Feedback
I.D.: 79216526

Servicii de revizii şi reparaţii a sistemelor de securitate

Data publicarii
02.03.23 Exista 839.688 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50610000-4
Termenul limita pentru depunere:
09.03.23
Pretul estimativ:
36.613,00 RON - 36.613,00 RON
Documente participare:
  1. Caiet de sarcini Sol de oferte servicii sist de securitate.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile care fac obiectul achiziţiei servicii de revizii şi reparaţii a sistemelor de Securitate de la sediul Direcţiei Regionale Cluj şi de la sediile oficiilor judeţene, trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat. Valoarea estimată fără TVA – 36.613,00 lei, fără TVA, defalcată pe loturi după cum urmează: a) Servicii de revizie a sistemelor de securitate de la...
Serviciile care fac obiectul achiziţiei servicii de revizii şi reparaţii a sistemelor de Securitate de la sediul Direcţiei Regionale Cluj şi de la sediile oficiilor judeţene, trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat. Valoarea estimată fără TVA – 36.613,00 lei, fără TVA, defalcată pe loturi după cum urmează: a) Servicii de revizie a sistemelor de securitate de la sediul DRC şi OJ – 19.680,00 lei, fără TVA, defalcată astfel: revizii sediu DRC - 3.200,00 lei, fără TVA, astfel 2 revizii x 1 obiectiv x 1.600,00 lei/revizie şi revizii sedii OJ - 16.480,00 lei, fără TVA, astfel 2 revizii x 10 obiective x 824,00 lei/revizie; b) Servicii de reparare a sistemelor de securitate de la sediul DRC şi OJ – 16.933,00 lei, fără TVA, defalcată astfel: reparaţii sediu DRC - 10.433,00 lei, fără TVA, astfel 1.200,00 lei, fără TVA valoare manoperă (10 ore x 120 lei/oră manoperă) + 9.233,00 lei, fără TVA valoare piese şi reparaţii sedii OJ 6.500,00 lei, fără TVA, astfel 2.400,00 lei valoare manoperă (20 ore x 120 lei/oră manoperă) + 4.100,00 lei valoare piese, defalcate pe loturi astfel: cf documente atasate Prezentarea propunerii financiare se va face astfel: 1. În Propunerea financiară detaliată se va prezenta preţul unic al orei de manoperă şi preţul total al orelor de manoperă pentru prestarea serviciilor de reparare, determinat luând in considerare numarul maxim estimat de 10/2 ore de manoperă (în funcţie de lot), conform anexei nr.2, pentru fiecare lot în parte, astfel: 2. Exclusiv pentru departajarea ofertelor vor fi comparate valorile totale rezultate prin însumarea preţului total al tarifelor (stabilit conform celor de mai sus) şi valoarea estimată aferentă pieselor de schimb, exprimată ȋn sumă fixă, de 9.233/410 lei (în funcţie de lot), lei fără TVA. 3. Valoarea totală rezultată trebuie să se încadreze în valoarea estimată până la data de 31.12.2023, conform anexei nr.2, pentru fiecare lot în parte. Ofertele care nu se încadrează în valoarea estimată vor fi considerate inacceptabile. 4. Contractul de servicii se va încheia la valoarea totală estimată până la data de 31.12.2023, iar preţul care va fi efectiv plătit prestatorului se va determina în funcţie de numărul de ore de manoperă şi preţul total al orelor de manoperă, preţul reviziilor şi pretul pieselor de schimb furnizate si montate, fără a se depăsi limita valorii maxime prevăzute în contract.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de revizie şi reparare a sistemelor de securitate de la sediul Direcţiei Regionale Cluj şi de la sediile oficiilor judeţene 17.06.21
Contract având ca obiect servicii de revizie şi reparare a sistemelor de securitate de la sediul Direcţiei Regionale Cluj şi de la sediile oficiilor judeţene 04.08.20
Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de servicii de întreţinere şi reparaţie pentru dozatoarele de apă 02.07.20
Servicii de întreţinere, reparaţii centrale termice şi instalaţii din dotarea ANCOM DR Cluj 15.06.22
Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de servicii de întreţinere şi reparare a sistemelor de securitate de la Oficiile Judeţene din cadrul DR Cluj (antiefracţie, antiincendiu şi supraveghere video) 28.06.19
Contract servicii de revizii tehnice şi reparaţii pentru grupurile electrogene aflate la site- urile ANCOM DR CLUJ 29.06.20
Servicii de revizii şi reparaţii aparate de aer condiţionat la sediile din cadrul ANCOM DR Cluj 12.07.21
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de revizii tehnice şi reparaţii pentru grupurile electrogene aflate la site-urile ANCOM DR Cluj 29.07.20
Servicii de întreţinere şi reparaţii pentru ATV precum şi furnizare piese de schimb, din dotarea ANCOM DR Cluj 17.06.22
Servicii de servicii de întreţinere şi reparaţii pentru ATV precum şi furnizare piese de schimb, din dotarea ANCOM DR Cluj 01.10.20