Autoritatea contractanta intentioneza sa incheie contract/contracte care are/au ca obiect "servicii de revizie, servicii de verificare, servicii de intretinere si reparatii la aparatele alimentate cu combustibil solid, lichid sau gazos, la cazanele de apa calda, la sistemele de automatizare si la sistemele de ardere aferente, intretinerea şi repararea caloriferelor şi a conductelor de alimentare cu agent termic si servici...
Autoritatea contractanta intentioneza sa incheie contract/contracte care are/au ca obiect "servicii de revizie, servicii de verificare, servicii de intretinere si reparatii la aparatele alimentate cu combustibil solid, lichid sau gazos, la cazanele de apa calda, la sistemele de automatizare si la sistemele de ardere aferente, intretinerea şi repararea caloriferelor şi a conductelor de alimentare cu agent termic si servicii de verificare/reglare a supapelor de siguranta amplasate la sediul Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice Braşov şi la sediile unitatilor fiscale din teritoriu subordonate (lot 1, lot 2, lot 3, lot 4, lot 5, lot 6)", conform caietului de sarcini.
Aceste servicii de revizie, servicii de verificare, servicii de intretinere si reparatii la aparatele alimentate cu combustibil solid, lichid sau gazos, la cazanele de apa calda, la sistemele de automatizare si la sistemele de ardere aferente, intretinerea şi repararea caloriferelor şi a conductelor de alimentare cu agent termic si servicii de verificare/reglare a supapelor de siguranta amplasate la sediul Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice Braşov şi la sediile unitatilor fiscale din teritoriu subordonate sunt imperios necesare a fi achizitionate de autoritatea contractanta având ca scop desfasurarea în condiţii optime şi de siguranţa a activitatii personalului propriu în conformitate cu prevederile Legii nr.64/2008, privind funcţionarea în condiţii de siguranţă a instalaţiilor sub presiune, instalaţiilor de ridicat şi a aparatelor consumatoare de combustibil, cu modificările şi completările ulterioare şi cu prevederile Legii nr. 319/2006 privind securitatea şi sanatatea în muncă cu modificările şi completările ulterioare.
Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare sau informaţiilor suplimentare în a 3-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/ candidaturilor: 6 zile.
Se vor respecta prevederile art. 160 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, actualizată şi ale art. 27 din HG nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare.