Scopul prezentei achiziţii este acela de a achiziţiona servicii de revizie si reparatii pentru UPS Riello trifazic - 30 kVA amplasat la sediul DR Cluj, strada Câmpeni, nr. 28, Cluj-Napoca, judeţ Cluj conform cerinţelor din Anexa nr. 1 - Caietul de sarcini la Solicitarea de oferte din documentul atasat.
Toate cerinţele şi specificaţiile tehnice sunt detaliate în Caietul de sarcini, anexat Solicitării de oferte din atasamen...
Scopul prezentei achiziţii este acela de a achiziţiona servicii de revizie si reparatii pentru UPS Riello trifazic - 30 kVA amplasat la sediul DR Cluj, strada Câmpeni, nr. 28, Cluj-Napoca, judeţ Cluj conform cerinţelor din Anexa nr. 1 - Caietul de sarcini la Solicitarea de oferte din documentul atasat.
Toate cerinţele şi specificaţiile tehnice sunt detaliate în Caietul de sarcini, anexat Solicitării de oferte din atasament.
Perioada de derulare: începând cu data semnării contractului de către ambele părţi/transmiterea comenzii şi până la data de 31.12.2024.
Locul de prestare al serviciilor: sediul Direcţiei Regionale Cluj, strada Câmpeni, nr. 28, Cluj-Napoca, judeţ Cluj.
Modalitatea de prezentare a ofertei: Pentru a fi admişi în cadrul prezentei achiziţii, ofertanţii trebuie să depună următoarele documente:
A. Documente de calificare:
- Ofertantul trebuie să dovedească forma de înregistrare în condiţiile legii, în ţara de rezidenţă, din care să rezulte că sunt legal constituiţi, că sunt în funcţiune şi că au capacitatea de a realiza activităţile care fac obiectul contractului. În acest sens, va prezenta certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul competent teritorial. Din certificatul constatator/extrasul de registru prezentat trebuie să rezulte:
a) obiectul de activitate al ofertantului; obiectul contractului trebuie să aibă corespondent în CAEN din certificatul constatator emis de ONRC;
b) starea ofertantului;
c) persoanele care reprezintă ofertantul în relaţia cu terţii.
Informaţiile cuprinse în acest document, trebuie sa fie reale/actuale la data prezentării.
Notă: Se permite dovedirea capacităţii de exercitare a activităţii profesionale şi prin prezentarea certificatului constatator emis de către ONRC în formă electronică, prin intermediul serviciului online InfoCert, având încorporată, ataşată sau logic asociată semnătura electronică extinsă.
B. Declaraţia reprezentantului legal/împuternicit al ofertantului din care să rezulte că oferta prezentată respectă toate cerinţele/condiţiile precizate în prezenta solicitare de ofertă, conform Anexei nr. 4 din doc atasat.
C. Propunerea financiară, care va conţine preţul exprimat în lei, fără TVA. Preţul ofertat trebuie să includă toate costurile Prestatorului, directe şi indirecte, legate de prestarea serviciilor care fac obiectul prezentei achiziţii şi nu poate fi modificat pe toată perioada derulării contractului/comenzii.
Propunerea financiară va fi prezentată în conformitate cu Anexa nr. 2 la Solicitarea de oferte din atasament.
D. Declaraţia reprezentantului legal/împuternicit al Ofertantului, conform Anexei nr. 3, din care să rezulte că acesta îşi desfăşoară activitatea respectând toate regulile obligatorii prevăzute de reglementările legale referitoare la condiţiile de muncă şi protecţie a muncii în vigoare la nivel naţional, corespunzător domeniului său de activitate.
Conform document atasat.