Achiziția „Serviciilor de sortare a deşeurilor reciclabile (deşeurilor de hârtie, carton, metal, plastic, sticlă), provenite
de pe raza UAT Comuna Brăneşti, Judetul Ilfov”, prin închierea unui Contract de delegare gestiune pentru comunitate, cu o
durată de 5 ani.Serviciile de sortare a deseurilor reciclabile (deseuri de hârtie, carton, metal, plastic, sticlă), provenite
de pe raza UAT Comuna Brăneşti, Jud...
Achiziția „Serviciilor de sortare a deşeurilor reciclabile (deşeurilor de hârtie, carton, metal, plastic, sticlă), provenite
de pe raza UAT Comuna Brăneşti, Judetul Ilfov”, prin închierea unui Contract de delegare gestiune pentru comunitate, cu o
durată de 5 ani.Serviciile de sortare a deseurilor reciclabile (deseuri de hârtie, carton, metal, plastic, sticlă), provenite
de pe raza UAT Comuna Brăneşti, Judetul Ilfov, trebuie să respecte cerințele impuse prin Caietul de sarcini.Contractul ce
urmează a fi atribuit are ca obiect, prestarea de către Operatorul Economic a următoarelor activităţi componente ale serviciului
de salubrizare, fără punerea la dispoziţie a infrastructurii:- sortarea deşeurilor de hârtie, carton, metal, plastic și sticla
de pe raza UAT Branești la statiile de sortare autorizate;Obiectivele delegatarului sunt:- îmbunătăţirea condiţiilor de viaţă
ale utilizatorilor prin promovarea calităţii şi eficienţei acestor servicii;- dezvoltarea durabilă a serviciului public de
salubrizare;- protecţia mediului înconjurător.Categoriile de bunuri ce vor fi utilizate de operator în derularea contractului
sunt următoarele:- bunuri proprii - sunt acele bunuri pe care delegatul le utilizează la prestarea activităţilor care la expirarea
contractului, raman în proprietatea delegatului (dotări tehnice, utilaje, echipamente și instalații specifice, alte mijloace
necesare desfasurării activitații).- Delegatul poate realiza orice acte juridice cu privire la bunurile proprii, în concordanţă
cu drepturile pe care le are asupra acestora, fără a aduce atingere cerinţelor şi obligaţiilor care au stat la baza încheierii
contractului.Termene pentru depunerea/răspunsul la solicitările de clarificări/informații suplimentare: A. În conformitate
cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare,
termenul limită până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare
în legatură cu documentația de atribuire este de maxim 18 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. B. În conformitate
cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare,
Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarficare/informațiilor suplimentare
în a 11- a zi dinainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor.