va derula de la data menţionată în Ordinului de începere ...
Durata contractului este de 76 de luni perioadă în cadrul căreia prestatorul se obligă să efectueze serviciile prevăzute în contract, după cum urmează:
-1 lună, pentru supervizarea activităţilor de proiectare (analiză şi recepţie a documentaţiei tehnice, faza obţinere avize, acorduri solicitate prin CU, D.T.A.D., D.T.A.C., D.T.O.E., P.Th. + D.D.E.). Această etapă se va derula de la data menţionată în Ordinului de începere a prestării serviciilor de supervizare, consultanţă, dirigenţie de şantier şi supraveghere lucrări.
-39 luni, interval care include perioada de la data menţionată în Ordinului de începere a execuţiei lucrărilor emis de către autoritatea contractantă către antrepenorul general, şi până la realizarea recepţiei la terminarea lucrărilor.
-36 luni, interval care include supervizarea pentru perioada de garanţie a lucrărilor (durata perioadei de garanţie, de la data semnării Procesului Verbal de Recepţie la terminarea lucrării până la Recepţia Finală).
Prin acest contract se va achiziţiona:
- supervizarea activităţilor de proiectare (analiză şi recepţie a documentaţiei tehnice, faza obţinere avize, acorduri solicitate prin C.U., D.T.A.D., D.T.A.C., D.T.O.E., P.Th. + D.D.E.);
- întocmirea programului de realizare a investiţiei;
- organizarea, coordonarea şi controlul realizării programului;
- organizarea şi controlul activităţii de diriginte de şantier;
- efectuarea serviciului de dirigenţie de şantier, conform prevederilor legale în vigoare;
- verificarea asigurării resurselor financiare necesare, conform programului de realizare a investiţiei şi a contractelor încheiate;
- verificarea respectării clauzelor contractuale încheiate cu antreprenori şi furnizori;
- gestiunea contractelor încheiate pentru realizarea obiectivului;
- organizarea şi asigurarea desfăşurării recepţiei la terminarea lucrărilor conform prevederilor legale;
- întocmirea cărţii tehnice a construcţiei conform prevederilor legale;
- organizarea şi efectuarea urmăririi comportării în timp a investiţiei pe perioada de garanţie, conform prevederilor legale;
- organizarea şi asigurarea desfăşurării recepţiei finale.
Valoarea estimată a serviciilor de supervizare, consultanţă, dirigenţie de şantier şi supraveghere lucrări, pentru lucrările ce vor fi executate este de 3.188.847,85 lei fără T.V.A., respectiv 3.794.728,94 lei cu T.V.A., defalcat astfel:
- 2019.C.3607 Constanţa
- 211.827,26 lei fără T.V.A., respectiv valoarea de 252.074,44 lei cu T.V.A.
- 2019.I.3607 Constanţa
- 2.977.020,59 lei fără T.V.A., respectiv valoarea de 3.542.654,50 lei cu T.V.A.
Astfel, preţul contractului de supervizare, consultanţă, dirigenţie de şantier şi supraveghere lucrări se va majora cu procentul dintre valoarea contractului de servicii care va rezulta ca urmare a derulării prezentei proceduri şi valoarea contractului de lucrări, aplicat la valoarea lucrărilor suplimentare. Modificarea se va face printr-un act adiţional.
Clarificările se pot solicita cu 18 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractantă va comunica tuturor operatorilor economici răspunsurile la întrebările de clarificare primite – însoţite de întrebările aferente – luând măsuri pentru a nu dezvălui identitatea celui care a solicitat clarificările respective, prin publicarea acestora pe site-ul www.e-licitatie.ro - SEAP - în cadrul anunţului de participare aferent prezentei proceduri în secţiunea "Documentaţii şi clarificări".
Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare în a 11-a zi înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor.