3. CPV: 50112000-3, 34300000-0
4. Descrierea contractului
Serviciile care fac obiectul achiziţiei de servicii de , servicii de întreţinere şi reparaţii pentru ATV precum şi furnizare piese de schimb, din dotarea ANCOM DR Cluj, trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat.
5. Valoarea estimată fără TVA –4.450,00 lei, fără TVA defalcată după cum urmează: 860,0...
3. CPV: 50112000-3, 34300000-0
4. Descrierea contractului
Serviciile care fac obiectul achiziţiei de servicii de , servicii de întreţinere şi reparaţii pentru ATV precum şi furnizare piese de schimb, din dotarea ANCOM DR Cluj, trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat.
5. Valoarea estimată fără TVA –4.450,00 lei, fără TVA defalcată după cum urmează: 860,00 lei valoare revizie + 3.590,00 lei valoare reparaţii, din care 1.480,00 lei valoare manoperă + 2.110,00 lei valoare piese de schimb în sumă fixă
Prezentarea propunerii financiare se va face astfel:
În Propunerea financiară detaliată se va prezenta preţul unic al orei de manoperă şi preţul total al orelor de manoperă pentru prestarea serviciilor de reparare, determinat luând in considerare numarul maxim estimat de 5 ore de manoperă precum şi tariful total revizie, conform anexei nr. 2 astfel:
1. Exclusiv pentru departajarea ofertelor vor fi comparate valorile totale rezultate prin însumarea preţului total al tarifelor (stabilit conform celor de mai sus) şi valoarea estimată aferentă pieselor de schimb, exprimată ȋn sumă fixă, de 2.110,00 lei fără TVA.
2. Valoarea totală rezultată trebuie să se încadreze în valoarea estimată până la data de 31.12.2020 de 4.450,00 lei fără TVA. Ofertele care nu se încadrează în valoarea estimată vor fi considerate inacceptabile.
3. Contractul de servicii se va încheia la valoarea totală estimată până la data de 31.12.2020, iar preţul care va fi efectiv plătit prestatorului se va determina în funcţie de numărul de ore de manoperă şi preţul total al orelor de manoperă, tarif revizii şi pretul pieselor de schimb furnizate si montate, fără a se depăsi limita valorii maxime prevăzute în contract.
Conditii de plată:
Prestatorul va emite factura pe adresa: ANCOM, str. Delea Noua, nr. 2, sector 3, Bucureşti, CUI: 14751237, cont: RO56TREZ23F85010020.02.00X, A.T.C.P.M.B. şi o va transmite la adresa: ANCOM DR Cluj din Cluj-Napoca, str. Câmpeni, nr.28.
Plata pretului se va efectua numai după procesul-verbal de recepţie a rezultatelor serviciilor. Plata se va efectua, în baza facturii transmise de prestator, primita şi acceptata de ANCOM. In situatia în care factura este primită anterior sau la data receptiei, plata se va efectua în termen de maxim 30 de zile de la procesul-verbal de receptie a rezultatelor serviciilor.
In situatia în care factura este primita după procesul-verbal de receptie a rezultatelor serviciilor, ANCOM are dreptul de a efectua plata în termen de maxim 30 de zile de la data primirii facturii. Plata se considera efectuată la data debitarii contului ANCOM.
cf Caiet de sarcini atasat