Autoritatea contractantă doreşte să atribuie un contract de prestari servicii de salubrizare - colectare şi transport al deşeurilor municipale, inclusiv a deşeurilor toxice periculoase din deşeurile menajere, cu excepţia celor cu regim special, în condiţiile legii, provenind de la populaţie, din activităţi comerciale, din industrie şi instituţii în aria administrativ-teritorială DRAGALINA. Prestatorul va presta activitatea ...
Autoritatea contractantă doreşte să atribuie un contract de prestari servicii de salubrizare - colectare şi transport al deşeurilor municipale, inclusiv a deşeurilor toxice periculoase din deşeurile menajere, cu excepţia celor cu regim special, în condiţiile legii, provenind de la populaţie, din activităţi comerciale, din industrie şi instituţii în aria administrativ-teritorială DRAGALINA. Prestatorul va presta activitatea de colectare, transport şi depozitare a deşeurilor din locatiile declarate de beneficiar (comuna Dragalina, respectiv satele Constantin Brâncoveanu, sat Drajna Nouă şi sat Dragalina) in aria administrativ teritoriala a Prestatorului. Cerintele minime pe baza carora se va intocmi de catre ofertanti propunerea tehnica si financiara se regasesc in Caietul de sarcini.
Achiziţia este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că semnarea contractului se va face cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 şi HG nr. 395/2016 cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin bugetul aferent anului 2019. În cazul în care, indiferent de motive, fondurile nu vor fi disponibile, Autoritatea Contractantă, îşi rezervă dreptul de a anula achizitia, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică.
Ofertanţul înţelege că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerata răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării achizitiei, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificaţa asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţul din cadrul acestei achizitii acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-si întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 6.
In conformitate cu prev. art.I pct. 20 din OUG 107/2017, termenul in care Autoritatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare este cu 4 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor sau solicitarilor de participare.