Feedback
I.D.: 26814261

Servicii de service si întretinere la sistemele de stins incendiu

Data publicarii
20.03.18 Exista 855.997 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50413200-5
Termenul limita pentru depunere:
23.03.18
Pretul estimativ:
39.590,00 RON
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului il constituie prestarea serviciilor de service si întretinere la sistemele de stins incendiu, la sediul DGP din str. Nicolae Iorga nr. 29, sector 1, Bucuresti si CNUPPE din Calea Floreasca nr. 202, sector 1, Bucuresti.Contractul va intra in vigoare de la data semnarii de catre ambele parti contractante ?i va fi valabil pâna la 31.12.2018.I. Sistemele pentru care se solicita prestarea serviciilor de ser...
Obiectul contractului il constituie prestarea serviciilor de service si întretinere la sistemele de stins incendiu, la sediul DGP din str. Nicolae Iorga nr. 29, sector 1, Bucuresti si CNUPPE din Calea Floreasca nr. 202, sector 1, Bucuresti.Contractul va intra in vigoare de la data semnarii de catre ambele parti contractante ?i va fi valabil pâna la 31.12.2018.I. Sistemele pentru care se solicita prestarea serviciilor de service si întretinere la sistemele de stins incendiu sunt urmatoarele: 1. Instalatie stingere cu FM200– CNUPPE, Calea Floreasca, nr. 202, sector 1, Bucuresti, 2. Instalatie stingere cu FM200 – DGP, str. Nicolae Iorga, nr. 29, sector 1, Bucuresti. Pentru a asigura conditiile corespunzatoare de functionare a sistemelor de stins incendiu se vor realiza urmatoarele activitati: - interventii preventive trimestriale pentru fiecare sistem, conform unui grafic stabilit cu achizitorul; - 1(una) revizie anuala pentru fiecare sistem; - interventii corective. In termen de 5 zile lucratoare de la data intrarii în vigoare a contractului, prestatorul va constitui garantia de buna executie a contractului prin virament bancar sau sub forma unui instrument de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, aceasta devenind anexa la contract, prin depunerea la casierie a unor sume în numerar la autoritatea contractanta, în cuantum de 5% din pretul total al contractului, exclusiv T.V.A. Garantia de buna executie a contractului va fi restituita prestatorului în cel mult 14 zile de la data îndeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul de achizitie publica, daca nu a ridicat pâna la acea data pretentii asupra ei. In vederea intocmirii ofertei, autoritatea contractanta va pune la dispozitie Anexa nr. 1, care contine cerintele tehnice in detaliu, precum si centralizatorul de preturi. In scopul obtinerii Anexei nr 1 va rugam sa transmiteti o solicitare in acest sens la adresa de mail adriana.rosu@cnin.ro sau la numarul de fax 021.434.88.21.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu