Feedback
I.D.: 76965745

SERVICII DE REVIZII SI REPARATII MACARALE, PODURI RULANTE SI STIVUITOARE

Data publicarii
30.12.22 Exista 113.967 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50531400-0
Termenul limita pentru depunere:
06.02.23
Pretul estimativ:
370.980,00 RON - 999.730,00 RON
Documente participare:
  1. 5 - Anexa 2 - Protocol- Servicii de revizii si reparatii macarale poduri si stivuitoare.pdf
  2. 6- Anexa 3 - Conventie GDPR- Servicii de revizii si reparatii macarale poduri si stivuitoare.pdf
  3. 7- Model ctr.subsecvent Anexa 2 - Servicii de revizii si reparatii macarale poduri si stivuitoare.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prin acest serviciu se urmăreşte intretinerea si reparatia echipamentelor de ridicat-macarale, poduri rulante si stivuitoare- pentru functionarea in parametrii optimi de deservire precum si autorizare ISCIR a acestora. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub). Autoritatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare / informatiil...
Prin acest serviciu se urmăreşte intretinerea si reparatia echipamentelor de ridicat-macarale, poduri rulante si stivuitoare- pentru functionarea in parametrii optimi de deservire precum si autorizare ISCIR a acestora. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub). Autoritatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare / informatiilor suplimentare a 11-a zi inainte de termenul limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor / candidaturilor va fi de 18 zile. Totodata, potrivit prevederilor legale in vigoare, orice operator economic are dreptul de a solicita clarificari cu privire la continutul documentatiei de atribuire si implicit cu privire la clauzele contractuale (ce sunt parte a documentatiei de atribuire) cu 18 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Părţile contractante convin ca, în cazul în care, dacă pe perioada de derulare a acordului-cadru apare o necesitate de sevicii noi, adică servicii care nu au putut fi cuprinse în anexa Acordului-cadru iniţial, fapt care este independent de culpa şi diligenţa autorităţii contractante, serviciul fiind de acelaşi tip şi natură, şi este necesar a fi procurat pentru îndeplinirea scopului acordului-cadru, fără să afecteze caracterul general al acestuia, să se completeze obiectul acordului-cadru cu respectiva necesitate, prin încheierea unui act adiţional la Acordul Cadru. Valoarea cumulată a actelor adiţionale astfel încheiate nu va putea depăşi cuantumul de 5% din valoarea maximă a acordului cadru. Valoarea maxima a acordului-cadru ramane neschimbata.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu