Achiziţia "Serviciilor de sortare a deşeurilor reciclabile (deşeurilor de hârtie, carton, metal, plastic, sticlă), provenite de pe raza UAT Comuna Brăneşti, Judetul Ilfov", prin închierea unui Contract de delegare gestiune pentru comunitate, cu o durată de 5 ani.
Serviciile de sortare a deseurilor reciclabile (deseuri de hârtie, carton, metal, plastic, sticlă), provenite de pe raza UAT Comuna Brăneşti, Judetul Ilfov, treb...
Achiziţia "Serviciilor de sortare a deşeurilor reciclabile (deşeurilor de hârtie, carton, metal, plastic, sticlă), provenite de pe raza UAT Comuna Brăneşti, Judetul Ilfov", prin închierea unui Contract de delegare gestiune pentru comunitate, cu o durată de 5 ani.
Serviciile de sortare a deseurilor reciclabile (deseuri de hârtie, carton, metal, plastic, sticlă), provenite de pe raza UAT Comuna Brăneşti, Judetul Ilfov, trebuie să respecte cerinţele impuse prin Caietul de sarcini.
Contractul ce urmează a fi atribuit are ca obiect, prestarea de către Operatorul Economic a următoarelor activităţi componente ale serviciului de salubrizare, fără punerea la dispoziţie a infrastructurii:
- sortarea deşeurilor de hârtie, carton, metal, plastic şi sticla de pe raza UAT Braneşti la statiile de sortare autorizate;
Obiectivele delegatarului sunt:
- îmbunătăţirea condiţiilor de viaţă ale utilizatorilor prin promovarea calităţii şi eficienţei acestor servicii;
- dezvoltarea durabilă a serviciului public de salubrizare;
- protecţia mediului înconjurător.
Categoriile de bunuri ce vor fi utilizate de operator în derularea contractului sunt următoarele:
- bunuri proprii - sunt acele bunuri pe care delegatul le utilizează la prestarea activităţilor care la expirarea contractului, raman în proprietatea delegatului (dotări tehnice, utilaje, echipamente şi instalaţii specifice, alte mijloace necesare desfasurării activitaţii).
- Delegatul poate realiza orice acte juridice cu privire la bunurile proprii, în concordanţă cu drepturile pe care le are asupra acestora, fără a aduce atingere cerinţelor şi obligaţiilor care au stat la baza încheierii contractului.
Termene pentru depunerea/răspunsul la solicitările de clarificări/informaţii suplimentare:
A. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, termenul limită până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legatură cu documentaţia de atribuire este de maxim 18 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
B. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarficare/informaţiilor suplimentare în a 11- a zi dinainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor.