Feedback
I.D.: 71561079

Servicii de revizie şi reparaţie a autovehiculelor din parcul ISU Arges

Data publicarii
27.07.22 Exista 156.801 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50110000-9
Termenul limita pentru depunere:
10.08.22
Pretul estimativ:
162.000,00 RON - 678.700,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 27.07.22 Publicat la 01.08.22 Publicat la 02.08.22
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acordul-cadru are ca obiect revizia şi reparaţia unui nr. de 101 autospeciale din parcul auto al I.S.U.J. Argeş structurat pe 13 loturi după cum urmează: Lotul 1. – Servicii de revizie si reparaţie a autovehiculelor marca AUDI Lotul 2. – Servicii de revizie şi reparaţie a autovehiculelor marca DACIA Lotul 3. – Servicii de revizie şi reparaţie a autovehiculelor marca RENAULT MASTER Lotul 4. – Servicii de revizie şi reparaţ...
Acordul-cadru are ca obiect revizia şi reparaţia unui nr. de 101 autospeciale din parcul auto al I.S.U.J. Argeş structurat pe 13 loturi după cum urmează: Lotul 1. – Servicii de revizie si reparaţie a autovehiculelor marca AUDI Lotul 2. – Servicii de revizie şi reparaţie a autovehiculelor marca DACIA Lotul 3. – Servicii de revizie şi reparaţie a autovehiculelor marca RENAULT MASTER Lotul 4. – Servicii de revizie şi reparaţie a autovehiculelor marca IVECO Lotul 5. – Servicii de revizie şi reparaţie a autovehiculelor marca IVECO DAILY Lotul 6. – Servicii de revizie şi reparaţie a autovehiculelor marca MAN Lotul 7. – Servicii de revizie şi reparaţie a autovehiculelor marca MERCEDES BENZ Lotul 8. – Servicii de revizie şi reparaţie a autovehiculelor marca RENAULT Lotul 9. – Servicii de reparaţie a autovehiculelor marca ROMAN Lotul 10. – Servicii de revizie şi reparaţie a autovehiculelor marca SCANIA Lotul 11. – Servicii de revizie şi reparaţie a autovehiculelor marca DAC Lotul 12. – Servicii de revizie şi reparaţie a autovehiculelor marca VOLKSWAGEN Lotul 13. – Servicii de revizie şi reparaţie a autospeciale marca ISUZU. Obiectul acordului cadru a fost divizat pe loturi pentru a adapta dimensiunea contractelor individuale rezultate, astfel încât să corespundă mai bine nevoilor autorităţii contractante, precum şi capacităţii operatorilor economici. În acest sens se vor încheia acorduri cadru, pentru fiecare lot în parte. În derularea contractului se va avea în vedere faptul că orice serviciu de reparaţie / revizie autovehicule va fi achiziţionat doar în baza unui contractant subsecvent, semnat de către reprezentanţii legali ai parţilor, numai în limita fondurilor alocate pentru anul bugetar. În situaţia în care după atribuirea acordului cadru, fondurile alocate pentru anul bugetar sunt sub pragurile estimate, autoritatea contractantă nu-şi asumă obligaţia de a executa serviciile de reparaţie şi revizie autovehicule la valoarea minimă sau maximă prezentate în caietul de sarcini. Acordul-cadru, ca modalitate specială de atribuire a unui contract de achiziţie publică, conţine cantităţi estimate, pe care autoritatea contractantă apreciază a le va achizitiona ulterior, cantităţi care apar la nivelul documentaţiei de atribuire a respectivului acord cadru, autoritatea contractantă având obligaţia, ulterior, la momentul încheierii contractelor subsecvente, de a stabili cantităţile fixe ce vor fi achiziţionate în cadrul respectivului contract subsecvent. Serviciile şi produsele aferente executării serviciilor de reparaţie / revizie autovehicule ce se vor achiziţiona trebuie să îndeplinească în totalitate cerinţele minime ale specificaţiilor tehnice, aşa cum sunt prevăzute în Caietul de sarcini. Plata se va face prin OP în termen de maxim 45 de zile calendaristice de la data înregistrării acesteia în conformitate cu prevederile art. 7 alin. (1) din Legea 72/2013 actualizată. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturii este de 5 zile. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări sau informaţiilor suplimentare în a 3-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Note : Autovehiculele aflate în perioada de garanţie vor fi deservite în reţeaua de service autorizată a producătorului auto, pentru lucrările incluse în contractele de garanţie valabile. Autoritatea contractanta se va ocupa de prezenţa şi efectuarea lucrărilor în perioada de garanţie a autovehiculelor. Pentru lucrările/serviciile ce nu fac obiectul contractelor de garanţie ofertantul va efectua reparaţiile în atelierele proprii. În urma atribuirii ofertei câştigătoare vor fi puse la dispoziţie contractele de garanţie.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu