Servicii de revizuire/actualizare Documentaţie tehnico-economică - Proiect Tehnic nr. 20/2008 - pentru obiectivul de investiţii "Sediu Nou Secţia 10 Poliţie din str. Stelea Spătarul nr. 15, Sector 3, Bucureşti" prin încheierea unui contract de prestări servicii, în condiţiile respectării în totalitate a cerinţelor din Documentaţia de atribuire.
Obiectul contractului de prestări servicii, ce urmează a fi atribuit, c...
Servicii de revizuire/actualizare Documentaţie tehnico-economică - Proiect Tehnic nr. 20/2008 - pentru obiectivul de investiţii "Sediu Nou Secţia 10 Poliţie din str. Stelea Spătarul nr. 15, Sector 3, Bucureşti" prin încheierea unui contract de prestări servicii, în condiţiile respectării în totalitate a cerinţelor din Documentaţia de atribuire.
Obiectul contractului de prestări servicii, ce urmează a fi atribuit, constă în Revizuirea/Actualizarea documentaţiei tehnico - economice - Proiect Tehnic nr. 20/2008 întocmit de către S.C. SPIRICOM S.R.L., datorită modificării normativelor şi standardelor de construcţii, fapt din care vor rezulta modificări de soluţii în proiectele tehnice de specialitate.
Operatorul economic desemnat câştigător, va elabora următoarele documentaţii:
1) Expertiză tehnică la corpurile de clădiri existente pe amplasament;
2) Actualizare documentaţia tehnico-economică în conformitate cu H.G. 907/2016;
3) Actualizare Deviz general conform H.G. 907/2016;
4) Modificări/completări ale documentaţiilor întocmite, în situaţia în care se solicită astfel de demersuri, fie de către Consiliul Tehnico - Economic al M.A.I., fie de alte organisme/instituţii/autorităţi avizatoare;
5) Studiu geotehnic verificat la cerinţa Af;
6) Studiu topografic vizat de O.C.P.I.
7) Evaluarea de risc la securitate fizică;
8) Proiectarea sistemelor de securitate;
9) Studiu cu privire la posibilitatea utilizării sistemelor alternative, conform Legii 372/2005 privind performanţa energetică a clădirilor;
10) Auditul energetic la clădirea propusă în conformitate cu Legea 372/2005 privind performanţa energetică a clădirilor;
11) Documentaţia necesară obţinerii avizelor şi acordurilor solicitate prin Certificatul de Urbanism şi a eventualelor documentaţii aferente studiilor de specialitate solicitate de emitenţii avizelor/acordurilor, precum şi obţinerea efectivă a avizelor şi acordurilor.
12) Actualizare/elaborare documentaţie tehnică D.T. (D.T.A.D.+ D.T.O.E.) pentru elaborarea executării lucrărilor de desfiinţare, inclusiv autorizarea lucrărilor aferente organizării executării lucrărilor;
13) Actualizare/elaborare documentaţie tehnică D.T (D.T.A.C.+ D.T.O.E.) pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii, inclusiv pentru lucrările aferente organizării executării lucrărilor);
14) Elaborare scenariu de securitate la incendiu şi documentaţia aferentă;
15) Actualizare/elaborare documentaţie tehnică Proiect Tehnic (P.Th.), Detalii de execuţie (D.E.), caiete de sarcini pe specialităţi (C.S.);
16) Verificarea documentaţiei tehnice prin specialişti verificatori de proiecte atestaţi;
17) Emiterea Dispoziţiilor de şantier pe perioada de execuţie (dacă este cazul);
18) Asistenţă tehnică de specialitate pentru perioada de execuţie a obiectivului de investiţii;
19) Referatele pe specialităţi cu privire la modul în care s-a executat lucrarea;
20) Semnarea şi ştampilarea Cărţii tehnice a construcţiei pe specialităţi;
Termenul maxim de elaborare şi de predare către beneficiar a documentaţiei întocmite, este de:
- pentru actualizarea/elaborarea documentaţiilor tehnice necesare obţinerii avizelor/acordurilor solicitate prin Certificatul de Urbanism (inclusiv obţinerea avizelor/acordurilor) - 45 de zile calendaristice de la semnarea contractului;
- pentru actualizarea/elaborarea documentaţiei tehnică - 75 de zile calendaristice de la semnarea contractului;
- pentru efectuarea eventualelor modificări/completări a documentaţiei, solicitate în Consiliul Tehnico-Economic al M.A.I. – 5- zile calendaristice de la data primirii de către operatorul economic, a unei notificări în acest sens (termenul va fi stabilit de autoritatea contractantă, în intervalul menţionat, în funcţie de complexitatea/volumul modificărilor solicitate).
NOTA:
1. Certificatul de Urbanism de informare obţinut de la autoritatea publică locală şi Certificatul de Urbanism emis de structura de specialitate a Ministerului Afacerilor Interne privind obiectivul de investiţii vor fi puse la dispoziţie de autoritatea contractantă.