Feedback
I.D.: 103113351

Servicii de revizii și reparații autovehicule, din cadrul Inspectoratului Județean pentru Situații de Urgență „Bucovina” al Județului Suceava

Data publicarii
23.09.24
Coduri CPV
50112000 50112200
Termenul limita pentru depunere:
28.10.24 15:00
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acordul-cadru are ca obiect revizia şi reparația unui nr. de 85 autospeciale din parcul auto al I.S.U.J. Suceava structurat pe 4 loturi după cum urmează:Lot I. Servicii de revizii și reparaţii a autovehiculelor tip Autoturism conform anexa nr.1Lot II. Servicii de revizii și reparaţii a autovehiculelor tip SMURD si Transport Persoane conform anexa nr.1Lot III. Servicii de revizii și reparaţii a autovehic...
Acordul-cadru are ca obiect revizia şi reparația unui nr. de 85 autospeciale din parcul auto al I.S.U.J. Suceava structurat pe 4 loturi după cum urmează:Lot I. Servicii de revizii și reparaţii a autovehiculelor tip Autoturism conform anexa nr.1Lot II. Servicii de revizii și reparaţii a autovehiculelor tip SMURD si Transport Persoane conform anexa nr.1Lot III. Servicii de revizii și reparaţii a autovehiculelor tip Descarcerare conform anexa nr.1Lot IV. Servicii de revizii și reparaţii a autovehiculelor tip Stingere, Transport materiale si Lucru la Inălțime conform anexa nr.1 Obiectul acordului cadru a fost divizat pe loturi pentru a adapta dimensiunea contractelor individuale rezultate, astfel încât să corespundă mai bine nevoilor autorității contractante, precum și capacității operatorilor economici. În acest sens se vor încheia acorduri cadru, pentru fiecare lot în parte. În derularea contractului se va avea în vedere faptul că orice serviciu de reparație / revizie autovehicule va fi achiziționat doar în baza unui contractant subsecvent, semnat de către reprezentanții legali ai parților, numai în limita fondurilor alocate pentru anul bugetar. În situația în care după atribuirea acordului cadru, fondurile alocate pentru anul bugetar sunt sub pragurile estimate, autoritatea contractantă nu-și asumă obligația de a executa serviciile de reparație și revizie autovehicule. Acordul-cadru, ca modalitate specială de atribuire a unui contract de achiziție publică, conține cantități estimate, pe care autoritatea contractantă apreciază a le va achizitiona ulterior, cantități care apar la nivelul documentației de atribuire a respectivului acord cadru, autoritatea contractantă având obligația, ulterior, la momentul încheierii contractelor subsecvente, de a stabili cantitățile fixe ce vor fi achiziționate în cadrul respectivului contract subsecvent. Serviciile și produsele aferente executării serviciilor de reparație / revizie autovehicule ce se vor achiziționa trebuie să îndeplinească în totalitate cerințele minime ale specificațiilor tehnice, așa cum sunt prevăzute în Caietul de sarcini. Plata se va face prin OP în termen de maxim 45 de zile calendaristice de la data înregistrării acesteia în conformitate cu prevederile art. 7 alin. (1) din Legea 72/2013 actualizată.Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturii este de 15 zile. Autoritatea contractantă va răspunde în mod consolidat tuturor solicitărilor de clarificări cu 15 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor .
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu