Detalierea metodologiei de lucru (servicii solicitate):
Pentru sistemele de securitate (antiefracţie, antiincendiu şi supraveghere video) cuprinse în tabelul 1 şi tabelul 2, ofertantul se obligă să efectueze două revizii tehnice pentru toate sistemele menţionate în lunile mai şi noiembrie 2021 ce vor cuprinde obligatoriu următoarele operaţii:
- demontare detectori de incendiu, butoane de incendiu, detectori de prezenţă;
- c...
Detalierea metodologiei de lucru (servicii solicitate):
Pentru sistemele de securitate (antiefracţie, antiincendiu şi supraveghere video) cuprinse în tabelul 1 şi tabelul 2, ofertantul se obligă să efectueze două revizii tehnice pentru toate sistemele menţionate în lunile mai şi noiembrie 2021 ce vor cuprinde obligatoriu următoarele operaţii:
- demontare detectori de incendiu, butoane de incendiu, detectori de prezenţă;
- curăţare de praf şi impurităţi a echipamentului demontat;
- verificarea funcţionare detectori de incendiu, detectori de prezenţă, butoane şi pedale panică, tastaturi, sirene, contacte magnetice şi butoane incendiu;
- montarea echipamentului verificat;
- verificare continuitate circuite între centrală şi elemente externe (detectori de incendiu, buton avertizare, sirenă, detectori prezenţă, tastaturi, etc);
- verificare circuite de alimentare, surse alimentare;
- verificare stare acumulatori (verificare grad de încărcare, tensiunea în gol şi în sarcină);
- verificare module extensie;
- verificarea funcţionalităţii echipamentelor de supraveghere video;
- curăţarea, degresarea şi aspirarea de praf a părţilor mecanice ale echipamentelor de supraveghere video;
- reorientarea şi reglarea focalizării camerelor video, după caz;
- curăţarea lentilelor camerelor video;
- verificarea amortizoarelor, a bolţurilor, electromagneţilor şi yalelor şi reglarea acestora;
- verificarea butoanelor de deschidere în caz de urgenţă;
- verificarea funcţionării sistemului de înregistrare video;
- verificarea comunicaţiei între calculator şi camerele video;
- verificare echipamente (setări dată, oră, test comunicaţii, registru evenimente, etc.),
- testare finală sistem,
- diagnosticare defecţiuni.
a) Ofertantul se obligă să presteze serviciile de întreţinere a sistemelor, realizând reviziile periodice, reparaţiile, precum şi furnizarea de piese de schimb şi consumabile pentru realizarea acestor operaţiuni;
b) Reparaţiile se vor efectua în baza unei diagnosticări prealabile gratuite cu repunerea în funcţiune a echipamentelor în parametrii normali (cu sau fără înlocuirea unor piese, subansamble sau componente).
c) Efectuarea reparaţiilor se va realiza în conformitate cu documentaţia tehnică emisă de producător (fabricant), în baza unui Deviz de reparaţie care se va transmite beneficiarului şi accepta de către acesta.
d) Termenele de intervenţie pentru reparaţii vor fi următoarele:
- pentru constatare, maxim 5 zile de la data solicitării beneficiarului
- pentru transmiterea devizului de reparaţie, maxim 3 zile de la data constatării de către prestator
- pentru remedierea defecţiunilor, maxim 5 zile lucrătoare de la data acceptării devizului de reparaţie de către beneficiar.
e) Prestatorul îşi va asuma în întregime responsabilitatea în ceea ce priveşte înlocuirea/repararea subansamblelor sau a pieselor de schimb şi consumabilelor, care se vor efectua numai cu acordul prealabil al beneficiarului, asigurând garanţie în conformitate cu normativele teh