Feedback
I.D.: 97154821

Servicii de revizuire/actualizare Documentaţie tehnico-economică - Proiect Tehnic nr. 20/2008 - pentru obiectivul de investiţii "Sediu Nou Secţia 10 Poliţie din str. Stelea Spătarul nr. 15, Sector 3, Bucureşti

Data publicarii
14.05.24 Exista 224.530 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79311100-8
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de revizuire/actualizare Documentaţie tehnico-economică - Proiect Tehnic nr. 20/2008 - pentru obiectivul de investiţii "Sediu Nou Secţia 10 Poliţie din str. Stelea Spătarul nr. 15, Sector 3, Bucureşti" prin încheierea unui contract de prestări servicii, în condiţiile respectării în totalitate a cerinţelor din Documentaţia de atribuire. Obiectul contractului de prestări servicii, ce urmează a fi atribuit, c...
Servicii de revizuire/actualizare Documentaţie tehnico-economică - Proiect Tehnic nr. 20/2008 - pentru obiectivul de investiţii "Sediu Nou Secţia 10 Poliţie din str. Stelea Spătarul nr. 15, Sector 3, Bucureşti" prin încheierea unui contract de prestări servicii, în condiţiile respectării în totalitate a cerinţelor din Documentaţia de atribuire. Obiectul contractului de prestări servicii, ce urmează a fi atribuit, constă în Revizuirea/Actualizarea documentaţiei tehnico - economice - Proiect Tehnic nr. 20/2008 întocmit de către S.C. SPIRICOM S.R.L., datorită modificării normativelor şi standardelor de construcţii, fapt din care vor rezulta modificări de soluţii în proiectele tehnice de specialitate. Operatorul economic desemnat câştigător, va elabora următoarele documentaţii: 1) Expertiză tehnică la corpurile de clădiri existente pe amplasament; 2) Actualizare documentaţia tehnico-economică în conformitate cu H.G. 907/2016; 3) Actualizare Deviz general conform H.G. 907/2016; 4) Modificări/completări ale documentaţiilor întocmite, în situaţia în care se solicită astfel de demersuri, fie de către Consiliul Tehnico - Economic al M.A.I., fie de alte organisme/instituţii/autorităţi avizatoare; 5) Studiu geotehnic verificat la cerinţa Af; 6) Studiu topografic vizat de O.C.P.I. 7) Evaluarea de risc la securitate fizică; 8) Proiectarea sistemelor de securitate; 9) Studiu cu privire la posibilitatea utilizării sistemelor alternative, conform Legii 372/2005 privind performanţa energetică a clădirilor; 10) Auditul energetic la clădirea propusă în conformitate cu Legea 372/2005 privind performanţa energetică a clădirilor; 11) Documentaţia necesară obţinerii avizelor şi acordurilor solicitate prin Certificatul de Urbanism şi a eventualelor documentaţii aferente studiilor de specialitate solicitate de emitenţii avizelor/acordurilor, precum şi obţinerea efectivă a avizelor şi acordurilor. 12) Actualizare/elaborare documentaţie tehnică D.T. (D.T.A.D.+ D.T.O.E.) pentru elaborarea executării lucrărilor de desfiinţare, inclusiv autorizarea lucrărilor aferente organizării executării lucrărilor; 13) Actualizare/elaborare documentaţie tehnică D.T (D.T.A.C.+ D.T.O.E.) pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii, inclusiv pentru lucrările aferente organizării executării lucrărilor); 14) Elaborare scenariu de securitate la incendiu şi documentaţia aferentă; 15) Actualizare/elaborare documentaţie tehnică Proiect Tehnic (P.Th.), Detalii de execuţie (D.E.), caiete de sarcini pe specialităţi (C.S.); 16) Verificarea documentaţiei tehnice prin specialişti verificatori de proiecte atestaţi; 17) Emiterea Dispoziţiilor de şantier pe perioada de execuţie (dacă este cazul); 18) Asistenţă tehnică de specialitate pentru perioada de execuţie a obiectivului de investiţii; 19) Referatele pe specialităţi cu privire la modul în care s-a executat lucrarea; 20) Semnarea şi ştampilarea Cărţii tehnice a construcţiei pe specialităţi; Termenul maxim de elaborare şi de predare către beneficiar a documentaţiei întocmite, este de: - pentru actualizarea/elaborarea documentaţiilor tehnice necesare obţinerii avizelor/acordurilor solicitate prin Certificatul de Urbanism (inclusiv obţinerea avizelor/acordurilor) - 45 de zile calendaristice de la semnarea contractului; - pentru actualizarea/elaborarea documentaţiei tehnică - 75 de zile calendaristice de la semnarea contractului; - pentru efectuarea eventualelor modificări/completări a documentaţiei, solicitate în Consiliul Tehnico-Economic al M.A.I. – 5- zile calendaristice de la data primirii de către operatorul economic, a unei notificări în acest sens (termenul va fi stabilit de autoritatea contractantă, în intervalul menţionat, în funcţie de complexitatea/volumul modificărilor solicitate). NOTA: 1. Certificatul de Urbanism de informare obţinut de la autoritatea publică locală şi Certificatul de Urbanism emis de structura de specialitate a Ministerului Afacerilor Interne privind obiectivul de investiţii vor fi puse la dispoziţie de autoritatea contractantă.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de revizuire/actualizare Documentaţie tehnico-economică - Proiect Tehnic nr. 20/2008 – pentru obiectivul de investiţii "Sediu Nou Secţia 10 Poliţie din str. Stelea Spătarul nr. 15, Sector 3, Bucureşti"  
Servicii de revizuire/actualizare Documentaţie tehnico-economică - Proiect Tehnic nr. 20/2008 – pentru obiectivul de investiţii "Sediu Nou Secţia 10 Poliţie Bucureşti"  
Servicii de elaborare a documentaţiei tehnico-economice faza D.A.L.I. aferentă obiectivului de investiţii "Consolidare, Modernizare şi Extindere Sediu Secţia 18 Poliţie", amplasat în Str. Constantin Minculescu, nr. 14-16, sector 5, Bucureşti  
Servicii de elaborare documentatie tehnico-economica faza S.F./D.A.L.I. aferenta obiectivului de investitii " Demolare si reconstructie Sediu Secţia 14 Politie" 14.07.20
Servicii de elaborare documentatie tehnico-economica faza S.F./D.A.L.I. aferenta obiectivului de investitii " Demolare si reconstructie Sediu Secţia 9 Politie" 14.07.20
P.U.D Sediul Judecătorie Suceava  
Servicii de asistenta tehnica pentru pregatirea/promovarea proiectelor in vederea accesarii fondurilor nerambursabile pentru Proiectele propuse spre finantare din cadrul POIM 2014-2020, Axa Prioritara 4 – Protectia mediului prin masuri de conservare a biodiversitatii, monitorizarea calitatii aerului si decontaminare a siturilor poluate istoric ( biodiversitate, servicii ecosistemice prin Natura 2000, infrastructuri ecologice), Obiectiv Specific 4.1- Cresterea gradului de protectie si conservare a biodiversitatii si refacerea ecosistemelor degradate pentru 11 loturi, respectiv 11 proiecte  
Servicii de elaborare documentatie tehnico-economica faza S.F./D.A.L.I. aferenta obiectivului de investitii " Demolare si reconstructie Sediu Sectia 3 Politie" 14.07.20
Servicii de elaborare documentatie tehnico-economica faza S.F./D.A.L.I. aferenta obiectivului de investitii " Demolare si reconstructie Sediu Secţia 9 Politie"  
Servicii de elaborare documentatie tehnico-economica faza S.F./D.A.L.I. aferenta obiectivului de investitii " Demolare si reconstructie Sediu Secţia 14 Politie"