Feedback
I.D.: 70996259

Servicii de spalatorie - preluare, transport, prelucrare, depozitare şi returnare

Data publicarii
10.07.22 Exista 268.775 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
98310000-9
Termenul limita pentru depunere:
18.08.22
Pretul estimativ:
8.496.000,00 RON - 8.496.000,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1152778.pdf
  2. Caiet de sarcini Servicii spalatorie 2022_signed.pdf
  3. Instructiuni pentru ofertanti 2022.docx
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Pentru buna desfasurare a activitatii, SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SF.SPIRIDON IASI scoate la licitatie, serviciile de spalatorie uscata: Preluare, transport, prelucrare, depozitare şi returnare. Achiziţia serviciilor de spălătorie se face în scopul diminuării riscurilor apariţiei infecţiilor asociate asistenţei medicale, pentru crearea unui confort fizic şi psihic pentru pacienţi şi personal cât mai aproape de un...
Pentru buna desfasurare a activitatii, SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SF.SPIRIDON IASI scoate la licitatie, serviciile de spalatorie uscata: Preluare, transport, prelucrare, depozitare şi returnare. Achiziţia serviciilor de spălătorie se face în scopul diminuării riscurilor apariţiei infecţiilor asociate asistenţei medicale, pentru crearea unui confort fizic şi psihic pentru pacienţi şi personal cât mai aproape de un standard hotelier normal, precum şi pentru prevenirea contaminării mediului, prin asigurarea şi controlul calităţii serviciilor. Procedura se va organiza cu incheierea unui Acord Cadru de prestari servicii derulat pe o perioada de 24 luni, implementarea efectivă a acestuia se va realiza prin încheierea de contracte subsecvente în funcţie de fondurile alocate şi necesităţile efective identificate pe parcursul derularii lui. Cantitatile minime si maxime aferente acordului-cadru de prestari servicii si contractelor subsecvente incheiate in baza acestuia sunt : Lot 1 : Servicii spalatorie si curatatorie material moale - Cantitate estimata a celui mai mare contract subsecvent 90.000 kg si o valoare de 675.000 lei fara TVA ; Cantitate minima acord cadru 90.000 kg, cantitate maxima 1.080.000 kg cu valoare minima de 675.000 lei fara TVA si valoare maxima 8.100.000 lei fara TVA Lot 2 : Servicii spalatorie si curatatorie saltele - Cantitate estimata a celui mai mare contract subsecvent 600 buc si o valoare de 16.500 lei fara TVA; Cantitate minima acord cadru 600 buc, cantitate maxima 7.200 buc cu valoare minima de 33.000 lei fara TVA si valoare maxima 396.000 lei fara TVA In conformitate cu prevederile art.161 din legea 98/2016, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informtiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire in a 10 a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor in anuntul de participare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu