Feedback
I.D.: 50949120

Servicii de specialitate de diagnoza si depanare/reparatie INCLUSIV PIESE DE SCHIMB (DACA ESTE CAZUL) pentru 2 buc. laptop HP PRO BOOK 650 G1, respectiv laptop LENOVO L540

Data publicarii
26.10.20 Exista 673.839 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50320000-4
Termenul limita pentru depunere:
30.10.20
Pretul estimativ:
1.260,50 RON - 1.260,50 RON
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Operatorii economici interesati vor depune impreuna cu oferta,Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comerţului, din care să rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, codul C.A.E.N corespunzător activităţii care face obiectul prezentei achiziţii,  certificat constatator cu privire la îndeplinirea obligaţiilor de plata a impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (bug...
Operatorii economici interesati vor depune impreuna cu oferta,Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comerţului, din care să rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, codul C.A.E.N corespunzător activităţii care face obiectul prezentei achiziţii,  certificat constatator cu privire la îndeplinirea obligaţiilor de plata a impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat etc.) la momentul prezentarii ofertei sau, dupa caz, documente prin care se demonstreaza faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogarile prevazute la art. 166 alin. (2), art. 167 alin. (2), art. 171 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice., datele de identificare ale societăţii (adresă, număr de identificare, CUI, Cont trezorerie), precum şi datele de contact ale persoanei desemnată în relaţiile cu DGRFPB; Oferta trebuie sa contina: 1.Datele de identificare ale societatii (adresa, numar de înmatriculare, CUI, Cont trezorerie), precum si datele de contact ale persoanei desemnate sa se implice în relatiile cu DGRFPB. 2.Termenul de livrare este de 3 zile de la datat atribuirii in SEAP, la sediul din str. Dimitrie Gerota nr. 13, sector2. 3.Pretul exprimat în lei, fara TVA . 4.Perioada de valabilitate a ofertei. 5.Ofertele vor fi depuse pe e-mail la adresa: achizitii.publice.mb@anaf.ro.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
SERVICIU DE VERIFICARE SI REPARATIE APARATE DE AER CONDITIONAT - 3 BUC 30.08.18
Produse pentru deparazitare externă şi internă pentru câini 21.01.20
Servicii de colectare, transport şi depozitare deşeuri menajere/industriale la groapa de gunoi şi colectare selectivă a deşeurilor reciclabile, pentru sediile ANAF ianuarie-decembrie 2020, respectiv: LOTUL I, LOT II şi LOT III. 13.01.20
Servicii de colectare, transport şi depozitare deşeuri menajere/industriale la groapa de gunoi şi colectare selectivă a deşeurilor reciclabile, pentru sediile Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, pentru 12 luni, respectiv pentru perioada 01.01.2020 – 31.12.2020 09.12.19
Servicii de întreţinere şi reparare a instalaţiilor sub presiune, a seviciilor de verificare/reglare a supapelor de siguranţă, a serviciior de întreţinere CTA/chiller + ventiloconvectoare, curăţare coşuri de fum, precum şi achiziţia de piese de schimb în sediile A.N.A.F. 07.04.21
Rechizite pentru Agenţia Naţională de Administrare Fiscală-aparat propriu, conform caiet de sarcini,ataşat 03.07.19
Servicii de mentenanţă chiller CLINT (CHA/K786-P 11-110952/1), centrala termică şi ventiloconvectoare, şi trecerea instalaţiei de climatizare de pe încălzire pe răcire şi ulterior trecerea de pe răcire pe încălzire - pentrul anul 2020. 09.12.19
Mobilier Call Center tip linie 4 posturi izolat fonic, televizor LED Smart 65 inchi şi stand universal mobil display LCD/LED 14.08.19
Achiziţionarea a 3 bucăţi cabine de pază pentru sediile Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală – aparat propriu 19.11.19
Servicii actualizare documentaţie cadastrală pentru 1 bun imobil teren, intrat în proprietatea privată a Statului Român, care se află în evidenţele D.O.V.B.C. - S.T.V.B. nr. 2, în vederea operării schimbării regimului juridic al acestuia, din teren extravilan în teren intravilan 16.04.21