Feedback
I.D.: 54367458

Servicii de retro-digitalizare necesare implementarii proiectului: "Servicii publice de calitate la nivelul Judetului Bacau", cod My SMIS 128880, cod SIPOCA 652 finantat prin Programul Operational Capacitate Administrativa 2014-2020

Data publicarii
18.02.21 Exista 168.458 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72252000-6
Pretul estimativ:
807.600,00 RON - 807.600,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului consta in: Servicii de retro-digitalizare necesare implementarii proiectului: "Servicii publice de calitate la nivelul Judetului Bacau", cod My SMIS 128880, cod SIPOCA 652 finantat prin Programul Operational Capacitate Administrativa 2014-2020 Prin prestarea acestor servicii se vor efectua servicii de scanare, indexare, validare, reconstituire fizica documente din arhiva istorica, relevante pentru fur...
Obiectul contractului consta in: Servicii de retro-digitalizare necesare implementarii proiectului: "Servicii publice de calitate la nivelul Judetului Bacau", cod My SMIS 128880, cod SIPOCA 652 finantat prin Programul Operational Capacitate Administrativa 2014-2020 Prin prestarea acestor servicii se vor efectua servicii de scanare, indexare, validare, reconstituire fizica documente din arhiva istorica, relevante pentru furnizarea serviciilor electronice. Se vor retro-digitaliza documentele din arhiva Judeţului Bacău şi se vor ataşa metadescriptori fiecărui document conform cerinţelor din secţiunea Indexarea documentelor şi ataşarea de metadescriptori. După scanare, documentele se vor restitui beneficiarului în forma iniţială. Documentele eletronice rezultate în urma prestării serviciului de retro-digitalizare se vor integra cu Soluţia informatică implementată şi sistemul de Document management existent şi se vor administra din interfaţa soluţiei informatice implementate. Contractantul va asigura suport tehnic la efectuarea exportului bazei de date. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 8 Termenul limita exprimat in numar de zile in care Autoritatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet la toate solicitarile de clarificari este in a 4 zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de retro-digitalizare necesare implementarii proiectului: "Servicii publice de calitate la nivelul Judetului Bacau", cod My SMIS 128880, cod SIPOCA 652 finantat prin Programul Operational Capacitate Administrativa 2014-2020 06.11.20
Servicii de retro - digitalizare necesare implementarii proiectului "Servicii publice de calitate la nivelul Judetului Bacau", cod My SMIS 128880, cod SIPOCA 652 finantat prin Programul Operational Capacitate Administrativa 2014-2020 28.04.20
Servicii de retro - digitalizare necesare implementarii proiectului "Servicii publice de calitate la nivelul Judetului Bacau", cod My SMIS 128880, cod SIPOCA 652 finantat prin Programul Operational Capacitate Administrativa 2014-2020 28.04.20
Licitatii Viitoare - Servicii de retro-digitalizare in vederea implementarii proiectului „Servicii publice de calitate la nivelul Judeţului Bacău”, cod SIPOCA/SMIS 652/128880 finantat prin POCA 2014-2020 (Programul achizitiilor) 08.02.21
Implementare portal servicii catre cetaţeni şi actualizare sistem de management de documente prin digitalizare fluxuri interne ce deservesc aceste servicii necesare implementarii proiectului "Servicii publice de calitate la nivelul Judetului Bacau", cod My SMIS 128880, cod SIPOCA 652 finantat prin Programul Operational Capacitate Administrativa 2014-2020 29.01.20
Implementare portal servicii catre cetaţeni şi actualizare sistem de management de documente prin digitalizare fluxuri interne ce deservesc aceste servicii necesare implementarii proiectului "Servicii publice de calitate la nivelul Judetului Bacau", cod My SMIS 128880, cod SIPOCA 652 finantat prin Programul Operational Capacitate Administrativa 2014-2020  
Abonament de telefonie cu SMS inclus pe 12 luni - cod My SMIS 128880  
Licitatii Viitoare - Servicii de implementare portal servicii catre cetateni si actualizare sistem de management de documente prin digitalizare fluxuri interne ce deservesc aceste servicii, cod SIPOCA/SMIS 652/128880 (Programul achizitiilor) 20.04.20
Servicii extindere functionalitati portal in cadrul proiectului: "Bacău Smart County", cod SIPOCA /SMIS - 808/136013, finantat prin Programul Operational Capacitate Administrativa 2014 – 2020 26.04.21
Servicii elaborare documentaţii de standardizare şi model de date geo-spaţiale în cadrul proiectului "Bacău Smart County", cod SIPOCA /SMIS - 808/136013, finantat prin Programul Operational Capacitate Administrativa 2014 – 2020 25.05.21