Feedback
I.D.: 29402684

Servicii de service total la sistemul de multiplicare centralizata

Data publicarii
06.07.18 Exista 180.002 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50323000-5
Termenul limita pentru depunere:
12.07.18
Pretul estimativ:
6.302,00 RON
Documente participare:
  1. 6-ADV1022630.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile de service total constau în prestarea de servicii de întreţinere şi reparaţii, asigurarea furnizării consumabilelor necesare, cu excepţia tonerului, a suportului de copiere (hârtia) şi a capselor, a pieselor de schimb şi realizarea intervenţiilor curente (reparaţii mecanice, electrice, electronice, upgradarea software-ului existent sau intervenţii de altă natură) pentru următoarele echipamente: Xerox DocuPrint D9...
Serviciile de service total constau în prestarea de servicii de întreţinere şi reparaţii, asigurarea furnizării consumabilelor necesare, cu excepţia tonerului, a suportului de copiere (hârtia) şi a capselor, a pieselor de schimb şi realizarea intervenţiilor curente (reparaţii mecanice, electrice, electronice, upgradarea software-ului existent sau intervenţii de altă natură) pentru următoarele echipamente: Xerox DocuPrint D95 - 1 buc, Xerox DocuColor C750 - 1 buc. Valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit este de 6302,52 lei fără TVA şi reprezintă valoarea până la 31.12.2018 în funcţie de care se vor depune şi evalua ofertele. Valoarea maximă estimată a serviciilor este de 11344,53 lei fără TVA şi reprezintă valoarea ce conţine şi posibile suplimentări până la 30.04.2019 ale cantităţilor de servicii deja achiziţionate, conf. prevederilor art. 165 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 395/2016 – Norme metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice. Nivelul maxim până la care va fi posibilă o astfel de suplimentare pentru perioada 01.01.2019 – 30.04.2019 este de 5042,01 lei fără TVA. Durata contractului de servicii de service total la sistemul de multiplicare centralizată este de la data semnării contractului şi până la data de 31.12.2018, cu posibilitate de prelungire prin act adiţional cu acordul părţilor pe o durată de 4 luni de la data expirării duratei iniţiale de îndeplinire acestuia, respectiv nu mai mult de 30.04.2019, condiţionat de existenţa resurselor financiare potrivit prevederilor art. 165 alin (1) din Hotărârea Guvernului nr. 395/2016 – Norme metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice. Potrivit prevederilor art. 165?1 din Hotărârea Guvernului nr. 395/2016, pe parcursul execuţiei contractului plăţile se vor face exclusiv pe baza preţurilor proprii prevăzute de contractant în oferta sa iniţială. Pe parcursul execuţiei contractului nu este permisă modificarea preţurilor din ofertă în funcţie de variaţiile preţurilor practicate de furnizorii de la care contractantul se aprovizionează. Din punct de vedere al documentelor justificative necesare pentru efectuarea plăţilor se consideră suficiente facturile emise de contractant, a căror valoare trebuie să corespundă cu valoarea ofertată iniţial.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii bancare pentru încasarea impozitelor, taxelor, amenzilor, penalităţilor de întârziere, penalităţilor şi a altor obligaţii de plată datorate de persoane fizice pentru care Judeţul Iaşi – Consiliul Judeţean Iaşi acceptă încasări şi prin intermediul cardurilor de debit şi al cardurilor de cred 04.09.18
Servicii de administrare, mentenanţă şi suport tehnic „Soft economic pentru venituri, fonduri speciale şi recuperări creanţe” 14.08.18
Servicii bancare pentru încasarea impozitelor, taxelor, amenzilor, penalităţilor de întârziere, penalităţilor şi a altor obligaţii de plată datorate de persoane fizice pentru care Judeţul Iaşi – Consiliul Judeţean Iaşi acceptă încasări şi prin intermediul cardurilor de debit şi al cardurilor de cred 23.05.19
Servicii de reparaţii şi întreţinere la cerere pentru echipamente IT 02.07.19
Servicii de reparaţii şi întreţinere la cerere pentru echipamente IT 21.06.19
Servicii de administrare, mentenanţă şi suport tehnic „Soft economic pentru venituri, fonduri speciale şi recuperări creanţe” 27.11.18
Servicii de paza, transport valori si monitorizarea sistemului de alarma la sediul C.J.P. Iasi 30.03.18
Achizitie servicii de traducere 19.04.18
Servicii de administrare, mentenanţă şi suport tehnic "Soft economic pentru venituri, fonduri speciale şi recuperări creanţe" 26.11.19
Servicii de reparaţii şi întreţinere la cerere pentru echipamente IT 01.04.21