Servicii de service si intretinere echipamente de imprimare si fotocopiere la D.G.P. – C.N.U.P.P.E.
Denumirea si numarul echipamentelor de imprimare şi fotocopiere si locatiile acestora:
1. Sediu DGP – str. Nicolae Iorga nr.29:
EPSON M2300 - 33 bucati;
2. Sediu DGP – CNUPPE, Calea Floreasca nr. 202:
HP LASERJET P2055dn – 8 bucati;
LASERJET P3015 – 4 bucati;
LASERJET P1505n – 4 bucati.
Prestatorul se obligă să presteze s...
Servicii de service si intretinere echipamente de imprimare si fotocopiere la D.G.P. – C.N.U.P.P.E.
Denumirea si numarul echipamentelor de imprimare şi fotocopiere si locatiile acestora:
1. Sediu DGP – str. Nicolae Iorga nr.29:
EPSON M2300 - 33 bucati;
2. Sediu DGP – CNUPPE, Calea Floreasca nr. 202:
HP LASERJET P2055dn – 8 bucati;
LASERJET P3015 – 4 bucati;
LASERJET P1505n – 4 bucati.
Prestatorul se obligă să presteze serviciile de service si întreţinere a echipamentelor de imprimare şi fotocopiere la sediile DGP din Bucureşti, str. Nicolae Iorga nr. 29 si Bucureşti, Calea Floreasca nr. 202, în baza unui abonament lunar, prin personal specializat, conform manualelor de utilizare şi service a echipamentelor, precum şi conform recomandărilor producătorului.
Prestatorul va efectua cu titlu gratuit un număr nelimitat de intervenţii/reparaţii în termen de cel mult o oră de la primirea solicitării din partea achizitorului, timpul de intervenţie fiind de maxim 6 ore/intervenţie în urma cărora se va emite un raport de constatare a intervenţiei/reparaţiei.
Prestatorul se obligă să sigure manopera pentru înlocuirea pieselor de schimb necesare functionării în parametrii normali şi să diagnosticheze eventualele defecte ale echipamentelor.
In cazul semnalarii unor defecte ce implica inlocuirea unor piese de schimb, prestatorul va prezenta un deviz de reparare.Achizitia pieselor de schimb necesare functionării echipamentelor în parametrii normali nu face obiectul contractului care se va încheia ca urmare a prezentei.
Recepţia serviciilor se va efectua la sediile DGP din Bucureşti, str. Nicolae Iorga nr. 29 si Bucureşti, Calea Floreasca nr. 202, în urma căreia se va întocmi un proces-verbal de recepţie/raport de service, semnat de reprezentanţii autorizaţi ai prestatorului şi confirmat de achizitor.
Preţul unitar aferent serviciilor de service şi întreţinere al echipamentelor este ferm şi nerenegociabil pe toată perioada de valabilitate a contractului si include:
- serviciile de service şi întreţinere care să asigure buna funcţionare a echipamentelor la nivelul parametrilor din cărţile tehnice ale acestora, asa cum au fost descrise la fiecare tip de echipament (intervenţiile în regim de urgenţă, revizii tehnice lunare, revizii tehnice trimestriale şi service/reparaţii);
- toate cheltuielile ocazionate de deplasarea echipei de service la sediile Direcţiei Generale de Paşapoarte din Bucureşti, respectiv str. Nicolae Iorga nr. 29 şi Calea Floreasca nr. 202, în scopul derulării contractului;
- numărul de intervenţii necesar asigurării operativităţii.
Garantia serviciilor: minim 6 luni de la data efectuarii reparatiilor.