Feedback
I.D.: 58835796

SERVICII DE RETRO-DIGITALIZARE A DOCUMENTETOR DE ARHIVĂ ÎN CADRUL PROIECTULUI: "SERVICII PUBLICE PARTAJATE DIGITALIZATE - CONTINUAREA SIMPLIFICĂRII PROCEDURILOR ADMINISTRATIVE ŞI REDUCEREA BIROCRAŢIEI PENTRU CETĂŢENI ÎN MUNICIPIUL GIURGIU (SEPAR)"

Data publicarii
15.07.21 Exista 58.913 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72252000-6
Termenul limita pentru depunere:
09.08.21
Pretul estimativ:
350.000,00 RON - 350.000,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 15.07.21 Publicat la 24.07.21 Publicat la 02.08.21
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea Contractantă implementează proiectul "Servicii publice partajate digitalizate - Continuarea simplificării procedurilor administrative şi reducerea birocraţiei pentru cetăţeni în Municipiul Giurgiu (SEPAR)", finanţat prin POCA 2014.2020, Obiectivul specific 2.1: Introducerea de sisteme şi standarde comuune n administraţia publică locală ce optimizează procesele orientate către beneficiari în concordanţă cu SCAP....
Autoritatea Contractantă implementează proiectul "Servicii publice partajate digitalizate - Continuarea simplificării procedurilor administrative şi reducerea birocraţiei pentru cetăţeni în Municipiul Giurgiu (SEPAR)", finanţat prin POCA 2014.2020, Obiectivul specific 2.1: Introducerea de sisteme şi standarde comuune n administraţia publică locală ce optimizează procesele orientate către beneficiari în concordanţă cu SCAP. Prin achiziţionarea serviciilor de retro-digitalizare a documentelor din arhiva instituţiei, Autoritatea Contractantă va implementa cu succes proiectul “Servicii publice partajate digitalizate - Continuarea simplificării procedurilor administrative şi reducerea birocraţiei pentru cetăţeni în Municipiul Giurgiu (SEPAR)" şi se va asigura că a fost atins obiectivul general al proiectului respectiv: Obiectiv general: Creşterea calităţii şi transparenţei procesului administrativ la nivelul Municipiului Giurgiu prin continuarea implementării de măsuri de simplificare a procedurilor administrative şi reducere a birocraţiei pentru cetăţeni, atât din perspectivă back-office (adaptarea procedurilor interne de lucru, digitalizarea arhivelor), cât şi front-office pentru serviciile publice furnizate aferente competentelor partajate ale administraţiei publice locale Valoarea estimată fără TVA: 350.000,00lei, fără TVA. Termene pentru depunerea/raspunsul la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare: A. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de maxim 8 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. B. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarficare/informatiilor suplimentare in a 5-a zi dinainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitia de infrastructura hardware si licente de baza, solutie software, servicii de dezvoltare sistem IT si instruire utilizatori pentru proiectul “Servicii publice partajate digitalizate - Continuarea simplificării procedurilor administrative şi reducerea birocraţiei pentru cetăţeni în Municipiul Giurgiu (SEPAR)" 30.06.22
Achizitia de infrastructura hardware si licente de baza, solutie software, servicii de dezvoltare sistem IT si instruire utilizatori pentru proiectul “Servicii publice partajate digitalizate - Continuarea simplificării procedurilor administrative şi reducerea birocraţiei pentru cetăţeni în Municipiul Giurgiu (SEPAR)"  
Servicii in vederea elaborarii Planului de Mobilitate Urbana Durabila, in cadrul proiectului ”Servicii partajate digitalizate - Continuarea simplificarii procedurilor administrative si reducerea birocratiei pentru cetateni in Municipiul Giurgiu 25.05.21
Servicii in vederea elaborarii Planului de Mobilitate Urbana Durabila, in cadrul proiectului ”Servicii partajate digitalizate - Continuarea simplificarii procedurilor administrative si reducerea birocratiei pentru cetateni in Municipiul Giurgiu 01.03.21
Furnizare Echipamente şi software (licenţe) pentru proiectul:"Mecanisme şi proceduri administrative moderne în Primăria Giurgiu(MEPAM), finanţat prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020, CODMySMIS Proiect 126535/Cod SIPOCA 564 17.09.19
Furnizare Echipamente şi software (licenţe) pentru proiectul:"Mecanisme şi proceduri administrative moderne în Primăria Giurgiu(MEPAM), finanţat prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020, CODMySMIS Proiect 126535/Cod SIPOCA 564 29.08.19
Servicii de consultanţă IT în cadrul proiectului A.P.I – Administraţie Publică Inovativă 12.07.22
Servicii de consultanţă IT în cadrul proiectului A.P.I – Administraţie Publică Inovativă 12.07.22
Servicii de consultanţă IT în cadrul proiectului A.P.I – Administraţie Publică Inovativă 22.08.22
Serviciu de implementare a soluţiei informatice pentru simplificarea procedurilor administrative" în cadrul proiectului "i.R.E.M - Instituţii Responsabile, Eficienţă Managerială", Cod My SMIS 135244, Cod SIPOCA 817 04.04.22