a)Verificarea documentelor preluate pe baza de proces-verbal , pentru imobilele in cauza, din documentatia tehnica ( planul de situatie, sectiuni, fatada, planul de arhitectura, scheme cu instalatii utilitare, electrice, etc. ) , conform legislatiei în vigoare, necesare obtinerii autorizatiei de securitate la incendiu; b)Completarea/actualizarea documentelor in cazul in care constata ca nu exista conform legislatiei în vigo...
a)Verificarea documentelor preluate pe baza de proces-verbal , pentru imobilele in cauza, din documentatia tehnica ( planul de situatie, sectiuni, fatada, planul de arhitectura, scheme cu instalatii utilitare, electrice, etc. ) , conform legislatiei în vigoare, necesare obtinerii autorizatiei de securitate la incendiu; b)Completarea/actualizarea documentelor in cazul in care constata ca nu exista conform legislatiei în vigoare, necesare obtinerii autorizatiei de securitate la incendiu; c) Intocmirea documentatiei – piese scrise si desenate- pentru obtinerea autorizatiei de securitate la incendiu; d) referatul verificatorului de proiect atestat pentru cerinta fundamentala “Securitate la incendiu”, constructii si /sau instalatii la fazele de proiectare proiect ethnic -P. Th. si detalii de executie; e) alte documente prevazute de legislatia in vigoare necesare obtienerii autorizatiei de Securitate la incendiu pentru fiecre imobil prevazut in documentatie. In cazul in care nu se va obtine avizul ISU din cauza documentatiei incorecte/incomplete intocmita, prestatorul are obligatia intocmirii/refacerii acesteia astfel incat sa fie respectate conditiile impuse de legislatie pentru obtinerea autorizatiei ISU;