Autoritatea contractantă achiziţionează servicii de consultanţă, asistenţă tehnică şi reprezentare în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă, în domeniul prevenirii şi stingerii incendiilor şi al situaţiilor de urgenţă, incluzând toate acţiunile prevăzute de legislaţia în vigoare pentru domeniile menţionate, pentru o perioadă de 12 luni.
Serviciile solicitate sunt următoarele:
A. Servicii în domeniul securităţii şi săn...
Autoritatea contractantă achiziţionează servicii de consultanţă, asistenţă tehnică şi reprezentare în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă, în domeniul prevenirii şi stingerii incendiilor şi al situaţiilor de urgenţă, incluzând toate acţiunile prevăzute de legislaţia în vigoare pentru domeniile menţionate, pentru o perioadă de 12 luni.
Serviciile solicitate sunt următoarele:
A. Servicii în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă (SSM), conform legislaţiei în vigoare.
- Consultanţă şi asistenţă cu privire la toate aspectele legate de securitate şi sănătate în muncă;
- Instruirea personalului în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă;
- Reactualizarea/întocmirea evaluării riscurilor de accidentare şi îmbolnăvire profesională, inclusiv pentru acele grupuri sensibile la riscuri specifice, pentru funcţiile/posturile de lucru;
- Consilierea şi întocmirea documentaţiilor necesare pentru respectarea H.G. nr.300/2006 privind cerinţele minime de securitate şi sănătate pentru şantierele temporare şi mobile, pentru contractele de lucrări/proiectare încheiate de Consiliul Judeţean Vâlcea cu diverşi antreprenori, aflate în aria de răspundere a Direcţiei Generale Tehnice, cele în curs de desfăşurare şi cele care vor fi semnate pe perioada derulării prezentului contract.
B. Servicii în domeniul prevenirii şi stingerii incendiilor (PSI) şi al situaţiilor de urgenţă (SU)
Toate serviciile care fac obiectul prezentei achiziţii se vor efectua conform legislaţiei specifice şi a cerinţelor din Caietul de sarcini.
Cerinţe minime pe care trebuie să le îndeplinească prestatorul:
- prestatorul trebuie să dispună de personal cu capacitate profesională adecvată (inspectori SSM, cadru tehnic PSI, inspector protecţie civilă, evaluator riscuri atestat, coordonator de SSM pentru şantiere temporare şi mobile, atestat, etc.) şi mijloace materiale necesare pentru desfăşurarea activităţilor solicitate;
- să fie abilitat de către Comisia de abilitare a serviciilor externe de prevenire şi de protecţie şi de avizare a documentaţiilor cu caracter tehnic de informare şi de instruire, în domeniul securităţii în muncă;
- pentru toate activităţile ce urmează a fi prestate se vor prezenta documentele/atestatele/autorizările necesare efectuării serviciilor solicitate, valabile la data depunerii ofertelor;
- toate documentaţiile întocmite în cadrul contractului vor fi transmise beneficiarului atât în format scris, cât şi în format electronic/editabil.
Prestatorul trebuie să păstreze confidenţialitatea oricăror date şi informaţii puse la dispoziţie de către Beneficiar, cu scopul îndeplinirii obligaţiilor asumate.